
M.Cey
2.4K posts





🏢 #BINHO 📌 Kapanış: 10,01 TL (+%7,63) 🍁Yorulduk artık 12 bandı üzerini destek olarak paylaşmayı umarak grafik bırakıyorum. 📈 Daha önce 9,30-9,40 bölgesinin kritik eşik olduğunu belirtmiştik. Hisse bu bölge üzerinde güç topladıktan sonra bugün hacmini belirgin artırarak 10 TL psikolojik direncinin üzerine yerleşmeyi başardı. 💪 Günlük hacmin 1 milyar TL seviyesinde ve son mumdaki güçlü alım iştahı hareketin sıradan bir tepki olmadığını gösteriyor. MACD yukarı kesmiş durumda, RSI ise 66 seviyesine yükselerek momentumun güçlendiğine işaret ediyor. 🎯 Kısa vadede 10,20 ve ardından 11,03 seviyeleri önemli dirençler olarak öne çıkıyor. Özellikle 11,03'ün aşılması halinde hissede yeni bir yükseliş dalgası başlayabilir. ⚠️ Geri çekilmelerde 9,46 ve 9,30 bölgeleri ilk önemli destekler konumunda. Hacim destekli yükseliş sürdüğü sürece teknik görünüm alıcılar lehine kalmaya devam ediyor. Nokta Atışı 🎯






Fonlar şikayet ediyorsunuz diyen zatlar. Fon üzerinden karşılıklı işlemlerin alasını yapıyorsunuz. Spk radarına girmiyorsunuz ne de olsa! İstediğiniz gibi atınızı oynatıyorsunuz. Aracı kurum üzerinden işlem yaptıkları an enseleniyoruz/enseleniyorlar. Bugün Tera yarın Pusula başka bir dönem A1 sonra Trive böyle sürer gider. Kurumlar değişse de oyuncu ve finansörleri foncuları değişmez.




🔴 MSCİ, Türkiye'ye Kasım 2026'ya kadar süre tanıdı. 📍MSCI, Türkiye'deki bazı küçük şirketlerin hisselerinde halka açıklık oranlarını yapay şekilde şişiren şüpheli işlemleri takibe aldığını belirterek, Kasım 2026'ya kadar yeterli ilerleme sağlanamazsa Türkiye'nin MSCI endekslerindeki statüsünü gözden geçirebileceğini belirtti. #BİST100


@PHOENIX07_ Abim benim bu duyduğum dedikodu değil Ankara’nın kalbinden duydum açık söyleyeyim sana hemde bir hisse var Cumhurbaşkanının yiğeni ile şirlet ortağı ismini biliyorsundur içerdeki hatrı sayılır bürokratlarda var ama adam trade ediyor anlamış değilim


















