آدی

4.8K posts

آدی banner
آدی

آدی

@bagherigerami

قطعه‌ی ۱۰۵

Katılım Aralık 2020
178 Takip Edilen370 Takipçiler
آدی
آدی@bagherigerami·
@rocketboym خیلی بی شرفی. حتی از آخوند هم بی شرف تر.
فارسی
0
0
3
87
آهنگر 🏴
آهنگر 🏴@rocketboym·
وقتی یه ززآ یی مخفی ننه اش میمیره!
آهنگر 🏴 tweet media
فارسی
1
0
1
372
آدی
آدی@bagherigerami·
هیچوقت خوب نمیشه، که اصلا هم مهم نیست. مهم صدای خنده‌های مامان بود که تو خونه می‌پیچید.
فارسی
112
0
1.1K
20.3K
آدی
آدی@bagherigerami·
بعد پدرم گفت اصلا نیا اینجا، این سری جنگ خیلی بدتر از قبل. من چمدونم رو بسته بودم و روی همون لباسهای تا شده داشتم تا صبح گریه می کردم. هنوز باورم نمیشه چه روزایی رو پشت سر گذاشتم. هیچ راه ارتباطی با خونه نداشتم و فامیلی اینجا نبود که بهش پناه ببرم. قلبم طوری شکسته که مطمئنم
فارسی
3
0
812
21.2K
آدی
آدی@bagherigerami·
دقیقا شش ماه از اومدنم به کانادا گذشته بود و می‌خواستم به مامان بگم که بالاخره می‌تونم برای ویزاش اقدام کنم. خیلی خوشحال بودم و دلم می‌خواست راجع‌به سمپوزیم هم باهاش حرف بزنم که اولین نفر و با اعتماد به نفس ارائه دادم و همه چیز خوب پیش رفت. وقتی بهش زنگ زدم دیدم تو بیمارستان،
فارسی
380
24
2.9K
160.2K
آدی
آدی@bagherigerami·
نمی‌دونم چرا وقتی میام اینجا خیلی بدفاز میشم، تو اینستا خیلی مهربون و خوشحالم.
فارسی
1
0
20
3.7K
آدی
آدی@bagherigerami·
کی از نر ایرانی خلاص میشم من؟
فارسی
0
0
4
3.2K
آدی
آدی@bagherigerami·
کسخلبن پیام میدین و پاک می‌کنین؟
فارسی
0
0
3
1.9K
کبری
کبری@aasabkharab·
@bagherigerami 😞🫂واقعا کاش میتونستم بغلت کنم الان
فارسی
1
0
1
347
آدی
آدی@bagherigerami·
هنوز پیام مامانم رو باز نکردم، راستش خیلی می‌ترسم.
فارسی
1
0
15
2.1K