Tevfik Durgut
889 posts


Cihan Kamer: "Birçok teknik adamla görüştük, İsmail Kartal ile yola çıkmaya karar verdik. Kendini kanıtlamış bir isimdir. Teknik adam görevi ile 99 puan, yani rekor puan toplayarak Fenerbahçemizi başka bir boyutta temsil etmiştir. Teknik ve taktik olarak çok güvendiğimiz bir isimdir. İnşallah Fenerbahçemizi şampiyon yapacak. Kendisine başarılar diliyorum."

Türkçe

İsmail Kartal: "Başkanımıza, yönetime ve Oğuz Çetin'e teşekkür ederim. Çok mutluyum. Başkanın dün arayarak "Oğlum nasılsın?" demesi bile beni çok duygulandırdı. Başkanımızla çok özel ilişkimiz var. Beni araması çok gururlandırdı, duygulandım. Duygular bir yere kadar, sonra gerçeklerle baş başayız. Fenerbahçe'nin hedeflerini biliyoruz. Hepsinin üstesinden geleceğiz. Çok duygulu ve çok mutluyum. Çok da tecrübelendim, dördüncü gelişim."

Sporx@sporx
FENERBAHÇE, KAP: "Futbol A Takımı teknik direktörlüğü için Sayın İsmail Kartal ile 2026-2027 sezonu için 1 yıllık sözleşme imzalanmıştır."
Türkçe

@nexustransfer Aykut kocaman olmaz o yüzden lütfen artık Aykut demeyin
Türkçe

💥 Aziz Yıldırım'ın seçeceği teknik direktörden beklentileri: (İbrahim Seten)
🔸Takımın oyunu rakip sahada, yaklaşık 30 metrelik alanda oynaması.
🔸 Savunmada 4'lü defans sistemi kullanılması.
🔸 Oyunun geriden, iki stoperle pas yapılarak kurulması.
🔸 Hücum ağırlıklı ve pozitif futbol anlayışı olması.


Türkçe

@ajansmuhbir1923 Bende evimde maç izliyorum ama T direktör değilim dime
Türkçe

⚠️ “Aykut Kocaman 5 yıldır evinde hiç maç izlemedi mi sanıyorsunuz?”
Spor yorumcusu İrfan Yirmibeş, Aykut Kocaman’ın futbol tarzına övgüler dizdi:
• Aykut Kocaman’ın oyununa yönelik eleştirilere katılmıyorum.
• O eleştirenler Benfica maçlarını izlesin. 2 topu direkten döndü, penaltı kaçtı.
• Vardar maçını diyorlar da forvette Ahmethan Köse vardı. Forvet yoktu takımda.
• O maçta çok eksik vardı, gündeme gelmiyor bunlar.
• ‘Aykut Kocaman için 6 yıldır takım çalıştırmıyor’ diyorlar ama ben Aykut Hoca’nın, Türk futbolunun önünde olduğunu düşünüyorum.
• Kocaman 2010-2011’de koşu mesafesinden, sprintten bahsederken bugünkü yorumcular o zaman ‘atletizm mi bu’ diyorlardı.
• Aykut Kocaman bunu 10 yıldır söylüyordu.
• Aykut Hoca 5 yıldır hiç mi evinde maç izlemedi zannediyorsunuz?

Türkçe

📢 Bir takipçimizin mesajı:
▪️3 ay önce bir arkadaşım ev almak isterken benden borç istedi. Ben de TL vermek yerine gidip 300 gram altın aldım, o şekilde verdim.
▪️O zaman gram 7300’dü, şimdi 6500’e düşmüş. Ben diyorum ki aldığım değere göre öde, o da diyor ki ben 300 borç aldım 300 öderim.
▪️Sizce kim haklı?


Türkçe

@nexustransfer Bunlar işe yarar o demirbaşlardan Bi kaçını yemeden olmaz o iş
Türkçe

🚨 Real Madrid'in önümüzdeki sezon kadroda düşünmediği oyuncular. (ABC)
• Eduardo Camavinga - Satış listesinde
• Gonzalo Garcia - Satış listesinde
• Andriy Lunin - Satış listesinde
• Dani Ceballos - Satış listesinde
• Fran Garcia - Satış listesinde
• Raul Asencio - Satış listesinde
• Franco Mastantuono - Kiralık gönderilecek
• David Alaba - Serbest kalıyor
• Dani Carvajal - Serbest kalıyor


Türkçe

@Kartalgundogdu Memur maaşı 60 binmi siz delirdiniz herhalde iyi Bi memur en az 70 80 k alır
Türkçe

Türkiye’de düzenli çalışan bir memuru düşünelim:
Aylık gelir: 60.000 TL
Aylık giderler:
Kira: 24.000 TL
Market: 10.000 TL
Ulaşım: 4.000 TL
Faturalar: 6.000 TL
Dışarıda yemek: 4.500 TL
Diğer küçük harcamalar: 2.500 TL
Toplam gider: 51.000 TL
Aylık kalan: 9.000 TL
Bu tabloya bakınca, düzenli bir gelir olmasına rağmen harcamalar gelir seviyesine oldukça yakın ilerliyor. Bu da birikim yapmayı sınırlı hale getiriyor.
Peki burada asıl mesele şu:
Bu gelir seviyesi sizce “rahat bir yaşam” için yeterli mi, yoksa sadece mevcut düzeni korumaya mı yetiyor?

Türkçe

@ajansmuhbir1923 Aferin yavrum passatla evlen sen en iyisi 😂😂
Türkçe

5. Murad'ın torunu Kenize Murad: "Bir hafta önce İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan Paris’e geldim.
El bagajımı orada unutmuşum. El bagajı olduğu için kilitli değildi. İçinde takılar, annemin mücevherleri vardı.
Onları orada bıraktım ve çaresizliğe kapıldım. Çünkü çantayı bulsalar bile içindeki eşyaların yerinde olmayacağından emindim.
Ama öyle olmadı..
Her şeyi bulduk. Hiçbir şeye dokunulmamıştı, hiçbir şeye! Çanta, içindeki takılar öylece açık duruyordu ama tek bir parça bile eksilmemişti.
Birkaç yıldır Türkiye’deyim ve her zaman hayran kalıyorum. Genelde euro ve Türk lirası banknotları birbirine benzediği için bazen karıştırıyorum; Türk lirası yerine yanlışlıkla euro veriyorum.
Oysa 1 euro yaklaşık 50 Türk lirası ediyor. Ama her seferinde esnaflar veya taksi şoförleri, 'bize euro verdiniz' diyerek parayı geri iade ediyorlar.
Bir başka örnek; iki kez cüzdanımı ve gözlüklerimi kaybettim. İkisinde de bana geri getirdiler ve içinden hiçbir şey alınmamıştı.
Şunu söyleyebilirim ki, Fransa’da gözlüklerimi asla bulamazdım; cüzdanımı da muhtemelen bulamazdım. Dürüstlüğünü kaybetmeyen sıradan Türk insanlarına hayranım ve çok teşekkür ediyorum."


Türkçe

@tanerce Kimse oraya karnını doyurmaya gelmiyor ayrıca o yapılan ikramdır kültürdür cenaze sahibi onu zorunda olduğu için yapmıyor
Türkçe

2018’de rahmetli dedemi toprağa verdiğimizde belediyenin tahsis ettiği taziye evi üç gün boyunca doldu taştı. Çay da kaynadı, yemek de pişti; zerre gocunmadık. O kapıdan giren cemaatin ettiği iki duanın bedelini, dünyaları önüne sersen ödeyemezsin. Popüler kültürün köpeği olmuş bu asosyal yaşam formlarının ne selamını alın, ne cenazesine ne de düğünlerine katılın. Bırakın kendi yalnızlıklarında çürüyüp gitsinler.
KIT Ajans@KitAjans
Sivas'ta bir taziye evine asılan yazı:
Türkçe

Ne kadar terbiyesizce bir yazı bu ya. Sosyal medya ergenliği ile yazıldığı ne kadar belli.
Rahmetli peder vefat ettikten sonra acımızı tam anlamadan cenazeyi taşıma, namazı ayarlama, anons yaptırma, köyde mezar yerini kazacak adamı bulma, gelen misafirlerle ilgilenme falan derken birden bir sürü telaşın içinde bulduk kendimizi. Ha yalnız da değildik; sağolsun tüm eş dost akraba işin bir ucundan tuttu, defin yapıldı, yemekler hazırlandı, taziye yapıldı.
Her neyse rahmetliyi defnettik, İstanbuldan cenaze için gelen arkadaşları uğurlamadan önce bir çay içmeye oturduk. Orada birisi bir espri yaptı muhabbbet arasında, birden kendimi katıla katıla gülerken buldum. Ve fark ettim ki iki gün sonra ilk kez orada tekrar gülebiliyorum. İlk kez bu acının da dağılacağını anlamış oldum orada. İlk kez hayatın devam ettiğini hissettim.
Bakmayın bu ergenlere, cenazemiz olunca karalar bağlayıp hayattan soyutlanmak yoktur bizim kültürümüzde. Ölene son görevini yapmaya gelenleri ağırlamak da ölene bir vefadır bir kere. Kalanın borcudur. İnsana hayatın ve dünyanın devam ettirdiğini hissettirir. Derin kuyulara ve isyana düşmekten korur insanı bu adetler.
KIT Ajans@KitAjans
Sivas'ta bir taziye evine asılan yazı:
Türkçe

@dengeplus Al birine vur ötekine hepsi birbirinden beter yani olan o genç çocuğa olmuş işte araya giren araya gider ama vurana sağlam ceza verilmesi gerek o ibne giderken tasarlamıştır vuracağını
Türkçe

Aleyna Kalaycıoğlu’nun annesi Zuhal’in lise arkadaşı:
🔹 Zuhal liseden beri zengin olmayan kimseyle görüşmezdi, sınıf ayrımı yapardı.
🔹 Aleyna’nın babasıyla evlendikten sonra, Aleyna’nın babasının hayatını mahvettiler. Gözü paraya doymuyordu.
🔹 Canbay’a “Yemek yiyorum, köpeği vereceğim, bekle” diyorlar. Çocuk o yüzden orada bekliyor. Aleyna’nın “benim köpeğim” dediği köpek aslında Canbay’ın köpeği.
🔹 Alaattin’i oraya o (Zuhal) yollamıştır.
— Esra Ezmeci


Türkçe

@raskolibov O senin çirkinliğin yavrum kız gayet güzel ardamızla bir ömür mutlu olsunlar
Türkçe

Tutuş’muş!
Aleyna Kalaycıoğlu olarak tanıtan kadının gerçek isminin Aleyna Tutuş olduğu ortaya çıktı.
Babasının soyadını kullanmak istemediği için annesinin soyadını kamuoyun önünde kullandığı mahkemede ortaya çıktı.
Ayrıca sosyal medyada görünen fizik ve yüz tipi ile mahkeme çıkışı arasında büyük farklar da gündeme geldi.


Türkçe





