CEMİL ÇAMLIBEL

304 posts

CEMİL ÇAMLIBEL

CEMİL ÇAMLIBEL

@cemilcamlibel

Katılım Temmuz 2011
92 Takip Edilen34 Takipçiler
Aras
Aras@arastcecen·
@kriptosimpsons Lütfen kanıtla ne zaman olcak bu hocam :)
Türkçe
4
0
5
4.6K
AvAliDvrmAn
AvAliDvrmAn@AvAliDvrmAn·
Ne yapsalar olmuyor Ekrem imamoğlu unutulur sandılar, Silivri'de toplumsal desteği %45'ten %65'e çıktı Fatih Altaylı izlenmesin dediler, günde 500bin izlenirken şimdi mektupları 1,5 milyon izleniyor CHP'ye Kayyum atayıp partiyi %40'tan %50'ye çıkaracaklar Olmuyor, olamıyor
AvAliDvrmAn tweet media
Türkçe
460
1.8K
10.1K
272K
ferda
ferda@sonceneviz·
Yılın fotoğrafı budur! İşte dostluk,işte kardeşlik Başka hiç bir partinin genel başkanını mezar içinde toprağa bulanmış göremezsiniz. Sen ne vefalı, ne yüce gönüllü bir insanmışsın Özgür Özel
ferda tweet media
Türkçe
1K
5.1K
52.9K
1.1M
bodrum palast
bodrum palast@BodrumPalast·
@gecedusu Eskiden de 7 saatte gidiyorduk ama yolda envai çeşit yiyecek satın alıp yolculuğun tadına varıyorduk. Kaybeden biz kazanan mütahitler oldu. Ben hala eski yolu kullanıyorum ve de çok memnunum. Kafam rahat cebim de öyle.
Türkçe
7
1
617
18.8K
Aklımda Deli Sorular
Aklımda Deli Sorular@gecedusu·
İstanbul İzmir arası 3 saat olacaktı Otoban yaptılar, üstüne para verip 7 saate gidiyoruz Herkes hak ettiği gibi yönetilir
Türkçe
364
2K
27.7K
1.7M
Burak Yıldırım
Burak Yıldırım@theburaakk·
servis edilen görüntülere bakın, ne yaptı bu insanlar, darbe mi yaptılar, vatana ihanet mi ettiler, bu insanların ailesi var, eşi var, dostu var, ayıptır yazıktır yahu…
Türkçe
1.6K
1.4K
11.7K
472.8K
CEMİL ÇAMLIBEL
CEMİL ÇAMLIBEL@cemilcamlibel·
@ComezTurhan Düşmana gerek.yok.siz varken memleketine bu kadar düşman nerede vardır.
Türkçe
0
0
3
17
Turhan Çömez
Turhan Çömez@ComezTurhan·
🇬🇧Genç bir İngiliz kadın, eşiyle birlikte Türkiye’ye tatile geliyor. 🚑Rahatsızlanıyor ve Pendik Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nin acil servisine kaldırılıyor. 📍Bir süre sonra hayatını kaybediyor. 📍Otopsi yapılıyor, adli işlemlerin ardından cenazesi ülkesine gönderiliyor. 🇬🇧Birleşik Krallık’ta yeniden otopsi yapılıyor ancak genç kadının kalbinin yerinde olmadığı ortaya çıkıyor. 📃 @saglikbakanligi yaptığı açıklamada; “herhangi bir ameliyat söz konusu değil, cenaze hastanemizden Adli Tıp Kurumu’na gönderildi” diyor. ⚖️ @adalet_bakanlik konuya açıklık getirmeli; genç kadının kalbi nerede? 🗞️ Birleşik Krallık’ta konu gazete manşetlerinde. 📍 @HakanFidan ise sessiz. 🇹🇷 Ülkenin itibarını korumak hiç mi önemli değil?
Turhan Çömez tweet mediaTurhan Çömez tweet media
Türkçe
1.5K
4.5K
18.7K
2.8M
Profesorfacia
Profesorfacia@Profesorfacia·
CHP'nin Konya mitingini izleyin, Recep neden sandıktan kaçıyor anlayın!..
Profesorfacia tweet media
Türkçe
850
1.5K
14.8K
360.5K
Özer Acar
Özer Acar@Acarozer767879·
@clairdelunexq_s Murat ongun'un aylık geliri 350 Bin lira ise bu hanım Efendi'nin maaşı az bile YANDAŞ.
Türkçe
1
1
112
853
Halide
Halide@friedrichxq_s·
Merkez Bankası başkanı yardımcısı hanımefendinin maaşı 506 bin tlmiş.!!
Halide tweet media
Türkçe
2.7K
3.1K
20.4K
3.3M
CEMİL ÇAMLIBEL
CEMİL ÇAMLIBEL@cemilcamlibel·
@mansuryavas06 Bir.parti boykot edin diyecek ve bu hak olacak ya bi gidin işinize nasıl bir cahillik
Türkçe
0
0
0
6
Mansur Yavaş
Mansur Yavaş@mansuryavas06·
Bir vatandaşın, anayasal çerçevede tüketim tercihini kullanması; suç değil, ifade özgürlüğüdür. Vatandaş ne alacağına da, ne almayacağına da kendi karar verir. Sorgulanması gereken halkın tercihi değil, halkı bu tercihe mecbur bırakanlardır. Boykot bir tepki değil, bir çığlıktır. Görmek istemeyene duyurmak içindir.
Özgür Özel@eczozgurozel

19 Mart Darbesine karşı en ön safta direnerek geleceklerine sahip çıkan üniversite öğrencilerinden 301’i hukuksuzca tutuklandı ve bayramı ailelerinden ayrı geçiriyorlar. Öğrencilere, annelere, babalara, kardeşlere yapılan bu zulme karşı gençlerin başlattığı tüketim boykotunu gönülden destekliyorum. Herkesi bu boykota katılarak tüketimden gelen güçlerini kullanmaya davet ediyorum. Millet, devletin gerçek sahibidir. Devleti milletin karşısına diken bir avuç cuntacı kaybedecek, millet kazanacak. #2nisantüketimboykotu

Türkçe
2.9K
7.7K
61.3K
2.1M
CEMİL ÇAMLIBEL
CEMİL ÇAMLIBEL@cemilcamlibel·
@Selcoin Kardeşim gayet güzel bir bayramdı şükürler olsun. Rabbım yenisine erdirsin. İnsanın en büyük düşmanı kendisidir. Algı şuan en büyük.silah seni bile bu kadar rahat hayatında maddi anlamda umutsuz hissttirmisler:(
Türkçe
1
0
3
156
Selçuk Ergin
Selçuk Ergin@Selcoin·
Hiç bayram gibi hissetmediğimiz bir bayramı bitirdik. Memleketini seven herkesin canı sıkkın. Piyasalar adına konuşmak istediğim gram bir şey yok. Memlekette istikrar zemini bozuk. Yıllardır bozuktu zaten, o ayrı. Z kuşağı da son derece haklı. Çünkü onlar ne sağcı ne solcu. Geleceklerine dair karamsarlar ve çok uzun süredir haklı onlar.
Türkçe
135
69
3.4K
212.3K
CEMİL ÇAMLIBEL
CEMİL ÇAMLIBEL@cemilcamlibel·
@avemirhansisman Herkes filozof olmuş avukatlık bilmmemne sen kimisinde polisi tehdit ediyor sen.kimsinde polis seni kaale.alacak
Türkçe
0
0
0
15
Av. Emirhan Şişman
Av. Emirhan Şişman@avemirhansisman·
Polis memurları bilmezler ama biz avukatız, biliriz. Sınırı aşan ve bir şekilde bir görüntüye takıldıkları tüm müdahaleleri için zamanı geldiğinde yargılanacaklar. O zaman ise, emri veren amirleri kendilerine yardım edemeyecek. Gördüğümüz, duyduğumuz, denk geldiğimiz ve bildiğimiz dosyalarda bunların sonu hep ceza almakla bitti. Bizim ülkemizde normal insanlar adaletten kaçamazlar. Daha birkaç ay önce bir polis müvekkilim yıllar önce bir eylemde sıktığı plastik mermiden ötürü ceza aldı. Zaman her şeyi biraz tutar, biraz büyütür.
Türkçe
2K
8.9K
69.2K
7.3M
CEMİL ÇAMLIBEL
CEMİL ÇAMLIBEL@cemilcamlibel·
@onedio Olmayan secimin olmayan oyları hakikaten makarnacı kim troll kim neyin kafası ne yiyip içiyorsunuz
Türkçe
0
0
2
665
Onedio
Onedio@onedio·
Şebnem Bozoklu, sessiz kalan oyuncuları eleştirdi. "Oy verme kombinim. Ölü taklidi yapan arkadaşlarıma story önerisi."
Onedio tweet mediaOnedio tweet media
Türkçe
7
47
1.4K
73.4K
CEMİL ÇAMLIBEL
CEMİL ÇAMLIBEL@cemilcamlibel·
@dk_imamoglu @ekrem_imamoglu Siz neyin kafasını yaşıyorsunuz :) kendi kendinize oy kullanıyorsunuz cumhur seçiyorsunuz vallahi çok komiksiniz. Bitti artık o iş iptal. İmamoğlu boyle kurtarabilirmiyim demişti ama olmadı
Türkçe
0
0
0
87
Dilek Kaya İmamoğlu
Dilek Kaya İmamoğlu@dk_imamoglu·
Oyumuzu kullandık. @ekrem_imamoglu’nun kendimi emanet ediyorum dediği milletimizi sandıklara davet ediyorum. Ekrem Başkan’a sahip çıkmak; demokrasi, adalet ve gelecek için oyumuzu kullanıyoruz. Günlerdir yanımızda olan tüm vatandaşlarımıza da gönülden teşekkür ediyorum. Korkmuyoruz ve asla vazgeçmiyoruz. Dayanışmayla ne kadar güçlü olduğumuzu, umutsuzluğu kabul etmediğimizi bugün oylarımızla bir kez daha gösteriyoruz. Bizim başımız dik, vicdanımız rahat. Güzel günleri hep birlikte göreceğiz.
Dilek Kaya İmamoğlu tweet mediaDilek Kaya İmamoğlu tweet mediaDilek Kaya İmamoğlu tweet mediaDilek Kaya İmamoğlu tweet media
Türkçe
3.7K
7.6K
100.2K
4.3M
CEMİL ÇAMLIBEL
CEMİL ÇAMLIBEL@cemilcamlibel·
@GokceOsmanli @cahit_yarba25 @EmniyetGM sen dilini tut yinede kurala uymayan cezayı yer. araç otomatik olunca noluyo kaç yıllık şoförüm otomatik manuel kullandım araç otomatik araç otomatik yazmışsın kurallara uymayan cezayı yer ve öder.
Türkçe
0
0
0
5
CEMİL ÇAMLIBEL
CEMİL ÇAMLIBEL@cemilcamlibel·
@DevletBeyy_ Aynen öyle Düzgün bir haberde dahi haber bitmeden, ammmaaa diye başlayıp o iyi haberin bile içinden kötülük çıkarıyor
Türkçe
0
0
0
24
🇹🇷
🇹🇷@_Devletci_·
TV’de biraz Now Tv ve HalkTv ‘ye göz attım. İçim karardı. Öyle büyük manipülasyon yapıyorlarki, içim karardı. Bir tek iyi haber yok, devam felaket tellallığı, iflas, battık bittik, ülkecek açlıktan kıvranıyoruz, Afrika ülkeleri su yemek yok, Dünya’nın en geri kalmış ülkesiyiz vs. Kitleyi böyle zehirliyorlar! Devamlı bu kanallara bakan biri depresyona girer…
Türkçe
115
226
1.2K
21.8K
denboyo
denboyo@BoyogluDeniz·
Doğma büyüme İstanbulluyum, ilk defa böyle yoğun kar yağışı zamanı yolların açık, trafiğin sorunsuz olduğunu gördüm, gece tüm ekipler mükemmel çalışmış hepsinin emeğine sağlık. Teşekkürler başkan @ekrem_imamoglu 🙏
Türkçe
324
668
12.4K
467.5K
fugees
fugees@Sanak2015·
@srkninci Vize alıp yurt dışına gitmemiz artık mümkün değil Millet olarak Yurt dışına çıkma hakkını kaybedecek seviyede itibar kaybına uğradık Bu durumda tatilinizi Suriye Malezya Pakistan’da, Somali’de geçirirsiniz
Türkçe
7
4
76
3K
dr. serkan j. inci
dr. serkan j. inci@srkninci·
Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın artık siyaset üstü bir konumda olduğunu kabullenmek lazım diye düşünüyorum. Sebebi ise, Öncelikle Suriye’de yaşananlar sonra ise Pakistan, Endonezya, Malezya ziyaretindeki karşılama… Adam artık dünya çapında farklı bir seviyeye yükseldi.
Türkçe
615
647
7.9K
600.2K
CEMİL ÇAMLIBEL
CEMİL ÇAMLIBEL@cemilcamlibel·
@Aslhntpcgl Dertlenenlerde nedense hep senin gibi tuzu kurular şükür bir.kisiye değil bizi var eden rabbimedir. Bunu bile bilmiyorsunuz,
Türkçe
0
0
0
9
Aslıhan
Aslıhan@Aslhntpcgl·
Sen 3 uçakla konvoy yapacaksın, hediye togg götüreceksin, yetmeyecek bide o kargo uçağına makam aracını da koyacaksın, bende burda sabır edip şükür diyeceğim öylemi. #NeSabrıYeterGidin
Türkçe
700
999
8.9K
260.2K
CEMİL ÇAMLIBEL
CEMİL ÇAMLIBEL@cemilcamlibel·
@Kara_Basan_01 43 yaşında emekli olursan çokta beklentin.olmamalı o Avrupalıların Emekli dediğin en az 65 yaş bekliyor. Bunuda biliyorsundur
Türkçe
0
0
0
29
Bircan Yıldırım
Bircan Yıldırım@BrcTvAjans·
Emekli Alman vatandaşı bu evde oturuyor, bu arabayı kullanıyor ve her yıl farklı bir ülkeye tatile gidiyor. Sen ne yapıyorsun emekli TC vatandaşı ?
Bircan Yıldırım tweet media
Türkçe
1.2K
848
7.7K
360K