Ayşe Altunç

40 posts

Ayşe Altunç

Ayşe Altunç

@aye_altunc

Katılım Şubat 2023
49 Takip Edilen1 Takipçiler
Ayşe Altunç
Ayşe Altunç@aye_altunc·
@aykiri Kusura bakmada iş günah sevap boyutu değil o kişiyi ilgilendirir sorun toplum ahlakı giyinik soyunuk çıplaklar karşı cinsi şirazeden çıkaracak kadar edep yerlerini sergileyen iki parça sözümona kıyafetle açık yada kapalı edepli üstürüplu giyinen kadınları bir tutamazsın
Türkçe
1
0
0
747
Aykırı
Aykırı@aykiri·
Muhafazakar bir vatandaş, çektiği video ile dini konularda yanlış bilgiler veren kişileri eleştirdi: İslamiyet tesettürden ibaret değil. Bırakın giysin. Çarşafa mı girmek istiyor? Bırakın giysin. Benim, mayo giyen bir kadından daha az günahım olduğunu size düşündüren nedir? Ve siz, dört dörtlük bir Müslüman olduğunuzu nasıl düşünebiliyorsunuz? Her hafta “İslamiyet 101” başlığında videolar izliyorum. Kendinize içerik malzemesi yapabilirsiniz kardeşim, millete akıl veremezsiniz. İşte kadınların çalışmasının da dinimizde helal olmadığını söyleyen bir kadın var. Hz. Hatice ticaretle uğraşıyordu ya. Sonra sarıklı bir adamla karşılaştım, izlerken korktum. Bir olay anlatıyor. Peygamberimize bir sahabi, “Günaha girersek ne yapacağız, cehennem azabıyla nasıl karşılaşacağız?” diye sormuş. O da demiş ki; şuralarınızdan şunlar çekilecek, buralarınızdan şunlar çekilecek, kabre girdiğinizde sizi kabul etmeyecek vesaire… Peygamberi o kadar kibirli ve bizim dört dörtlük Müslüman olmamızı bekleyen biriymiş gibi anlatıyor ki… Ve buna o kadar emin ki; sanki oradaydı, sanki her cümlesini biliyor. Ya, Peygamberi nasıl bununla suçlarsınız? Rabbimden uzaklaştıran sizsiniz ve bu büyük bir günah. Ama İslam sevgi dini ya… Ağzınızdan bir tane güzel söz çıkmıyor. Her seferinde yargılıyorsunuz. Bir kadının videosunu, hele hele erkekler bunu yapıyor, eleştirme hakkını size veren nedir? Bir kadın değilsiniz, kapanmakla sınanmıyorsunuz. Bir insanın başörtüsüne girip girmemesi konusunda bir erkeğin tam anlamıyla fikir sahibi olabileceğini düşünmüyorum. Eğer istiyorsanız siz cübbe giyip sarıkla gezin. Siz böyle geziyorsunuz ya, kol kaslarınızı gösteriyorsunuz ya; siz cübbe ve sarıkla gezin. Açık kadından “düzgün kapanın”, açık erkekten “cübbe giyin” dersi alıyoruz ya… Siz kendi hayatınıza uygulasanıza. Bizim hiç kapanmadığımızı düşünüyorsanız siz kapanın, bize doğrusunu göstersenize. Diyemiyor musunuz: “Rabbim, benim ne haddime?” Bir insanın çok günahkâr olduğunu bas bas bağırıyorsunuz. “Vay, şunun ne giydiğine bak. Cehennemde şöyle şöyle yanacak.” Nereden biliyorsun? Sen karar mercii misin? Adalet Bakanı mısın? Hayır, insanların fiziksel görüntüsüyle onları yargılayamazsınız. Kimin ne kadar namaz kıldığını, kimin ne günah işlediğini, kimin hangi sevapla bütün günahlarının silinebileceğini bilmiyorsunuz ki. Oradaki yargılama sürecini hiç kimse gördü mü? Buraya gelip söyleyebilir mi? Söyleyemez. Nasıl buna eminsiniz? Rabbimin onu affetmeyeceğini nasıl düşünebilirsiniz? Ben bunu merak ediyorum. Vallahi bütün merakım bu. Sanki öldünüz, orayı gördünüz, yargılama sistemini gördünüz de buraya gelmiş gibisiniz. Bakın, böyle büyüdüğüm için mezarlıkların yanından geçemezdim. O kadar söylüyorum size. Çocukluk dönemimi hayal edebiliyor musunuz? “Öleceğim” diye nasıl korktuğuma inanabiliyor musunuz? Ve yemin ederim, neye üzüldüm biliyor musunuz? Ben bunu “Bitti Kızım”da da söylemiştim. Açık gezdiğim dönemler çok olmuştur benim ya da tesettüre tam anlamıyla uymadığım anlarım çok fazladır. Dört dörtlük bir tesettüre sahibim demiyorum zaten. Ama yemin ederim, kemoterapi alırken belki de yanlış düşündüm ama dedim ki: “Kimsenin kalbini kırmayacağım.” Şunu demedim: “Namazlarımı aksatmayacağım, şunu yapmayacağım, bunu yapmayacağım.” “Kimsenin kalbini kırmayacağım” dedim. Çünkü bir kalbi kırmak, 70 Kâbe’yi yıkmak gibidir derler. Kul hakkını, Kâbe’yi hiç mi düşünmüyorsunuz? Ahireti hiç mi düşünmüyorsunuz? Hiç mi korkmuyorsunuz? Bir tesettürlü insanın videosunu alın da bu şekilde yorum yapın. Zaten yapıyorsunuz. Bir de benimkini alıp deneyin. Rabbim size hidayet versin, Rabbim size akıl fikir versin. Sadece bunu temenni ediyorum. (Sevinç Parlak)
Türkçe
245
289
6.1K
232K
captainblack 𝕏
captainblack 𝕏@captainblack566·
Eğer sağ beyinliyseniz, bir Balina göreceksiniz. Eğer sol beyinliyseniz bir Zürafa göreceksiniz. Ne görüyorsun?
captainblack 𝕏 tweet media
Türkçe
8.4K
624
8.2K
7.4M
Ayşe Altunç
Ayşe Altunç@aye_altunc·
@JuliaBL86838708 @av_06_hakan @zafersahin06 Onlara bakarsanız noel değil yılbaşı kutlanıyor öyle ise noel babaların noel ağaçlarının süslemelerinin kukuletaları okullarda ne işi var ki çeklişle hediye alma dayatmaları yokmu ramazan etkinlikleri kandil kutlama programları yaılsın bakın o zaman ne oluyor
Türkçe
0
0
0
10
Julia BLACK
Julia BLACK@JuliaBL86838708·
@av_06_hakan @zafersahin06 Yanlışın var efendi bildiğin noel kutlanıyordu hediye çekilişleri yapılır kar spreyleriyle camlar süslenirdi sizin bilmemeniz kutlanmadığı anlamına gelmiyor ! Kaldı ki 4-5 okulun insta sayfasına bakın kırmızılı giymiş öğretmenler , yiyecek içerecek dolu okulları görürdünüz
Türkçe
1
0
0
22
Zafer Şahin
Zafer Şahin@zafersahin06·
Biliyorsunuz, Millî Eğitim Bakanımız Yusuf Tekin Hoca’nın kızına ait olduğu iddia edilen bir caps dolaşıma sokuldu. Capste “Londra’da 24. Noel” ifadesi yer alıyor. Yusuf Hoca ile yaptığımız röportajın ardından, bu caps üzerinden “Yusuf Tekin Türkiye’deki okullarda Noel kutlamasını yasakladı ama kızı Londra’da 24 kez Noel kutlamış” şeklinde bir iddia ortaya atılıyor. Konuyu ilgililerine sordum. Yusuf Hoca’nın kızı şu anda 28 yaşında, başarılı bir doktor. İngiltere’ye hayatında yalnızca bir kez gitmiş; o da 2024 yılında. 2024 Aralık ayının ilk haftasının başında İngiltere’ye gitmiş ve aynı haftanın sonunda Türkiye’ye dönmüş. Noel 25 Aralık’ta kutlanır. Dolayısıyla Noel’i kutlamış olması ihtimal dâhilinde bile değildir. Hayatında yalnızca bir kez İngiltere’ye gitmiş birinin 24 kez Noel kutladığını iddia etmek zaten başlı başına mantık dışıdır. Ayrıca bugün 28 yaşında olan bir kişinin 24 kez Londra’da Noel kutladığı iddiası ayrı bir saçmalıktır. Günlerdir bir yalan üzerinden Yusuf Hoca’ya saldıranlar bakalım özür dileyecek mi?
Türkçe
1.6K
1.9K
8.2K
1.1M
murat balcı
murat balcı@Muratbalci77·
@bernalacin35 Ramazan ayinda sizler neden mübarek ay değilmiş gibi davranıyorsanız ayni sebepten.
Türkçe
6
0
35
4.5K
berna lacin🌟
berna lacin🌟@bernalacin35_5·
Kanal D ve TV 8 dışındaki kanallar neden yılbaşı değil gibi davranıyor 😩
Türkçe
2.8K
340
15.7K
2.1M
Ayşe Altunç
Ayşe Altunç@aye_altunc·
@helletage @sevdaturkusev Öyle olması gerekiyordu yoksa rahmetli erbakana yaptıklarını Erdoğanada yaparlardı Türkiye bunca hizmetten mahrum kalırdı kabul etsenizde etmesenizde Erdoğan bu ülkeye çok büyük hizmetler yaptı
Türkçe
0
0
3
67
Sevinç08aziz
Sevinç08aziz@sevinc08aziz·
@Kahraman4448888 @zekibahce @ismailsaymaz Kreş adı altında okul öncesi eğitim kurumu diyor kreş ise zaten sorun yok milli eğitim bakanlığı devriyede giremez lakin ana okulu eğitimi veriyorsa CHP nin kendi iptal ettirdiği durum ortaya çıkıyor anayasa herkesi bağlar CHP olunca kanun değişmiyor bay çok bilmiş
Türkçe
1
0
1
15
İsmail Saymaz
İsmail Saymaz@ismailsaymaz·
Yüzbinlerce aile, bütçesi yetmediğinden çocuğunu kreşe veremiyor. Belediyeler bedava kreş açarak dargelirlilerin imdadına koşuyor. Ancak iktidar, muhalif belediyelerin bu hizmetini, kendi başarısızlığı sayarak kapatmak istiyor. Darbeyi dargelirliler ve onların çocukları yiyor.
İsmail Saymaz tweet media
Türkçe
2.5K
5.7K
26K
1.2M
İsmail Saymaz
İsmail Saymaz@ismailsaymaz·
Siyaset tarihine geçecek bir fotoğraf bu.
İsmail Saymaz tweet media
Türkçe
2.2K
2.3K
31.2K
2.4M
Ayşe Altunç
Ayşe Altunç@aye_altunc·
@Tslendikkk Çok ayıp oysa mastrşefte dünya mutfağından birçok yemek tarifi yapılıyor suriye ekmeğimi gözünüze battı üç beş harfli marketlerde ekmekten ziyade bir sürü yabancı menşeeli ürün satılıyor
Türkçe
0
0
0
8
TÜRK 🇹🇷
TÜRK 🇹🇷@turklendikkk·
Bim Suriye ekmeği satmaya başlamış bize düşen bir daha Bim’den alışveriş yapmamaktır 🫡
Türkçe
613
1.3K
8.6K
620.6K
Ayşe Altunç
Ayşe Altunç@aye_altunc·
@AyfersagM @devletialiyye25 Böyle annelerin çocuklarının utanacağını sanmam çünkü onlar için nornal bir yaşantı tarzı armut dibine düşer
Türkçe
0
0
1
6
Ayşe Altunç
Ayşe Altunç@aye_altunc·
@clairdelunexq_s Sizin ananaız bacınız ne şekil acaba eminim onlardan daha güzellerdir çıplak ucubelere laf gelince kadın hakları özgürlük diye tozu dumana katanlar başlarındaki örtüden dolayı bu kadınları alaya almışlar sizinkiler gibi aldıkları maaşları güzellik merkezlerine vermemişler
Türkçe
0
0
0
5
Halide
Halide@friedrichxq_s·
Akp milletvekili kadınları arasında “güzellik”yarışması olsa hangisine oy verirdiniz.?😁
Halide tweet media
Türkçe
988
42
399
71.6K
DarkWeb Haber
DarkWeb Haber@darkwebhaber·
TikTok’ta göğüslerini açarak canlı yayın yapan yaşlı bir kadın, sosyal medyada tepki topladı.
Türkçe
607
50
997
1.6M
Ayşe Altunç
Ayşe Altunç@aye_altunc·
@Legalkh @gasbarr61 @Kayibeyi0 Kusura bakmayın da eğerki tövbesi varsa nasıl inkar ettiğini ilan ettiyse tevbesinide ilan etseymişte millet suizanda bulunmasaymış malum iletişim çağındayız ya
Türkçe
0
0
0
56
han01
han01@Legalkh·
@gasbarr61 @Kayibeyi0 Adam son nefesinde Allah demiştir belki, bilemeyiz. Zaten ahirette akibeti belli olur. Biz kendimize bakalım önce
Türkçe
5
0
45
8.4K
Yusuf KELEŞ
Yusuf KELEŞ@Kayibeyi0·
Türk müydü ki Türk Bayrağına sardınız? Müslüman mıydı ki Camii ye getirdiniz?
Yusuf KELEŞ tweet media
Türkçe
1.3K
1.4K
13.8K
3M
TTR
TTR@Volkan10809449·
@gasbarr61 @Kayibeyi0 Ozaman ateistin yq da gqvurin verdigi vergiden de diyanete pay gitmesin bemce wn dogrusu bu
Türkçe
7
1
104
13.2K
Ayşe Altunç
Ayşe Altunç@aye_altunc·
@taskerim @ilay_aksoy Bunların türk kanı taşıdığını sanmıyorum muhtemelen cumhuriyet kurulduktan sonra türk adı soyadı verilen rum ermeni yada yahudi torunlarıdır
Türkçe
1
0
1
23
Kerim TAŞ ☪️🇹🇷
Kerim TAŞ ☪️🇹🇷@taskerim·
Yalan haber yayanlara yalancı denir. Kaç evladını kaç para için ve ne uğruna feda ederdin? Ya canını? Filistinliler bugün mücadelelerini verirken, aslında kendinden sonra saldırılacak Türkler için de savaşmış oluyorlar. Bunu anlamayan dunkof, anladığı halde aleyhine tavır alan Türk düşmanıdır.
Türkçe
1
0
10
328
İlay Aksoy
İlay Aksoy@ilay_aksoy·
Yas tutulması istenen kişi 2006 yılından itibaren Filistin’de değil Katar’da yaşıyor, kaynağı belli olmayan kişisel serveti US$4 milyar ve oğlu Gazze’de olağanüstü mülk edindiğinden lakabı “Emlak Kralı” olarak biliniyor. Bu yas Türkiye için bir utançtır! freepressjournal.in/business/ismai…
Türkçe
4.3K
5.1K
31.4K
4.4M