بمناسبة إن بكرة امتحان العربي ل٣ ثانوي
في ليلة امتحان العربي ذاكرت (مش هقول راجعت) كل الفروع و سبت النحو للآخر و اتزنقت فيه ورحت الامتحان وأنا سايبة نص النحو مش متذاكر ومعتمدة على اللي ذاكرته في الفرع دا من ابتدائي.. مكنتش مستبشرة
حتى بعد ما طلعت الامتحان