Federal Aynasız

621 posts

Federal Aynasız

Federal Aynasız

@aynasiztr

Kendine polis

Katılım Temmuz 2025
74 Takip Edilen47 Takipçiler
Federal Aynasız
Federal Aynasız@aynasiztr·
@LuleciLaw @elifdrcyanardag Ne olur sevin biz bayılıyoruz. Geçen uyku girmedi gözüme lüleci için ne yapsam polis sever diye, cin biberinden gaz yaptım her keneften sonra sürersin diye umarım lüleci makatı bizi sever
Türkçe
0
0
0
25
Federal Aynasız
Federal Aynasız@aynasiztr·
@ru_eker Senin çocuğun zincir market patronlarının kölesi olmaması için uğraşan öğretmenleri tedavi ederken neden azarlıyorsun. Ben şahsım adına rahatsızım senden
Türkçe
0
0
0
124
Dr Rukiye Eker
Dr Rukiye Eker@ru_eker·
Polis arkadaşlar,öğretmenler sizin çocuklarınız da zincir marketler,zincir hastaneler,zincir okul patronlarının köleleri olmasın diye mücadele ediyorlar.Farkında mısınız sizi her zaman patronların yanında,halkın karşısında görevlendiriyorlar.Hiç rahatsız olmuyor musunuz?
Türkçe
16
55
379
5K
Federal Aynasız
Federal Aynasız@aynasiztr·
@fikretaydogduu Sen emekli bir boksun fikret. Bu dünyada siyasilerin götünü yalayarak 1. Snf oldun (il emn md. Bile layık görmediler) emekli oldun. Sokakta senin gibi emekli müdürlere siktir çekiyorum fikret
Türkçe
0
1
8
169
Federal Aynasız
Federal Aynasız@aynasiztr·
@bozkiravukatlik Ola ki avukatlık olursunuz bu salağa dosya falan vermeyin. Bunun yargıtayda tanıdığı vardır duruşma savcısı arkadaşıdır aman diyim 😂
Türkçe
0
0
1
162
Av. Tahir Kemal Bozkır
Av. Tahir Kemal Bozkır@bozkiravukatlik·
Kesinlikle şikayetinizi yapın hukuksuz davranan bu tip şahısların birçoğu ceza alıyor. Bu gibi hukuksuz davranan memurlar cezasızlığın kendilerine de uygulanacağını zannediyor ama hakimin önüne çıkınca kimsesiz kalıyorlar yaptıklarının bedelini hukuk önünde ödüyorlar
Hukukun Delisi@bizotsirin

Avukatlar ve vatandaştan sürekli duyuyorum : Şikayet etsek ne olacak birşey çıkmıyor. Olay siyasi olmadığı sürece memur kötü muamelesi bir şekilde ceza sebebi oluyor. Şikayet etmekten vazgeçmeyin.

Türkçe
13
0
29
3.8K
Federal Aynasız
Federal Aynasız@aynasiztr·
@Propof0l 40 dakika geç kalmıyorsunuz. Geç kalma 1 kere olur siz geç gelmeyi alışkanlık haline getirmişsiniz. Geç gelmeyi normalleştirip mesaileştirmişsiniz.
Türkçe
1
0
1
144
Dr. Yeşim
Dr. Yeşim@Propof0l·
Bankada, adliyede, başka kurumlarda saatlerce kuzu kuzu bekleyen aynı insanlar, konu doktor olunca 40 dakika gecikince hemen linç. Kul hakkı vurgusu yapan birinin, delil olmadan bir insanı kamuoyu önünde zan altında bırakması kul hakkına girmiyor mu sizin inancınızda ?
Kenan Alpay@kenan_alpay

Keyfi olarak işine 40 dk geç gelen, mazeretsiz bir biçimde randevulu hastalarını poliklinik önünde bekleten Dr. Gülden Güven'den haberiniz var mı acaba? Sağlık alanında böylesi bir sorumsuzluk ve kabalık @camsakurasehir'ın hizmet kalitesine hiç yakışmıyor. @saglikbakanligi

Türkçe
11
11
186
6.3K
Federal Aynasız
Federal Aynasız@aynasiztr·
@elifdrcyanardag Buna güvenip dosyanızı falan vermeyin. Yargıtayda tanıdık var hallederiz diyen cinsten bunlar
Türkçe
0
0
7
255
Elif YANARDAĞ
Elif YANARDAĞ@elifdrcyanardag·
Cmk 93 bilmeyen, AYM kararlarından bi haber hadi onu geçtim orantısız güç kullanımı nedir bilmeyen cahil kesim kalkıp burada avukat eleştiriyor. Sen sus çünkü hukuk bilmiyorsun
Okan 🦁@oylmz1905

‘Avukatım bilmişlik yaparım ama ters kelepçe kavramının sadece halk dilinde olduğunu, aslında polisin kelepçe takma şeklinin böyle olduğunu ve emniyette ters kelepçe diye bir tanım olmadığını bilmiyorum’ demiş.

Türkçe
16
2
85
18.7K
Federal Aynasız
Federal Aynasız@aynasiztr·
@Alp16261 @ilkeratamer Seni 1 defa kale alıp cevap verdim bu ne cürret sana demedim. Ayrıca sınava girecek durumdaysa kaza bela gelmemiştir asalaklıktır o
Türkçe
1
0
0
20
1. Alperen
1. Alperen@Alp16261·
@aynasiztr @ilkeratamer Yukarda atıp tutuyordun, şimdi mi aklına geldi Allah'ın kaza bela verme durumları? Bak oluyormuş demek ki dimi binbir türlü hal var. İnsanların genel tepkisi senin bu manasız nefretine yani. Neyse hepinize hayırlı işler.
Türkçe
1
0
0
34
İlker Atamer
İlker Atamer@ilkeratamer·
Bazı yarım akıllı veya karaktersiz yeni memurlarda vatandaşa karşı özel bir sadistlik duygusu var. Koşan kızı 10 saniye bekleyip sınava girmesine izin verse kimse onu işten atmayacak ve öğrencinin 1 yıllık emeği çöpe gitmeyecekti. Peki neden bunu yapıyorlar? Eline çekiç verilen delinin önüne gelenin kafasına vurması gibi yetki verilen bazı memurlar da bu yetkiyi vatandaşın aleyhine kullanınca sadistçe bir haz alıyorlar. Memur olmak uğruna çalmadık kapı öpmedik el bırakmıyorlar ama memur olarak atanınca da vatandaşın işini yokuşa sürüyorlar, bugün git yarın gel diyorlar veya başka şekilde eziyet ediyorlar. Bu söylediklerime uyan memur tipi yargıç ve savcılar da dahil her devlet kurumunda ve her kademede var.
Notify@notifyhome

Osmaniye'de bir öğrenci, üniversite sınavına saniyeler ile giremedi. Kapıya doğru koşan kızı gören görevli aceleyle kapıyı kapattı. Alan Yeterlilik Testleri | #ayt2026

Türkçe
275
179
1.8K
270.1K
Poyraz Karayel
Poyraz Karayel@PoyrazK96072579·
@polissorunlar Ya bunları istemenin en güzel yolu anayasal hak olan yürüyüş yapmak ,neden yapmıyorsunuz??
Türkçe
5
0
4
10K
POLİSSORUNLARITAKİP
POLİSSORUNLARITAKİP@polissorunlar·
10 yılını dolduran polise uzman polis örnek +10 bin TL 20 yılını dolduran polise baş polis örnek +20 bin TL Her yıl 1 kez 1 maaş ikramiye 160 saat üstü tavan sınırı olmadan fazla mesai ücreti verilmelidir #Polis
Türkçe
59
240
1.5K
176K
Federal Aynasız
Federal Aynasız@aynasiztr·
@Alp16261 @ilkeratamer Sorumluluk meselesi hak diye bir şey ağzımdan çıkmadı. Boşver iyi olmuş hukuk tıp vb kallavi bi bölüm kazanacak kadar emek veren bir insan kendini bu duruma düşürmez
Türkçe
3
0
2
113
Federal Aynasız
Federal Aynasız@aynasiztr·
@callsigndnz Şu salak öğrenciye kendisini önemli hissettirmeyin kendi çalsın oynasın etkileşim uğruna neredeyse anasını siktirecek
Türkçe
1
0
1
219
Sorel
Sorel@callsigndnz·
Polis silahlı kolluk kuvvetidir,kamu personelidir. Üniforma giyer. O üniformayı giydiği vakit nereli olduğu,neye benzediği ve ailesinin kim olduğunun bir önemi olmaz. Ama aslen kim olduğunu da sakınmak zorundadır. Polis/Asker anonim olmalıdır. Biz sizin gibi avukat değiliz.
Abdulbaki Soylu@abdulbakisyl

@Coinanaliz_144 bütün polisler niye anonim hesapta abi

Türkçe
5
2
50
8.4K
Federal Aynasız
Federal Aynasız@aynasiztr·
@gul_neutron @ilkeratamer Konumuz eğitim sistemi olsaydı dediğinde haklı olurdun ama Tr de dönem sonu sınavı öğretmenin belirleyeceği kişilerin akademik öğrenim görmesi ı ıh Tr de komple bir yozlaşma var gel gelelim konumuza yarış atı sınavı kalktı dönem sonu sınavı geldi. Bu zihniyet ona da geç kalırdı
Türkçe
0
0
2
138
Big Bang?
Big Bang?@gul_neutron·
@aynasiztr @ilkeratamer Bu öğrencileri YARIŞ ATI yerine koyan ve haklarını alenen çiğneyen sitseme lafınız yok da gelmiş diğer öğrencilerin hakkını savunduğunuzu sanıyorsunuz! Bu ÖĞRENCİ SINAVI gibi inanılmaz saçma, inanılmaz geri ve eğitim düşmanı olan bir sistemi sorgulama aklınıza gelmiyor mu?
Türkçe
2
0
0
228
Mather
Mather@ozturkhasan2000·
@aynasiztr @ilkeratamer Kimseye 2 saniye varken kapatın denmiyor! Kimseye kapıya 5 metre var iken kapıyı kapatın denmiyor! Kraldan çok kralcı olanlar sadece soytarılardır!
Türkçe
4
0
5
413
Aykırı
Aykırı@aykiri·
İstanbul’da bir polis memuru, sabah namazını mesaiden önce böyle kıldı.
Türkçe
996
130
4.1K
2.5M
Federal Aynasız
Federal Aynasız@aynasiztr·
@ozturkhasan2000 @ilkeratamer Herkes kendinden bilirmiş. Bilmiyorsun biliyormuş gibi yapma o senin bildiğin sınavlardan değil kameraların kurulduğu merkezden takip edildiği öğretmenlerin dahi öğrenciler gibi yanında eşya getiremediği bir sınav. Neymiş herkes dikkatli olacak kusuru 5 saniye ile yumuşatamazsın
Türkçe
2
0
1
352
Federal Aynasız
Federal Aynasız@aynasiztr·
@MahaleYanarkene Ya amına kodumun DEM partilisi paylaşımlarına bak kendi açından anlattığına öyle eminim ki. Kesin bir orospuluk yapmışsındır.
Türkçe
0
0
1
47
Mangolusoydangil the Akademik Bariyer 🏳️‍🌈🇵🇸
Sabah sınav binasına girerken üst araması yapan polis tarafından tamamen keyfi ve hukuksuz bir şekilde binadan çıkarılmaya çalışıldım. Yönetmeliğe aykırı bir durumum olmadığını söylediğimde "yönetmelik beni ilgilendirmez, almıyorum seni, ne yapacaksın" şeklinde bir cevap aldım. +
Türkçe
84
125
2.1K
402.3K
Federal Aynasız
Federal Aynasız@aynasiztr·
@SpoonerLysandr Yuooo can güvenliği sağlanması için takılır tersi düzü yoktur. ( Şüpheliyi siktir edin şüpheli orospu çocuğudur savunan ayrı oçtur polisin kendi can güvenliğini sağlaması) Amaç hareket kabiliyetini kısıtlamaktır. Araca bindirdiğin adam aracı kullanan ve diğer polise saldıramasın
Türkçe
0
0
1
116
Av. Lysander Spooner
Av. Lysander Spooner@SpoonerLysandr·
Ters kelepçe; şüpheliye/sanığa fiziksel acı vermek için kullanılır. Ters kelepçe el, bilek ve omuzdaki hassas dokuyu zedeler. Ufak bir simülasyon için el bileklerinizi, arkanızda birleştirmeyi deneyebilirsiniz. Bu yüzden kötü muamele ve işkence yasağını ihlal eder. Kaçma ve/veya zarar verme ihtimali yoksa kelepçe dahi takılmaz fakat polisler keyfi bir şekilde işkence boyutuna varan uygulamalar yapıyor.
THS Haber@thshaber

Kadıköy’de üzerinde uyuşturucu bulunduğu öne sürülen bir gence polis ters kelepçe takmak istedi. — Yan apartmandan avukat olduğunu söyleyen bir kadın ise olaya müdahale etmeye çalıştı. — Polis: "Avukatsanız gelin avukatlığını yapın, yoksa uzatmayın"

Türkçe
126
6
70
24.5K