2.jesusdönemi

272 posts

2.jesusdönemi banner
2.jesusdönemi

2.jesusdönemi

@dailyoverthinks

Katılım Nisan 2024
89 Takip Edilen46 Takipçiler
2.jesusdönemi
2.jesusdönemi@dailyoverthinks·
@FBBasketbol Geçen sene için minnetarım bu sene için kırgınım yolun açık olsun euroleague için de teşekkürler
Türkçe
1
0
23
2.6K
Fenerbahçe Beko
Fenerbahçe Beko@FBBasketbol·
Devon Hall’a Teşekkürlerimizle! 💛💙 2024-25 sezonu öncesi kadromuza katılan, formamızı giydiği iki sezon boyunca kazandığımız tüm başarılarda pay sahibi olan oyuncumuz Devon Hall ile yollarımız ayrılmıştır. Çubuklu formamızla, 1 EuroLeague, 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonlukları yaşayan Devon Hall’a tüm emekleri için teşekkür ediyor, kariyerinin bundan sonraki döneminde kendisine başarılar diliyoruz. #YellowLegacy
Fenerbahçe Beko tweet media
Türkçe
182
298
11.2K
297K
Simeranya Feneri
Simeranya Feneri@SimeranyaF95173·
Larkin konusunda bir tek ben olumsuzum galiba. Tamam Saras daha uygun oynatır. Az oynayacağı için daha verim alınabilir. Ama ben bize uyacağını sanmıyorum. Sakatlıkları uzun sürüyor. Ona hayatının kontratını veren Efes için bile çabaladığını düşünmüyorum.
Türkçe
57
1
88
10.1K
asisttime
asisttime@asisttime·
Madem Efes, Larkin'den çıkmak istiyor. Madem Larkin Türkiye'de kalmak istiyor. Madem Efes, onu doğrudan rakibine vermek istemiyor. Madem maaşının büyük bölümünü karşılamak zorunda. O zaman çözüm belli ⚫️⚪️ Sayın Başkan @SerdalAdali_x
asisttime tweet media
Euroleague Basketbolu@EBasketbolu

🚨👀Kızılyıldız ve Anadolu Efes,Shane Larkin’in transferi için (1.9/1.9M) anlaşmaya vardı 🤔Transferde engel Larkin’in kararı. Larkin, Türkiye’de kalmak istiyor ve Fenerbahçe istediği takım olarak öne çıkıyor.Ancak Efes Larkin’i en büyük rakibine vermek istemiyor.(@5th_Quarter_)

Türkçe
53
46
915
173.9K
2.jesusdönemi
2.jesusdönemi@dailyoverthinks·
@Kuvva1907 25/26 sezonu lacivert formayla seviye çok yukarı çıktı 26/27 de güzel o yüzden buna puanım 5
Türkçe
1
0
1
278
Fenerli de Niro
Fenerli de Niro@Kuvva1907·
2022-2023 sezonuna Alternatif Lacivert 3. Forma Koleksiyonumdaki o sezona ait tek formam. Lacivertin damalı şekilde açık ve koyu tonlarda işlenmesi başarılı yaka ucundaki sarı da formaya güzel hava katmıs bu formaya puanınız kaç ben 10/7 verdim
Fenerli de Niro tweet mediaFenerli de Niro tweet media
Türkçe
8
0
31
6.2K
2.jesusdönemi
2.jesusdönemi@dailyoverthinks·
@bekirselcuk26 @euroleague_time Önümüzdeki 3 sene erginin yaptıklarının yarısını yapamayacak obra senin dönemin bitti emeklilik öncesi son ikramiyenin tadını çıkar 10.5 m euro
Türkçe
0
0
2
68
VALLAHA YETER!
VALLAHA YETER!@bekirselcuk26·
@euroleague_time Bu götü kalkmış,egolu,yediği kaba pisleyen,son olarak partizanın ağzına sıçmış bu herifle hiçbir zaman şampiyon olamayaklar. Senin devrin çoktan geçti 2.messina
Türkçe
2
0
8
637
Euroleague Time
Euroleague Time@euroleague_time·
Zeljko Obradovic, 14 yıl sonra yeşiller içinde OAKA'da!
Türkçe
27
9
331
175.5K
2.jesusdönemi
2.jesusdönemi@dailyoverthinks·
@euroleague_time Kendisini severim ama önümüzdeki 3 sene ergin kadar bile kupa kazanamayacak senin zamanın geçti gitti ihtiyar emekliliğinin öncesi son ikramiyenin tadını çıkar
Türkçe
2
0
16
985
Euroleague Time
Euroleague Time@euroleague_time·
Panathinaikos'a imzası sırasında Zeljko Obradovic'in göz yaşları dikkat çekti.
Türkçe
20
3
144
24.5K
2.jesusdönemi
2.jesusdönemi@dailyoverthinks·
@BJK_Basketbol Yav sizde Fenerin futbol şubesi gibi sıktınız sonuç nerde kardeşim 0 kupa isterse 500 finale çıksın aynısı fbem içinde geçerli 100 kere 2. Ol istersen futbol sampiyonluğu nerde birakin bu şerefli 2.lik ayaklarını
Türkçe
5
0
4
627
Beşiktaş GAİN
Beşiktaş GAİN@BJK_Basketbol·
Sezon boyunca tüm maçlarımızda tribünleri dolduran, final serisindeki iç saha maçlarımızda da Avrupa’nın en muhteşem atmosferini oluşturarak finale damgasını vuran büyük Beşiktaş taraftarına sonsuz teşekkürler! 🦅
Beşiktaş GAİN tweet mediaBeşiktaş GAİN tweet mediaBeşiktaş GAİN tweet media
Türkçe
47
343
6.2K
60.4K
2.jesusdönemi
2.jesusdönemi@dailyoverthinks·
@yusuf01ky @bbosports aynı sıralarda okuduğumuz arkadaşımla hayatlarımızın gidiş yönünün farklılık adlı çalışma
Türkçe
0
0
1
79
BBO Sports
BBO Sports@bbosports·
Fenerbahçe'nin takımdan göndermek istediği ilk 3 oyuncu: Çağlar Söyüncü Emre Mor Cengiz Ünder. Üçünün de futbolu 20'li yaşlarda bırakması üzücü.
BBO Sports tweet media
Türkçe
61
13
1.2K
123.1K
burki🇹🇷
burki🇹🇷@35brk16·
@Fenerliiadam Geçen yıl kanat görevini yapan tek oyuncuydu top taşıyor adam geçiyor Ceza sahasına tehlikeli paslar çıkarıyor sağ kanatta yedek te olsa tutulmalı
Türkçe
3
1
75
1.4K
Fenerli Adam
Fenerli Adam@Fenerliiadam·
Kalsın mı ? Gitsin mi ?
Fenerli Adam tweet media
Türkçe
223
4
396
55.3K
Fenerbahçe SK
Fenerbahçe SK@Fenerbahce·
Takımımızda yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri başladı. Teknik Direktörümüz İsmail Kartal, teknik ekibimiz ve futbolcularımızın bir bölümü @MedicanaSaglik Ataşehir Hastanesi’nde sağlık kontrolünden geçti. 🔗 fenerbahce.org/haberler/futbo…
Fenerbahçe SK tweet mediaFenerbahçe SK tweet mediaFenerbahçe SK tweet mediaFenerbahçe SK tweet media
Türkçe
446
429
16.9K
1.3M
2.jesusdönemi
2.jesusdönemi@dailyoverthinks·
@yusuf01ky @bbosports Bu emre morda bi büyüyemedi 100 yıldır futbol oynuyo hala 28 yaşında kafayı yiyorum naptın 15 yasinda mi ciktin sahneye çocuk ya
Türkçe
1
0
3
279
Yusuf
Yusuf@yusuf01ky·
@bbosports Bu emre bize geldiğinde 24 falandı amk geri toparlar biraz zannettik
Türkçe
1
0
0
2.3K
mattci
mattci@mattmailjeevuhh·
Erkekler boyunuz 185 altıysa veya yakışıklı değilseniz üniye gitmeyin
Türkçe
213
13
401
202K
2.jesusdönemi
2.jesusdönemi@dailyoverthinks·
@Bakkuappuhiro Bu yazıyı okuduktan sonra aklıma geldi ilk filmlerde bay ve bayan patates kafa vardı sonraki filmlerde bayan patates kafayı görmüyoruz nereye gitti belki ben uzun zamandir izlemedigimden fark etmedim neden gittiğini onun dışında küçük askerler falanda vardı onlardan da hiç yok
Türkçe
0
0
2
98
Tergum Hero
Tergum Hero@Bakkuappuhiro·
Toy Story (Rewatch) Bu aralar eski Pixar/Disney animasyonlarına çıkış sırası ile rewatch atasım geldi. Arada izlemediğim bir şey varsa da ilk defa izlemiş olurum. Toy Story serisinde en sevdiğim film pek çok insan gibi 2, 3.filmi de severim ama aşırı değil. İlkini de küçükken izlemiştim ama 3-4 kere izledim ya da izlemedim. Küçükken her animasyonu 50 kere izleyen biri olarak 3-4 kere izlemiş olmak bir şey sayılmıyor benim için. En son izleyeli de baya olduğu için şimdi izlesem ne düşünürüm diye merak etmiştim de. Üzerinden 30 sene geçmiş bir animasyon olmasına rağmen akıcı bir animasyon hâlâ ve evet o yıllarda pek çok animasyon hâlâ izlenebilir durumda bunu biliyorum. Ama Toy Story, Pixar'ın yaptığı ilk uzun metrajlı iş. Ve ilk 3D denemesi ayrıca. Bu iki faktör ortaya çıktığında genelde daha kolay yaşlanan ve izlemesi zamanla sıkıcı olan işler olabiliyor ama Toy Story onlardan değil. Konsept zaten başlı başına zamanı için epey heyecan verici geliyordu, küçükken oynadığımız oyuncakların birer canlı varlık olması konsepti. Şu an için oyuncak konsepti küçük çocuklar için ne anlam ifade ediyor emin değilim o yüzden bu konuda "Artık oyuncaklarla eskisi gibi oynamıyorlar azizim" diye gereksiz duygusal içerikli kasıntı sosyoloji tespit yapamayacağım. Ama o yıllarda biz küçük çocuklar için ne demek olduğunu biliyordum. Küçükken oyuncaklarla oynarken en çok da kafamızdan alakasız oyuncaklarla uydurduğumuz lore/hikâyelerin olması mesela, film bununla açılışını yapıyor. Andy'nin oyuncaklarla oynarken kafasında kurduğu hikâyeyi izlettirip açılış yapma fikri akıllıca baya, direkt hem küçük ve de büyük seyirciyi avucuna alıyorsun. Çünkü o yıldaki görece büyük seyirci de küçükken oyuncaklarla aynı şekilde oynamış biriydi. O sekansı tam olarak organik şekilde yansıtmayı başarmışlar. Bunu 2.filmde de yapmışlardı. 3.filmde ise bu direkt Andy'nin hayalinde kurduğu şekilde görüyorduk ama o hayal dünyasını bilmeden sadece elinde oyuncaklarla oyun oynayan çocuğu görüp kafasında kurduğu hikâyeyi anlatırken dinlememiz daha organik geliyordu bana hep, o yüzden ilk iki filmin açılışı bence daha anlamlı. Ve seride asıl çok izlediğim film 2.film olduğu için, ilk filmde Woody'nin nasıl puşt bir karakter olduğunu unutmuşum, filmin ikinci yarısına kadar bir villain hatta neredeyse, sonradan karakter gelişimi ile yolunu bulup Buzz ile dost olması hoşuma gitti. İkinci filmde Woody'nin ilk filmdeki gibi itlik yapmayan ve daha ılımlı olan bir karakter olmasını, ilk filmdeki karakterin olayını çöpe attıklarına dair tespitte bulunanlar da olmuş ama asıl ilk filmdeki gibi karakteri devam etseydi, ilk film tamamen anlamsız kılınmış olurdu ikinci film ile beraber. Çünkü ilk filmin ana temalarından biri Woody'nin kıskançlık sonucu fitne fücurluk yapan biriyken sonrasında bu kıskançlığını nasıl aşabildiğini göstermesi üzerine idi. Buzz'un ilk defa ortaya çıkışını görürken kameranın onu yukarıya doğru çıkarak göstermesi, kaskının içinde etrafa bakarken yansımasını görmesi ve Woody'nin zaman içinde, kendisi yerine başkası spot ışığında olunca ne kadar önemsiz birine dönüşmeye başladığını fark etmesi gibi çok hoş sinematik anlatımlar var bir de filmde. Pixar'ın ilk filmden çok mütevazi yönetmenlikler uygulamış olması, filmi 30 sene sonra tekrar izlerken takdir ettirdi ekibin acemi ruhunu. Ben beğendim baya. Türkçe dublajından bahsetmeme gerek yok sanırım, ilk iki filmde Mehmet Ali Erbil ile Haluk Bilginer'i duymaya çok alışmamın getirdiği durumdan ötürü de 3.filmi çok fazla izlemeyi tercih etmemiş olabilirim sevmiş olsam da. Ha olay sadece Woody ile Buzz ile sınırlı değildi o ayrı, pek çok karakterin Türkçe sesi 3.filmde değişiyor Patates Kafa ve Rex gibi. 2.filmi 203948203984 kere izleyip o sesler ile ölümüne bağdaştırdığım için bende tuhaf bir etki yaratmıştı 3.film ama dublajı yine de çok kaliteliydi o ayrı. Ali Ekber Diribaş ile Ayhan Kahya'nın Woody ile Buzz performansları çok başarılıydı yine yoksa. İlk filmi unuttuğum için, defalarca kere izlediğim karakterlerin sonradan origin hikâyelerini anlatan bir yapım çıkmış da onu izlemişim gibi hissettirdi bir de, her ne kadar bu film tabii ki ilk çıkan film olsa da seri içinde. Klasik gayet, 2.film değil gözümde ama o zaten imkânsız. Kalitesinden dolayı değil, 2.filmi ciddi anlamda çokça kere izledim, abartısız bütün replikleri baştan sona biliyorum, figüranlara kadar. İkinci film de kaliteli tabii o ayrı ama iki tane kaliteli olan yapımlar arasında sadece bir tanesinde nostaljim olduğu için; 2.film serideki hâlâ en iyisi diyorum benim için. 4/5
Tergum Hero tweet media
Türkçe
1
0
32
2.4K
2.jesusdönemi
2.jesusdönemi@dailyoverthinks·
@Kuvva1907 @HY00092 sigaraya verceklerine Fenere versinler hani 1k 2k fark olur anlarımda 200lira için amazondan almaya değmez ama yinede eyvallah
Türkçe
0
0
1
37
Fenerli de Niro
Fenerli de Niro@Kuvva1907·
@HY00092 Gücü yetmeyen öğrenci gidip sigarasını alıp 200 300 o şekilde diğer yerden de alabilir farklı pencerelerden yorumlamak lazım herseyi kardesim her insanın penceresi farklıdır
Türkçe
2
0
9
1.3K
Fenerli de Niro
Fenerli de Niro@Kuvva1907·
Geçen senenin çubuklusunu bira daha düşük fiyat almak isteyenlere Amazon Prime özel üyeler için
Fenerli de Niro tweet media
Türkçe
7
1
121
52.7K
2.jesusdönemi
2.jesusdönemi@dailyoverthinks·
@solitaekookie 90a 60a 2024te bile 25k geliyor 20 değil ama 30k gelir sıralaman %90 30k olur
Türkçe
0
0
1
691
cherry ⊙⊝⊜
cherry ⊙⊝⊜@solitaekookie·
of tyt 90+ ayt 60+ gelcek sanirim umarim 20k gelir aglicam simdi
Türkçe
58
1
280
49.6K
Euroleague Time
Euroleague Time@euroleague_time·
Fenerbahçe Beko'nun kaptanı Melih Mahmutoğlu, içerik üreticisi Alper Biçen'in düzenleyeceği BHS 4 Üç Sayı Yarışması'nda yer alacak.
Euroleague Time tweet media
Türkçe
9
6
211
20.3K
kean🇹🇷
kean🇹🇷@KaanTheBaboMan·
3400 yapıp 1 senedir ders çalışmamış biri olarak doğru yanlış beklentim mat 33e 3 fizik 13e 1 kimya 12ye 1 biyoloji 13e 0 yablışların azı yok çopu çıkanilir
Türkçe
13
0
126
30.6K
Medrese United
Medrese United@MedreseUnited·
@fatihbztp yks25te 4 yanlış 2 boş ile çanakkale’de okuyorum beklerim
Türkçe
1
0
1
1.1K
2.jesusdönemi
2.jesusdönemi@dailyoverthinks·
@euroleague_time Obradovic Ergin Atamanın 3 sene içinde panada yaptıklarını yapamaz o kadar eminim 3 sene sonu 0 euroleague senin zamanın geçti obradovic artık sadece evinde maç izle
Türkçe
0
0
2
882
Euroleague Time
Euroleague Time@euroleague_time·
Zeljko Obradovic'in 9, Panathinaikos'un 7 EuroLeague şampiyonluğu var. 5'ini birlikte kazandılar. Sizce bu rakamlar; 10, 8 ve 6 olacak mı?
Euroleague Time tweet media
Türkçe
17
0
174
21.7K