ᴄɪʜᴀn

17.8K posts

ᴄɪʜᴀn banner
ᴄɪʜᴀn

ᴄɪʜᴀn

@cihandior

Ülkemi Seviyorum, Hükümeti DEĞİL | 🇹🇷 Eski Milli Güreşçi Eski Yazılım Geliştirici ! VIP Lojistik .

İstanbul Katılım Kasım 2013
443 Takip Edilen572 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
ᴄɪʜᴀn
ᴄɪʜᴀn@cihandior·
Sağlam Kafa , Sağlam Vücutta Bulunur
Türkçe
0
0
0
1.1K
ᴄɪʜᴀn
ᴄɪʜᴀn@cihandior·
@osimhenicuku @CaddeKaosu İlk sahibi diyorsun hocam insan gibi kullanmışsa tabiki sorun çıkmaz. Ama sen tanımadıgın araca 3 milyon verirmisin ?
Türkçe
0
0
0
17
fenocolcam
fenocolcam@osimhenicuku·
@cihandior @CaddeKaosu Tanıdğımın c220 si var neredeyse ilk sahibi 20 bin km de aldı 2013 te şuanda araba 330 bin i devirdi ve halen motor açmadı ağır bir sorunu olmadı sorun bence sizin araçlarınızda
Türkçe
1
0
0
17
Caddenin Delisi
Caddenin Delisi@CaddeKaosu·
Bu bütçelerde Mercedes varken Teslaya dönüp bakmam bile.. Mercedes ve diğerleri.
Caddenin Delisi tweet mediaCaddenin Delisi tweet media
Türkçe
106
3
185
222.9K
ᴄɪʜᴀn
ᴄɪʜᴀn@cihandior·
@krediuzmanii eminevimde 2 adet Aralık teslimatım var. daha önce eminevim ve fuzulevim den çok alan arkadaşım oldu.
Türkçe
0
0
1
3K
Kredi Uzmanı
Kredi Uzmanı@krediuzmanii·
Size göre hangisi daha güvenilir ?
Kredi Uzmanı tweet mediaKredi Uzmanı tweet mediaKredi Uzmanı tweet mediaKredi Uzmanı tweet media
Türkçe
40
2
59
920K
ᴀᴢᴍɪ̇
ᴀᴢᴍɪ̇@azmialsanjr·
Bu trafik levhasının anlamı ne arkadaşlar ?
ᴀᴢᴍɪ̇ tweet media
Türkçe
29
6
128
5.7K
mєdoşᥫ᭡
mєdoşᥫ᭡@medoyaa·
ERKEKLER, lütfen samimi olun! Bu size yeter mi? Rahatça yaşar mıydınız?
mєdoşᥫ᭡ tweet media
Türkçe
478
45
1.4K
197.5K
ᴄɪʜᴀn
ᴄɪʜᴀn@cihandior·
@_onurcandemir siz neden diğer meslektaşlarınız kadar kazanamıyorsunuz ? sorgulamanız gereken konu bu bence ! sanırım mesleğinizde iyi değilsiniz...
Türkçe
0
0
0
100
BPT
BPT@bpthaber·
A Milli Takımı, ABD maçının hazırlıklarına başladı.
Türkçe
1K
20
1.7K
1.8M
ᴄɪʜᴀn
ᴄɪʜᴀn@cihandior·
@_ilanlariniz hocam araç şehir içi kullanım için tasarlanmış. segmenti , kullanıcı talebi bu yönde. çok beklenti içinde olmamak lazım.
Türkçe
0
0
1
166
İLANLARINIZ
İLANLARINIZ@_ilanlariniz·
Clio'dan e-C3'e geçiş soruluyor: "İyi günler 2021 clio 1.0 Tce aracım var 4 ayda 45bin ₺ benzin aldım , elektrikli citroen e-c3 geçmeyi düşünüyorum yorumlarınız nedir" Not: 44 kWh bataryası, 113 hp gücü ve 320 km menzili var.
İLANLARINIZ tweet media
Türkçe
16
0
16
29K
ᴄɪʜᴀn
ᴄɪʜᴀn@cihandior·
Elime ekstra bahşiş geçtikçe buraya atıyorum. ilerde ne olur ne kazandırır bilmiyorum. Bu işten anlayanlar yorumlayabilir mi ? $GOOG
Türkçe
0
0
0
47
ᴄɪʜᴀn
ᴄɪʜᴀn@cihandior·
@crctuba1 Seni tanımam etmem .. Allah kaza bela vermesin .. güle güle kullan bu paraya bu alınırmıcıları dinleme. Bakımları zamanında yaptır.
Türkçe
0
0
0
27
Tuğba C.R.C
Tuğba C.R.C@crctuba1·
Bir hayırlı olsun alırım sizlerden Rabbim isteyen herkese daha iyisini daha güzelini nasip etsin inşallah
Tuğba C.R.C tweet media
Türkçe
77
0
456
18.4K
ᴄɪʜᴀn
ᴄɪʜᴀn@cihandior·
@trader44s Yıllar önce oturduğum evimi satıp 2 araç aldığımda herkes bana deli demişti. Çok şükür iyi bir hamle yapmışım. Şuan 35Bin TL kirada oturuyorum. 2 aracımı 4 araç yaptım. yavaş yavaş büyüyorum. Bana göre ; Ev çok önemli bir unsur değil. Yatırım aracı hiç değil !
Türkçe
0
0
0
41
𝗦𝗔𝗠𝗶
𝗦𝗔𝗠𝗶@trader44s·
Ahmet’in 6 milyon TL’si var Ev alıp kiraya vermeyi düşünüyor. 6 milyon TL’yi konuta yatırsa aylık yaklaşık 40 bin TL kira geliri elde edecek. Aynı parayı faize yatırsa aylık NET yaklaşık 180 bin TL getiri sağlayacak. Bu şartlarda Ahmet neden ev alsın?
𝗦𝗔𝗠𝗶 tweet media
Türkçe
774
33
766
1.6M
ᴄɪʜᴀn
ᴄɪʜᴀn@cihandior·
@ibisewichz Tesla ile ilgili tüm soruları yanıtlayabilirim 1 yıllık kullanıcıyım .
Türkçe
0
0
0
42
V 🇹🇷
V 🇹🇷@ibisewichz·
evet beyler. elektrikli araba alınır mı? batarya ölürse diye bir derdim yok. kullandığım 1.2 puretech de 150 bin kilometrede ölüyor zaten. avantajı dezavantajı nedir. 1700 civarı ayarlayın aganıza. ioniq 5 hoşuma gitti veya 1.5 tsi superb alacam 2021 model
Türkçe
98
0
117
119.8K
Hilal ÖRS
Hilal ÖRS@Hilalorss·
1 gram altınımla almayı planladığım araba
Hilal ÖRS tweet media
Türkçe
4
0
29
1.2K
ᴄɪʜᴀn
ᴄɪʜᴀn@cihandior·
@Seag54Steven @CaddeKaosu Tesla servis Ankara ya çekilir. Garanti kapsamında 1₺ ödemezsin Yerine anında ikame tesla verilir. Araç bu bozulur Mercedeste aynı şekilde ama tesla nın bozulma riski ile 10 yaşındaki mercedesin bozulma riski aynı mın?
Türkçe
1
0
0
36
Steven Block
Steven Block@Seag54Steven·
@cihandior @CaddeKaosu Sen istanbuldan çıktın Kastamonu tosya tarafında Tesla bozuldu ne yapacaksın ? Servis bekleme süresi de cabası Bu arada Mercedes motoru öyle kolay kolay patlamaz yan sanayisi var Tesla yarın öbür gün neler başına açacağını bilmiyorsun çoğu arkadaşım sorunlar boğuşuyor Usa da
Türkçe
1
0
0
55
ᴄɪʜᴀn
ᴄɪʜᴀn@cihandior·
@CaddeKaosu 150bin km ne demek biliyomusun triger baskı balata yürüyen aksam takozlar amortisörler yakın zamanda elinde patlayacak demek.
Türkçe
3
0
8
1K
ᴄɪʜᴀn
ᴄɪʜᴀn@cihandior·
@CaddeKaosu Hayatında Tesla kullanmayanlar ancak boş muhabbet yaparlar.
Türkçe
0
0
0
276
ᴄɪʜᴀn
ᴄɪʜᴀn@cihandior·
@TeslaClubTurkey Kesinlikle; %20 altına düşürme %80 üzerine şarj etme. Saati ayır ve gece tarifesine geç.
Türkçe
0
0
0
430
Tesla Kulübü Türkiye 🇹🇷
Yeni elektrikli araç alan bir kişiye DC veya AC (evden) şarjla ilgili tavsiyeni ver 👇🏻
Tesla Kulübü Türkiye 🇹🇷 tweet media
Türkçe
39
1
34
23.2K