chny retweetledi

#美少女戦士セーラームーン
-Shining Theater Shinagawa Tokyo-
本日もお越しいただきありがとうございました🙂↕️
あたたかい応援がとても励みになっています!
明日は休演日です。
また25日に劇場でお会いできるのを楽しみにしています!
ウラヌスと💙💚
Thank you so much for coming today🙂↕️
Your warm support always gives me so much encouragement!
Tomorrow is our day off.
I look forward to seeing you again at the theater on the 25th!
With Uranus💙💚
#prettyguardiansailormoonshiningtheater #shiningtheater #シャイニングシアター

日本語











