ژنِ نقاد
367 posts


@ThePinpinik جمنای خر کاره:))
کلاد توی دسته بندی و مرحله بندی کارها و راه حل تمیز ، خیلی
خوبه
فارسی

@fatmagol_ ساعت ۷و نیم برو ورزش
طبیعتا شب زودتر میخوابی
گوشیو شب کمتر چک کن و یه ساعت آلارم بزار برای خاموشی
صبحت هم فرش میشی
نیکوتین ، کافئین رو تا میتونی کم کن
فارسی
ژنِ نقاد retweetledi
ژنِ نقاد retweetledi
ژنِ نقاد retweetledi

اگر هنوز داری نوتهات رو توی Google Docs، Notion یا فایلهای پراکنده نگه میداری، یه بار Obsidian رو ببین.
Obsidian یه اپ نوتبرداریه، ولی بیشتر شبیه یه مغز دوم عمل میکنه.
هر یادداشت میتونه به یادداشتهای دیگه لینک بشه. کمکم بین ایدهها، پروژهها، مقالهها و یادداشتهات یه شبکه ساخته میشه. بعد میتونی همه این ارتباطات رو روی یه گراف ببینی.
چیزی که Obsidian رو خاص کرده اینه که فایلهات روی کامپیوتر خودت ذخیره میشن، نه روی سرور یه شرکت. همه چیز هم فایل Markdown ساده است. یعنی مالک واقعی اطلاعاتت خودتی و اگر فردا Obsidian هم نباشه، فایلهات سر جاشون هستن.
برنامهنویسها برای مستندسازی، فاندرها برای ثبت ایدهها، نویسندهها برای تحقیق و تولید محتوا، و دانشجوها برای ساختن پایگاه دانش شخصی ازش استفاده میکنن.
دلیل محبوبیتش اینه که
بهجای اینکه فقط نوت ذخیره کنی، بین اطلاعاتت ارتباط میسازی.
یه جور ویکیپدیای شخصی برای مغز خودته.

فارسی
ژنِ نقاد retweetledi

@Windygirl721030 معلومه داره برای ساختن خودش وقت میزاره
باید بهش کمک کرد
غذا رو میشه درست کرد و یخورده خونه رو مرتب کرد
فارسی

@shadiogham حذف هر فعالیتی که دوپامین کاذب بده
مثل اینستاگرام گردی ، دود ، الکل
انجام فعالیت های خطی که شادی پایدار بده
مطالعه زبان ، پیگیری یه مهارت یا تخصص ،روتین ورزش و پیاده روی
بمرور حس کافی بودن رو آدم بدست میاره
گرچه شرایط سخت هست
فارسی

@Blue_Leily حیاط یه پناه گاه دائم برای رفع دردهای روح
،مصیبته آپارتمان نابودکنندست
فارسی

@shahrzaad0 در واقع نمیتونست پهلوی نباشه
چون کوروش بود
چون فردوسی بود
باید پهلوی ای میبود.
فارسی

@hehe_mikh @Saeed_jokar01 مدل پاسخ هایی که به توییت میدی
نشون میده ، احتمالادچار توهم شدی
و ممکنه به یک انسان آسیب بزنی
فارسی

@mahshid_elmani پشتیبانی اسنپ و بقیه اینترنتی ها افتضاحه
فقط میخوان پول در بیاد
هیچ اخلاقی توی این شرکتها وجود نداره
سو استفاده دائم از مشتری و حتی راننده ها ، بخاطر اینکه رقیبی ندارن
فارسی

اونی که روانی نشده غیر طبیعی تره
سِباسْتین@rsh7nd
این توییت رو فقط اونایی که حس میکنن دارن روانی میشن، لایک کنن.
فارسی
ژنِ نقاد retweetledi





















