بچه یودا؛

2.2K posts

بچه یودا؛ banner
بچه یودا؛

بچه یودا؛

@callmehor

Clax.

TH Katılım Mart 2023
1.3K Takip Edilen1.4K Takipçiler
بچه یودا؛
بچه یودا؛@callmehor·
پاشو پاشو بیا نانای کن دستاتوُ بالا و بای بای کن.
فارسی
0
0
5
29
Hami | Flower Studio
Hami | Flower Studio@Hami_flower·
شما با کدومش بیشتر خوشحال می‌شید؟ ۱۰۰ شاخه رز، یا لیلیوم و غنچه‌هاش؟ 🩷
Hami | Flower Studio tweet mediaHami | Flower Studio tweet media
فارسی
32
0
85
4.1K
Amirhossein
Amirhossein@Amirferedo·
تو گرم ترین تابستون سالیم ولی شب کولرو باید خاموش کنیم چون کولر خسته میشه 🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
فارسی
6
0
63
1.6K
بچه یودا؛
بچه یودا؛@callmehor·
@7Zeino98 قطعا هایلایت و کراتین کراتین به تنهایی من و نجات دادددد🧘🏻‍♀️
فارسی
0
0
1
29
فیونا گَلِگِر
شما باشید با چس تومن پولتون موهاتونو هایلایت میکنید وکراتین یا اینکه زاویه فک و چونه میزنید🤔
فارسی
6
0
10
338
بچه یودا؛
بچه یودا؛@callmehor·
@atron_y فعلا در حد ایده گوشه ذهنم دارمش تا ببینیم زندگی چی میخواد برامون
فارسی
0
0
1
7
amir
amir@atron_y·
@callmehor خوب فکراتو کردی؟ این بازی واردش بشی دیکه راه برگشتی ازش نیست
فارسی
1
0
1
9
بچه یودا؛
بچه یودا؛@callmehor·
این انرژی زنانه چی بود که سوشال مدیا انداخت به جونمون؟! دیگ یه محسن لرستانی ساده هم نمیشه با خیال راحت گوش داد.
فارسی
1
0
20
175
بچه یودا؛
بچه یودا؛@callmehor·
@atron_y منظورم موزیکش بود ولی ایده جفتش کنار هم میتونه جالب باشه:)
فارسی
1
0
0
7
amir
amir@atron_y·
@callmehor آهنگ تریاک یا خود تریاااک؟
فارسی
1
0
1
14
amir
amir@atron_y·
@callmehor لول بعد از محسن لرستانی چی میتونه باشه؟
فارسی
1
0
1
39
بچه یودا؛
بچه یودا؛@callmehor·
تو این هوا فقط آب طالبی من و زنده نگه داشته.
فارسی
0
0
11
81
بچه یودا؛
بچه یودا؛@callmehor·
حاضرم آدم بکشم تا خوابی ک دیدم تبدیل به واقعیت زندگیم بشه.
فارسی
0
0
16
106
Ali
Ali@aliwtn_·
دوست داشتین تو کدوم سریال زندگی میکردین؟ خودم Lost
فارسی
253
1
197
24.3K
بچه یودا؛
بچه یودا؛@callmehor·
@imfaezeee روز آفم بود و برنامه‌ چیده بودم برم بیرون🫠
فارسی
0
0
0
53
𝗡✨
𝗡✨@nstrn_mrze·
اخرین سنگر من در برابر هر بگایی: فداسرم،تجربه شد
فارسی
5
0
49
788
Rozhan🌻
Rozhan🌻@Rozhi_kz·
@callmehor حتمااا مرسییب از شمااا قشنگ🩷🥹
فارسی
1
0
1
16
Rozhan🌻
Rozhan🌻@Rozhi_kz·
میشه بهم بگید بین این دوتا کدوم قشنگ تره که بزنم😭
Rozhan🌻 tweet mediaRozhan🌻 tweet media
فارسی
61
0
107
7.5K
بچه یودا؛
بچه یودا؛@callmehor·
در موردش کاری از دستم برنمی‌آد جز این‌که فقط قبول کنم بعضی چیزها از کنترل من خارجه و هرچقدر هم بخوام، همیشه یه جایی هست که ناچار می‌شم با واقعیت روبه‌رو بشم.
فارسی
0
0
11
124
Bahar
Bahar@theeoutsiderrr·
بچه ها کجا برم پاستای خیلیی خوشمزه داشته باشه؟🥲
فارسی
12
0
35
3.1K
بچه یودا؛
بچه یودا؛@callmehor·
دما ۴۳ درجه ستتتت دارم رسماً ذوب میشم.
فارسی
0
0
12
102
بچه یودا؛
بچه یودا؛@callmehor·
تابستون تازه امروز شروع شد.
فارسی
0
0
6
71
میو
میو@Meowwwwimhere·
دخترای ناز بهتریندستگاه برای کرلی کردن مو چیه؟من انزو خریدم اصلااااااا موهام کرلی نمیشه باهاش شیگلم بگیرم یا اتو یا ازین بابلیس مابلیسا😂
فارسی
238
3
453
72.9K