b
105 posts


@bayrakmedya Helal olsun. bizim sokakta aylarca yerinden kıpırdamayan araçlar var, bazı manyaklar yazın sadece gölge yer boşalınca aracı oraya çekmek için çalıştırıyor.. ben her gün park yeri aramaktan sinir stres sahibi oldum…
Türkçe

@nrfy1422599 @BAMFBasar İnşallah Almanya’ya daha çok mülteci gider
Aşırı sağcılar da ağlayarak günlüklerine yazabilirler
Türkçe

@BAMFBasar Hier ist eine Liste mit den häufigsten Türkischen Nachnamen: nip.tuik.gov.tr/?value=EnCokKu…
Wenn du weiterhin Hilfe brauchst bei der Identifizierung Türkischer Nachnamen stehe ich jederzeit in deinem Dienste!
Deutsch


@islikliok1 @vklicko @tuketicideney Sadece asad ve khamrah serisi o fiyat hocam vulcanlar falan 150 dirhem civarı
Türkçe

MAD Parfüm’de tester olarak sıkılan koku 1 saat yayılırken, yaklaşık 2 bin TL’ye alınan aynı parfüm 20 dakika sonra hissedilmedi.
♦️Takipçi şikâyeti:
“Cumartesi günü Venezia AVM’ye alışveriş için gittim. Girişte Mad Parfüm şubesine uğrayarak Blue Talisman’ın muadilini bileğime bir fıs sıktım.
Alışveriş boyunca yaklaşık 1 saat o koku buram buram her yerde yayıldı. Yanımdakiler ve ben çok şaşırdık.
Sonra Mad Parfüm’e tekrar uğrayıp aynı kokuyu satın aldım.
Maalesef sonuç hüsran. Koku birebir aynı, onda sorun yok ama yayıcılık ve kalıcılıktan eser yok.
20 dakika sonra burnunuzu bileğinize dayasanız bile kokuyu alamıyorsunuz.
Konuyu Mad Parfüm’e ilettim. Bana, parfümün her tende aynı etkiyi yaratmayacağını söylediler.
Ancak tester olarak bileğime sıktıkları parfüm 1 saat boyunca her yerde yayılırken, satın aldığım ürün asla kokmuyor.
Kimse yaklaşık 2 bin lirasından olmasın diye paylaşmak istedim.”

Türkçe

@gargiif @yorukmaster Kayınbabanın amına koyim teyipi naapcakmış amk
Türkçe

@DrewPavlou What’s Constantinople got to do with Australia you dumb fuck
English
b retweetledi

@bayrakmedya Uyumamak için 31 çektim,okey oynadım.Karpuz peynir takılıyorum şuan, yapacağınız işin amk
Türkçe
b retweetledi

@bt_oo99 @emrexw3 @toraman_vav @Mistikyalcins Video üretirken her boka gerçek kişileri ve kurumları aşşağılayamam cart curt diyor ne yapacağız
Türkçe

@toraman_vav @Mistikyalcins kral allah icin öğrendiysen bana da anlat gemini video oluşturmak için üyelik istiyor
Türkçe

@emirhnarsln140 @yozgattangelen 1.6 cdti yazılımlı yeterlidir ama cdti lerde flexride var mı acaba
Türkçe

@yozgattangelen İnsignia 1.6t çekip kalan parayı altına koycan
Türkçe

@majroi_ @noble6six_ Acaba anakart 2 sene sonra yeniden ayni problemi cikaracak mi? Cunku boyle seylere elim yatkin degil laptopu bozmak istemiyorum
Türkçe

@majroi_ @noble6six_ Garantiye gonderdim garanti bitmesine ragmen ucretsiz adaptor ve anakart degisimi yapacaklarini soylediler adaptor de guc cekmiyordu onu da degistirecekler
Türkçe























