بهيج.

198 posts

بهيج.

بهيج.

@bheg666

اوف اح

Katılım Nisan 2026
14 Takip Edilen363 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
بهيج.
بهيج.@bheg666·
انا مش اكونت سكس انا بنزل فيديوهات بتهيجني مش اكتر لكن دة مش محتوايا انا بني ادم عادي أوقات ببقى عايز اشارك شوية مشاعر وأفكار في دماغي وأوقات ببقى هايج لو انت اكونت عادي ماتقلقش مني انا مش شخصية نجسة تقدر تتفاعل معايا ولو انت من بتوع الدياثة والمحارم والخرة دة خد بعضك وامشي يمعرص
العربية
1
2
19
11.4K
بهيج.
بهيج.@bheg666·
@pookie20421 راحة بدل رايحة دي مصدرها المسلسلات مفيش حد من القاهرة بيقولها في الحقيقة .. وعلى الأقل بنعرف ننطق حرف الجيم في كلمة سجق
العربية
0
0
1
763
بهيج.
بهيج.@bheg666·
@Helovesmk بتوقف اي activity على الأكونت لمدة 3 ايام وبيروح لوحده .. لو فضل مكمل بتبعت للsupport
العربية
0
0
1
26
momo 🥥
momo 🥥@Helovesmk·
بيتشال ازاي لو حد هيشوف التويتة يعني
momo 🥥 tweet media
العربية
1
0
0
56
بهيج.
بهيج.@bheg666·
@tamtam_egy انا واحد من ال5ولات وماعنديش كراهية ضد الستات ولا حاجة واللي في الاسكرين شوت دول بيهزروا وانتي مش قادرة تفهمي ان دة هزار .. دة لا يمنع إنه هزار دمه تقيل انا اللي 5ول بجد ماحبش اهزره فبلاش لما نيجي نعمل قضية نعملها على ميم ولا نكتة علشان بيبقى المنظر بايخ اوي
العربية
1
0
1
563
Tamtam 𓋹
Tamtam 𓋹@tamtam_egy·
لسه كنت بقول موجة الكراهيه والعنف ضد الستات في مصر يتناسب طرديا مع حجم المثلية بين الذكور وبيبان فشخ انهم 5ولات
أبـوزيـد@i1911_

العربية
7
24
462
13.8K
Boots
Boots@netfilxboots·
@bheg666 شوف المسلسل دا هتغير وجهه نظرك شويه اى ع الاقل هيكون مكمل حلو ل حلمك.
Boots tweet media
العربية
1
0
1
23
بهيج.
بهيج.@bheg666·
كان نفسي ابقى راقص بالية واحب واحد معايا في الفرقة ونقعد نلمح لبعض في البروفات ونعترف بمشاعرنا لبعض برقصة
العربية
1
0
3
1.2K
بهيج.
بهيج.@bheg666·
@MansourRan1536 هو مش دة كان فيلم نازل السنه اللي فاتت ؟
العربية
0
0
0
211
Rania Ⓜ️ansour
Rania Ⓜ️ansour@MansourRan1536·
طفل 3 سنين اتوفى بعد ما باباه نساه فى العربية و نسى انه كان هايوصله للحضانة و الولد نام فى العربية و الاب اتوجه لشغله فى التجمع .. لا حول و لا قوة إلا بالله .. ربنا يصبرهم .
العربية
11
5
144
25.1K
بهيج.
بهيج.@bheg666·
@Mourad0815 الكلام جميل مفيش اسهل منه .. عقبال التطبيق بقى
العربية
0
0
0
108
Mourad
Mourad@Mourad0815·
اكيد الواحد بيهتم بالشكل في العلاقة و كدة بس فعلا الشخصية اهم مليون مرة من الشكل
العربية
5
0
22
1.5K
بهيج.
بهيج.@bheg666·
@eyeandthreenose بالظبط،هي ميول كدة كدة موجودة بس بتزيد في حالة عدم وجود father figure أو لو موجود بس قاسي بتروح تدور عليه في حد تاني .. بس لو موجود أب وحنين بيغنيك عن إنك تقلل من نفسك مع حد غريب لإن البيت معوضك عن المشاعر اللي ممكن تروح تدور عليها برة
العربية
0
0
6
192
Merciful
Merciful@eyeandthreenose·
@bheg666 اتفق....انا كنت بكره ابويا لأنه عنيف جدا وغير مفهوم واخويا طلع زيه ، بقيت بتجنبهمم وعيشت لوحدى مع كتبى والوانى والراديو بس برضو ده عامل مساعد لظهور وتأصيل الرغبات وليس السبب الاصلى ، احنا جوانا مخلوقه الرغبة دى ، لو ماكانتش اتعرضت للعوامل دى يمكن ماكانتش كملت معانا
العربية
1
0
7
207
بهيج.
بهيج.@bheg666·
انا مقتنع ان الphysical touch مع الأب والأخ دول بيقللوا الهوس والرغبة في انك تبقى مع راجل لإن اولريدي احتياجك الطبيعي للتلامس تم بس بدافع حب و اطمئنان من غير شهوة .. وانا هنا بتكلم عن تجربة شخصية علشان ماعنديش اخ ووالدي متوفي من وانا طفل وطول الوقت كنت محتاج لوجود راجل يطمني 😕
العربية
5
1
32
3.8K
بهيج.
بهيج.@bheg666·
@Helovesmk امين يارب 🤍 انا عارف إن تجربة كل واحد غير التاني مع أهله وفيه ناس أهلهم موجودين بس مش بيتواصلوا علشان كدة قولت إن دي تجربتي الشخصية اللي كنت بتمنى فيها يكون عندي ونس علشان ماجربتش الإحساس دة قبل كدة
العربية
0
0
1
29
momo 🥥
momo 🥥@Helovesmk·
@bheg666 ربنا يرحمه و يغفر له بس صدقني مش الاب و الاخ موجودين بس أجواء بيتنا و الظروف خلتني اقرف اجرب اتعامل معاهم و بحس أن جسمي بيتشتج لما بحضنهم أو بسلم عليهم فا هي بتبقي حسب ظروف البيت و الأجواء
العربية
2
0
4
64
بهيج.
بهيج.@bheg666·
@_tvman_01 انت ربنا يشفيك والله .. واحد بيسأل تجربة السينما لوحدك حلوة الاجابة تبقى اه او لا انت عامل نفسك حكيم فشخ وداخل تكربج النفس البشرية وعيوبها وتقول حاجات مالهاش علاقة بسؤال الراجل .. واخر جملة انت كاتبها دي لايقة عليك جدا ليه ممكن حد يطيق واحد بيتكلم بالطريقة دي ؟
العربية
0
1
84
2K
بهيج.
بهيج.@bheg666·
عارف العضمة اللي عند الحوض دي لما بيبقى فيها حسنة صغنونة او حد ريحة جلده نفسها نضيفة وحلوة او السمانة اللي شكلها مشدود بس لما تلمسها او تديها سبانك تلاقيها ناعمة فشخ او الناس اللي رقبتهم تحسها بتسحبك علشان تحط وشك فيها .. التفاصيل الصغيرة دي سكسي اكتر بكتير من الحاجات الواضحة 💜
العربية
0
0
6
1.4K
Kaber
Kaber@Kaberr_·
@bheg666 بحب فشخخ وصفك لكل موقف
العربية
1
0
6
2.3K
بهيج.
بهيج.@bheg666·
ماتكلمنيش عن السيطرة على النفس لو ماركبتش أوبر سكوتر مع واحد مز فشخ ضهره عريض وحاطط بيرفيوم ريحته حلوة وكل ما تاخد مسافة بينك وبينه يقولك قرب شوية وانت تقرب وتمسك نفسك علشان ماتحضنوش وتقوله يا راجلي ياللي شايل اسمه وبتدلع عليه
العربية
8
3
161
28.1K
Ⓜ️7مَّd
Ⓜ️7مَّd@Ana_m7md_·
اللي بيفتشني في المطار مسك 🍆 وفي الآخر spanked me 🙈
العربية
6
0
31
8.1K
بهيج.
بهيج.@bheg666·
@AhmedMoss119 اي بني ادم اهله موجودين او لا بيبقى نفسه يرتبط ويحضن ويحس بمشاعر علشان دي غريزة طبيعية بس الاستريت يقدر يستحمل اكتر مننا لإن احنا لو اهلنا مش معانا بنحس بوحدة مضاعفة فوق وحدة ميولنا علشان كدة نسبة الgays اللي بيستسلموا للجواز خوف من الوحدة اكتر بكتير من نسبة الاستريت
العربية
0
0
4
348
Mₐᵣₒ 🥥
Mₐᵣₒ 🥥@AhmedMoss119·
سؤال للكل هل مثلا لو انا مكنتش لوحدي وفي أهل هل برضو هيجي شعور اني عايز اتحب و احضن حد و يبقي شخص موجود شريك في كل حاجه ولا يمكن الجزء دا انا مكبر الموضوع فيه بسبب الضغوطات و الوقت الكتير الي بقضيه لوحدي خصوصاً اني زي ما ذكرت سابقاً اني ولا حبيت ولا ارتبط ولا عملت س**
العربية
17
0
56
5.2K
بهيج.
بهيج.@bheg666·
@Ssooonnnyyy هو السؤال اللي بجد ليه واحد زيك عامل نفسه ستريت الألجوريزم بتطلعله كونتنت للشواذ!!..ليه واحد ستريت وطبيعي ومتزن نفسيًا يشوف حاجة عكس ميوله بدل ما يتجاهلها يقرر يعملها كوت ريتويت ويعلق عليها إن يععع دول شواذ..بتحاول تثبت ايه لمين يسطا بجد علشان تصرفك بجد تصرف واحد بيحاول ينكر حاجة
العربية
1
0
5
551
بهيج.
بهيج.@bheg666·
@TheAmr_ ياريتك والله كنت اشتريت علبتين كليوباترا كان زماننا ماشوفناش رأيك دة
العربية
0
0
0
268
A.M.R
A.M.R@TheAmr_·
حزق حزق حزق حزق حزق (لو كنت أشتريت علبتين كليوباترا كان أحسنلي) boxd.it/eRVLtR
العربية
2
0
21
6.4K
بهيج.
بهيج.@bheg666·
@Helovesmk احا لا يكون هو نفس الشخص 🙈
العربية
1
0
1
299
momo 🥥
momo 🥥@Helovesmk·
@bheg666 احا انا كنت لسة بتكلم مع واحد عن شخصية نفس الكلام ده بالملي !
العربية
1
0
1
287
بهيج.
بهيج.@bheg666·
عارف لما تعجب بشخص بيصدر صورة عن نفسه على كل الأكونتات بتاعته إن هو ملاك برئ وحساس وعنده مشاعر ونفسه يحب ويتحب 🥺ولما تتعرف عليه بشكل شخصي تلاقيه زيرو مشاعر و100%هيجان وبس لدرجة إنك لو وقفت معاه كلام سيكشوال مدة بسيطة تلاقيه اتعصب وقفل معاك..لو ماتعرفش الحالة دي احب اقولك يا بختك
العربية
2
1
14
3.2K