Sabitlenmiş Tweet
⸸
307 posts

⸸ retweetledi
⸸ retweetledi
⸸ retweetledi
⸸ retweetledi
⸸ retweetledi
⸸ retweetledi
⸸ retweetledi
⸸ retweetledi
⸸ retweetledi

Cinéfilo de 15 años: Kubrick es lo más grande que existe
Cinéfilo de 25 años: Kubrick es malísimo todo alegoría ñeñeñeñeñeñe
Cinéfilo +30: Kubrick es lo más grande que existe
august@regularaugust
Kubrick is one of those guys you get into early but when you revisit anything later on you realize he was always “that good”
Español


























