Sabitlenmiş Tweet
بهيج.
198 posts


@pookie20421 راحة بدل رايحة دي مصدرها المسلسلات مفيش حد من القاهرة بيقولها في الحقيقة .. وعلى الأقل بنعرف ننطق حرف الجيم في كلمة سجق
العربية

نطق القهراوية ليوم الأربع من اسوء الحاجات اللي بتعدي على ودني
ده غير إنهم بيقولوا راحة بدل رايحة
ف دي كفاية انا مش هنطق
Sam@SamManson01
بجد اللي عايز يضحك يسأل اسكندراني بينطق يوم الأربع ازاي
العربية

@Helovesmk بتوقف اي activity على الأكونت لمدة 3 ايام وبيروح لوحده .. لو فضل مكمل بتبعت للsupport
العربية

@tamtam_egy انا واحد من ال5ولات وماعنديش كراهية ضد الستات ولا حاجة واللي في الاسكرين شوت دول بيهزروا وانتي مش قادرة تفهمي ان دة هزار .. دة لا يمنع إنه هزار دمه تقيل انا اللي 5ول بجد ماحبش اهزره فبلاش لما نيجي نعمل قضية نعملها على ميم ولا نكتة علشان بيبقى المنظر بايخ اوي
العربية

لسه كنت بقول موجة الكراهيه والعنف ضد الستات في مصر يتناسب طرديا مع حجم المثلية بين الذكور وبيبان فشخ انهم 5ولات
أبـوزيـد@i1911_
العربية

@eyeandthreenose بالظبط،هي ميول كدة كدة موجودة بس بتزيد في حالة عدم وجود father figure أو لو موجود بس قاسي بتروح تدور عليه في حد تاني .. بس لو موجود أب وحنين بيغنيك عن إنك تقلل من نفسك مع حد غريب لإن البيت معوضك عن المشاعر اللي ممكن تروح تدور عليها برة
العربية

@bheg666 اتفق....انا كنت بكره ابويا لأنه عنيف جدا وغير مفهوم واخويا طلع زيه ، بقيت بتجنبهمم وعيشت لوحدى مع كتبى والوانى والراديو
بس برضو ده عامل مساعد لظهور وتأصيل الرغبات وليس السبب الاصلى ، احنا جوانا مخلوقه الرغبة دى ، لو ماكانتش اتعرضت للعوامل دى يمكن ماكانتش كملت معانا
العربية

@Helovesmk امين يارب 🤍
انا عارف إن تجربة كل واحد غير التاني مع أهله وفيه ناس أهلهم موجودين بس مش بيتواصلوا علشان كدة قولت إن دي تجربتي الشخصية اللي كنت بتمنى فيها يكون عندي ونس علشان ماجربتش الإحساس دة قبل كدة
العربية

@_tvman_01 انت ربنا يشفيك والله .. واحد بيسأل تجربة السينما لوحدك حلوة الاجابة تبقى اه او لا انت عامل نفسك حكيم فشخ وداخل تكربج النفس البشرية وعيوبها وتقول حاجات مالهاش علاقة بسؤال الراجل .. واخر جملة انت كاتبها دي لايقة عليك جدا ليه ممكن حد يطيق واحد بيتكلم بالطريقة دي ؟
العربية

انا رأيي انكم تقضوا وقتكم ف تطوير الcommunication skills بدل م تقعدوا تromanticise التوحد و الانعزال و الغباء و تبرير انكم ناس متطاقوش
Mahmood Ayman@aka_aymon
تجربة السينما لوحدك حلوة؟
العربية

@AhmedMoss119 اي بني ادم اهله موجودين او لا بيبقى نفسه يرتبط ويحضن ويحس بمشاعر علشان دي غريزة طبيعية بس الاستريت يقدر يستحمل اكتر مننا لإن احنا لو اهلنا مش معانا بنحس بوحدة مضاعفة فوق وحدة ميولنا علشان كدة نسبة الgays اللي بيستسلموا للجواز خوف من الوحدة اكتر بكتير من نسبة الاستريت
العربية

@Ssooonnnyyy هو السؤال اللي بجد ليه واحد زيك عامل نفسه ستريت الألجوريزم بتطلعله كونتنت للشواذ!!..ليه واحد ستريت وطبيعي ومتزن نفسيًا يشوف حاجة عكس ميوله بدل ما يتجاهلها يقرر يعملها كوت ريتويت ويعلق عليها إن يععع دول شواذ..بتحاول تثبت ايه لمين يسطا بجد علشان تصرفك بجد تصرف واحد بيحاول ينكر حاجة
العربية

هو ليه اغلب ولاد المتناكة اللي بيروحو الجيم دول شواذ
Innova Corsetry@innovacorsetry
Corsetry for men🩷
العربية

حزق حزق حزق حزق حزق
(لو كنت أشتريت علبتين كليوباترا كان أحسنلي)
boxd.it/eRVLtR
العربية








