bil

5.8K posts

bil banner
bil

bil

@blacklistedme09

Ankara hukuk 23 |Diary|

ocd Katılım Kasım 2024
321 Takip Edilen73 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
bil
bil@blacklistedme09·
hepsi annem yüzünden mk ben gidiyorum içime o yerleştirdi her şeyi suçluyu bulduk victim kartını nasıl yeneceksiniz
Türkçe
0
0
2
31
bil
bil@blacklistedme09·
@amigdalllama sizinki de zordur elbette aöa benimki hiç anlık değildi hani 2 yıl iyileşene kadar kullanmadığım ilaç kalmamıştı panik ataklarla beraber. ki o hissi anlamıyorum ben o an donmuştum zaten sonra 2 ay sonra birden panik atakla başladı..
Türkçe
1
0
1
8
gonz
gonz@amigdalllama·
@blacklistedme09 senelerce private tuttugum insta hesabımı acınca kimsenin zannettigim gibi beni stalklamadıgını görüp kahkahalar esliginde ego death yasamıstım. 28 yasında yasadıgım kırılma bana hayatımın nefesini aldırdı ahahaha.kesinlikle haklısın
Türkçe
1
0
0
9
bil
bil@blacklistedme09·
ok narsisist falan değilim ama bu narsisistik kırılma yaşayamayacağım anlamına gelmiyor. 3 sene önce yaşayıp 2 sene majör depresyona girmiştim sebep olanın haberi yok. drama queenlik aq. iğrenç bir şey ama yaşaması gerekenler bence yaşamalı insana haddini öğretiyor
Türkçe
1
0
1
23
bil
bil@blacklistedme09·
sağlam bir benliği olmayanlar ya insanlardan emer ya da kendini bir tiyatro sahnesine çevirir işte
Türkçe
1
0
2
36
bil
bil@blacklistedme09·
çünkü birden her şeyi yapabilecekmiş gibi hissediyordum karşıya bir şeyler dayatmaya başlıyordum. kavga çıkartıp test ediyordum. herhangi bir dayanak kalmamış gibi hissediyordum. yalnızken her şey daha sakindi? ne kadar saçma mk böyle söyleyince
bil@blacklistedme09

sosyalleşmekten işte bu yüzden kaçıyordum hep.çünkü kendimin ve dünaynın ne kadar güvenilmez olduklarını çok şiddetli hissettiriyordu özellikle çocukken.ilk defa burada açılayım dedim artık karşıma çıkan elemanlar patlattı amk sağolun kendimi manastıra kitleyip izole edeceğim aq

Türkçe
0
0
1
23
bil
bil@blacklistedme09·
karşıma benimle zerre kadar ilgisi olmayan ve içinde kendimi göremeyeceğim insanlar çıksın istiyorum ama garip bir şekilde ben de onları buluyorum zaten
Türkçe
0
0
3
50
bil
bil@blacklistedme09·
sosyalleşmekten işte bu yüzden kaçıyordum hep.çünkü kendimin ve dünaynın ne kadar güvenilmez olduklarını çok şiddetli hissettiriyordu özellikle çocukken.ilk defa burada açılayım dedim artık karşıma çıkan elemanlar patlattı amk sağolun kendimi manastıra kitleyip izole edeceğim aq
bil@blacklistedme09

sorun da bu. bunu yapmazken nasıl davranacığımı bilmiyorum ya da o şekilde davranmak bana çok soğuk ve acımasızca geliyor. çünkü fawning dışında duygu hissedebildiğim bir iletişim şekli yok amk

Türkçe
0
0
2
65
bil
bil@blacklistedme09·
sorun da bu. bunu yapmazken nasıl davranacığımı bilmiyorum ya da o şekilde davranmak bana çok soğuk ve acımasızca geliyor. çünkü fawning dışında duygu hissedebildiğim bir iletişim şekli yok amk
Türkçe
0
0
1
64
bil
bil@blacklistedme09·
işte beklenmedik davranışlarımı o zaman gerçekleştirebiliyorum. bazen bunu nasıl göremediklerine şaşırıyorum ben gardımı yalnızken bile düşürmezdim. bilmiyorum zaten kendime performlar gibi bir halim var ailemi de bunun için kullanmaktan çok dayaklık olmuşumdur
bil@blacklistedme09

bende fawn response yüksek. yani tehdit algıladığımızda kaçar saldırır donar veya fawning denen şeyi yaparız. böylece kendimi güvene alıyorum ve tehditi gerçekten algıladığımda karşı taraf beni ciddiye almayacağı için gardını çoktan indirmiş oluyor

Türkçe
0
0
0
19
bil
bil@blacklistedme09·
bende fawn response yüksek. yani tehdit algıladığımızda kaçar saldırır donar veya fawning denen şeyi yaparız. böylece kendimi güvene alıyorum ve tehditi gerçekten algıladığımda karşı taraf beni ciddiye almayacağı için gardını çoktan indirmiş oluyor
Türkçe
0
0
0
42
bil
bil@blacklistedme09·
obsessionu izledim bazı sahneleri gerçekten aşırı üreperticiydi. mesela bear'ın benimle olmak kötü bir şey mi dediği ve nikki dünyadaki herkesten daha çok sevsin dediği sahne
Türkçe
0
0
0
43
bil
bil@blacklistedme09·
yurtta ateş yaktılar zehirleneceiğim burada
Türkçe
0
0
0
23
bil
bil@blacklistedme09·
kadın kuzuların sessizliğine tapıyordu amk zaten ben de eskiden annemin sevdiği film diye oturup izlemek için açtığımda kuzuların olmasını falan bekliyordum tabi salak gibi şaşırmıştım
Türkçe
0
0
0
21
bil
bil@blacklistedme09·
e şimdi kim olacak:((
Türkçe
0
0
0
13
bil
bil@blacklistedme09·
sınav haftası insan ilişkilerinin çarpıklık
Türkçe
0
0
2
18
bil
bil@blacklistedme09·
annemle hala onu çok karanlık bulup acı çekmemden zevk almasıyla suçladığım için konuşmuyorum. NE OLDU PEKİ. ağladı sonra da hiç kendisi de aramadı 2 haftadır. sağ ol anne ama yalnız değildim benzerlerin varmış
Türkçe
0
0
0
15