2.jesusdönemi
272 posts


@syiuze terli corap satiyorum giymek zorundayim ekmek parasi
Türkçe

su sıcakta bu ayakkabıyı giyen biri nasil olabilir mk o kokuyu hayal edemiyorum
meme lover but which one@kogarassshii
pov: mezzo bar tuvaletinde isiyorsun
Türkçe

@FBBasketbol Geçen sene için minnetarım bu sene için kırgınım yolun açık olsun euroleague için de teşekkürler
Türkçe

Devon Hall’a Teşekkürlerimizle! 💛💙
2024-25 sezonu öncesi kadromuza katılan, formamızı giydiği iki sezon boyunca kazandığımız tüm başarılarda pay sahibi olan oyuncumuz Devon Hall ile yollarımız ayrılmıştır.
Çubuklu formamızla, 1 EuroLeague, 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonlukları yaşayan Devon Hall’a tüm emekleri için teşekkür ediyor, kariyerinin bundan sonraki döneminde kendisine başarılar diliyoruz.
#YellowLegacy

Türkçe

@SimeranyaF95173 @sermenserdar Aynısını ben de düşündüm ama alınabilecek bir risk fb larkinden iyisini bulamaz kalite olarak
Türkçe

@sermenserdar Larkin in oyunundan daha çok uyumu bozacağından korkuyorum
Türkçe

@bumbeardaq @asisttime @SerdalAdali_x Senin tarihinde bırak larkini onun yarısı kadar oyuncun yok neye belirsiz diyorsun sen 😆
Türkçe

@asisttime @SerdalAdali_x ne verceği belirsiz çok riskli olue
Türkçe

Madem Efes, Larkin'den çıkmak istiyor.
Madem Larkin Türkiye'de kalmak istiyor.
Madem Efes, onu doğrudan rakibine vermek istemiyor.
Madem maaşının büyük bölümünü karşılamak zorunda.
O zaman çözüm belli ⚫️⚪️
Sayın Başkan @SerdalAdali_x

Euroleague Basketbolu@EBasketbolu
🚨👀Kızılyıldız ve Anadolu Efes,Shane Larkin’in transferi için (1.9/1.9M) anlaşmaya vardı 🤔Transferde engel Larkin’in kararı. Larkin, Türkiye’de kalmak istiyor ve Fenerbahçe istediği takım olarak öne çıkıyor.Ancak Efes Larkin’i en büyük rakibine vermek istemiyor.(@5th_Quarter_)
Türkçe

@Kuvva1907 25/26 sezonu lacivert formayla seviye çok yukarı çıktı 26/27 de güzel o yüzden buna puanım 5
Türkçe

@bekirselcuk26 @euroleague_time Önümüzdeki 3 sene erginin yaptıklarının yarısını yapamayacak obra senin dönemin bitti emeklilik öncesi son ikramiyenin tadını çıkar 10.5 m euro
Türkçe

@euroleague_time Bu götü kalkmış,egolu,yediği kaba pisleyen,son olarak partizanın ağzına sıçmış bu herifle hiçbir zaman şampiyon olamayaklar. Senin devrin çoktan geçti 2.messina
Türkçe

@euroleague_time Kendisini severim ama önümüzdeki 3 sene ergin kadar bile kupa kazanamayacak senin zamanın geçti gitti ihtiyar emekliliğinin öncesi son ikramiyenin tadını çıkar
Türkçe

@BJK_Basketbol Yav sizde Fenerin futbol şubesi gibi sıktınız sonuç nerde kardeşim 0 kupa isterse 500 finale çıksın aynısı fbem içinde geçerli 100 kere 2. Ol istersen futbol sampiyonluğu nerde birakin bu şerefli 2.lik ayaklarını
Türkçe

@yusuf01ky @bbosports aynı sıralarda okuduğumuz arkadaşımla hayatlarımızın gidiş yönünün farklılık adlı çalışma
Türkçe

@dailyoverthinks @bbosports dembeleyle yasitti bu amk eleman ballondor+ 2 ucl aldı 30 yaşına geldi
Türkçe

@35brk16 @Fenerliiadam yav 10 yabanci hakkin var +4e de uymuyor bu derhal kovulmalı
Türkçe

@Fenerliiadam Geçen yıl kanat görevini yapan tek oyuncuydu top taşıyor adam geçiyor
Ceza sahasına tehlikeli paslar çıkarıyor sağ kanatta yedek te olsa tutulmalı
Türkçe

@Fenerbahce @MedicanaSaglik İsmail Hocam yankutu mideye indirmiş ondan bu göbek
Türkçe

Takımımızda yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri başladı.
Teknik Direktörümüz İsmail Kartal, teknik ekibimiz ve futbolcularımızın bir bölümü @MedicanaSaglik Ataşehir Hastanesi’nde sağlık kontrolünden geçti.
🔗 fenerbahce.org/haberler/futbo…




Türkçe

@yusuf01ky @bbosports Bu emre morda bi büyüyemedi 100 yıldır futbol oynuyo hala 28 yaşında kafayı yiyorum naptın 15 yasinda mi ciktin sahneye çocuk ya
Türkçe

@bbosports Bu emre bize geldiğinde 24 falandı amk geri toparlar biraz zannettik
Türkçe


@Bakkuappuhiro Bu yazıyı okuduktan sonra aklıma geldi ilk filmlerde bay ve bayan patates kafa vardı sonraki filmlerde bayan patates kafayı görmüyoruz nereye gitti belki ben uzun zamandir izlemedigimden fark etmedim neden gittiğini onun dışında küçük askerler falanda vardı onlardan da hiç yok
Türkçe

Toy Story (Rewatch)
Bu aralar eski Pixar/Disney animasyonlarına çıkış sırası ile rewatch atasım geldi. Arada izlemediğim bir şey varsa da ilk defa izlemiş olurum. Toy Story serisinde en sevdiğim film pek çok insan gibi 2, 3.filmi de severim ama aşırı değil. İlkini de küçükken izlemiştim ama 3-4 kere izledim ya da izlemedim. Küçükken her animasyonu 50 kere izleyen biri olarak 3-4 kere izlemiş olmak bir şey sayılmıyor benim için. En son izleyeli de baya olduğu için şimdi izlesem ne düşünürüm diye merak etmiştim de.
Üzerinden 30 sene geçmiş bir animasyon olmasına rağmen akıcı bir animasyon hâlâ ve evet o yıllarda pek çok animasyon hâlâ izlenebilir durumda bunu biliyorum. Ama Toy Story, Pixar'ın yaptığı ilk uzun metrajlı iş. Ve ilk 3D denemesi ayrıca. Bu iki faktör ortaya çıktığında genelde daha kolay yaşlanan ve izlemesi zamanla sıkıcı olan işler olabiliyor ama Toy Story onlardan değil.
Konsept zaten başlı başına zamanı için epey heyecan verici geliyordu, küçükken oynadığımız oyuncakların birer canlı varlık olması konsepti. Şu an için oyuncak konsepti küçük çocuklar için ne anlam ifade ediyor emin değilim o yüzden bu konuda "Artık oyuncaklarla eskisi gibi oynamıyorlar azizim" diye gereksiz duygusal içerikli kasıntı sosyoloji tespit yapamayacağım. Ama o yıllarda biz küçük çocuklar için ne demek olduğunu biliyordum.
Küçükken oyuncaklarla oynarken en çok da kafamızdan alakasız oyuncaklarla uydurduğumuz lore/hikâyelerin olması mesela, film bununla açılışını yapıyor. Andy'nin oyuncaklarla oynarken kafasında kurduğu hikâyeyi izlettirip açılış yapma fikri akıllıca baya, direkt hem küçük ve de büyük seyirciyi avucuna alıyorsun. Çünkü o yıldaki görece büyük seyirci de küçükken oyuncaklarla aynı şekilde oynamış biriydi. O sekansı tam olarak organik şekilde yansıtmayı başarmışlar. Bunu 2.filmde de yapmışlardı. 3.filmde ise bu direkt Andy'nin hayalinde kurduğu şekilde görüyorduk ama o hayal dünyasını bilmeden sadece elinde oyuncaklarla oyun oynayan çocuğu görüp kafasında kurduğu hikâyeyi anlatırken dinlememiz daha organik geliyordu bana hep, o yüzden ilk iki filmin açılışı bence daha anlamlı.
Ve seride asıl çok izlediğim film 2.film olduğu için, ilk filmde Woody'nin nasıl puşt bir karakter olduğunu unutmuşum, filmin ikinci yarısına kadar bir villain hatta neredeyse, sonradan karakter gelişimi ile yolunu bulup Buzz ile dost olması hoşuma gitti. İkinci filmde Woody'nin ilk filmdeki gibi itlik yapmayan ve daha ılımlı olan bir karakter olmasını, ilk filmdeki karakterin olayını çöpe attıklarına dair tespitte bulunanlar da olmuş ama asıl ilk filmdeki gibi karakteri devam etseydi, ilk film tamamen anlamsız kılınmış olurdu ikinci film ile beraber. Çünkü ilk filmin ana temalarından biri Woody'nin kıskançlık sonucu fitne fücurluk yapan biriyken sonrasında bu kıskançlığını nasıl aşabildiğini göstermesi üzerine idi.
Buzz'un ilk defa ortaya çıkışını görürken kameranın onu yukarıya doğru çıkarak göstermesi, kaskının içinde etrafa bakarken yansımasını görmesi ve Woody'nin zaman içinde, kendisi yerine başkası spot ışığında olunca ne kadar önemsiz birine dönüşmeye başladığını fark etmesi gibi çok hoş sinematik anlatımlar var bir de filmde. Pixar'ın ilk filmden çok mütevazi yönetmenlikler uygulamış olması, filmi 30 sene sonra tekrar izlerken takdir ettirdi ekibin acemi ruhunu.
Ben beğendim baya. Türkçe dublajından bahsetmeme gerek yok sanırım, ilk iki filmde Mehmet Ali Erbil ile Haluk Bilginer'i duymaya çok alışmamın getirdiği durumdan ötürü de 3.filmi çok fazla izlemeyi tercih etmemiş olabilirim sevmiş olsam da. Ha olay sadece Woody ile Buzz ile sınırlı değildi o ayrı, pek çok karakterin Türkçe sesi 3.filmde değişiyor Patates Kafa ve Rex gibi. 2.filmi 203948203984 kere izleyip o sesler ile ölümüne bağdaştırdığım için bende tuhaf bir etki yaratmıştı 3.film ama dublajı yine de çok kaliteliydi o ayrı. Ali Ekber Diribaş ile Ayhan Kahya'nın Woody ile Buzz performansları çok başarılıydı yine yoksa.
İlk filmi unuttuğum için, defalarca kere izlediğim karakterlerin sonradan origin hikâyelerini anlatan bir yapım çıkmış da onu izlemişim gibi hissettirdi bir de, her ne kadar bu film tabii ki ilk çıkan film olsa da seri içinde. Klasik gayet, 2.film değil gözümde ama o zaten imkânsız. Kalitesinden dolayı değil, 2.filmi ciddi anlamda çokça kere izledim, abartısız bütün replikleri baştan sona biliyorum, figüranlara kadar. İkinci film de kaliteli tabii o ayrı ama iki tane kaliteli olan yapımlar arasında sadece bir tanesinde nostaljim olduğu için; 2.film serideki hâlâ en iyisi diyorum benim için.
4/5

Türkçe

@Kuvva1907 @HY00092 sigaraya verceklerine Fenere versinler hani 1k 2k fark olur anlarımda 200lira için amazondan almaya değmez ama yinede eyvallah
Türkçe

@HY00092 Gücü yetmeyen öğrenci gidip sigarasını alıp 200 300 o şekilde diğer yerden de alabilir farklı pencerelerden yorumlamak lazım herseyi kardesim her insanın penceresi farklıdır
Türkçe

@solitaekookie 90a 60a 2024te bile 25k geliyor 20 değil ama 30k gelir sıralaman %90 30k olur
Türkçe

@euroleague_time Kendiyle denk rakiplerle yarışacak sonunda he belki orda bile havlu sallar
Türkçe

@MedreseUnited @fatihbztp Çanakkale nasıl yer şehiri sevdin mi
Türkçe

@fatihbztp yks25te 4 yanlış 2 boş ile çanakkale’de okuyorum beklerim
Türkçe

AYT’den 3 yanlış 3 boşu var. 74 doğru tıp gelir mi?
fatih bztp@fatihbztp
Yks sınavı var. Halam aradı oğlu kimliği kaybetmiş. İlçe nüfus müdürlüğüne koş, yok fotoğraf bul. Zor bela sınava yetiştirdim. Bu adrenalin bana yeter.
Türkçe

@euroleague_time Obradovic Ergin Atamanın 3 sene içinde panada yaptıklarını yapamaz o kadar eminim 3 sene sonu 0 euroleague senin zamanın geçti obradovic artık sadece evinde maç izle
Türkçe

















