yio
9 posts


@galasigimessi Valla hiç bu kadar kolay bir sınava girmeyi beklemiyordum ÖSYM tarihin en kolay sınavını en pahalı şekilde sattı bize rezillik gerçekten
Türkçe

@husranaugradim @rivale21 Karnımdan sea çıkacağını farkettiğim an suya gömüldüm
Türkçe

@ksaparlamnt 26 mat işaretledim keşke 30a zorlayabilseymişim diyorum ağlicam cidden
Türkçe

@lloverp1c Kanka sınav zormuş gibi algı yapmayı bırakın 2022den bile daha kolaydı sınav
Türkçe

@bencokgulerim @fenerligiiirlll yooo valla yiyorum insandan insana degisen bisey sonucta olabilir
Türkçe







