ژنِ نقاد

367 posts

ژنِ نقاد

ژنِ نقاد

@dopaminios

ایران سرقت شده Katılım Nisan 2025
125 Takip Edilen81 Takipçiler
ژنِ نقاد
ژنِ نقاد@dopaminios·
@Mbiblerk سوال سختیه ماجراجویی در ناشناخته ها
فارسی
0
0
0
2
Miss 𝐌
Miss 𝐌@Mbiblerk·
یک سوال معنای زندگی شما تو چیه؟
فارسی
112
0
118
8.3K
ژنِ نقاد
ژنِ نقاد@dopaminios·
@ThePinpinik جمنای خر کاره:)) کلاد توی دسته بندی و مرحله بندی کارها و راه حل تمیز ، خیلی خوبه
فارسی
1
0
2
722
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋@ThePinpinik·
برای درس خوندن Gemini , Ghat GPT ، Claude کدوم رو پیشنهاد میکنید؟
فارسی
42
1
84
16.3K
ژنِ نقاد
ژنِ نقاد@dopaminios·
@fatmagol_ ساعت ۷و نیم برو ورزش طبیعتا شب زودتر میخوابی گوشیو شب کمتر چک کن و یه ساعت آلارم بزار برای خاموشی صبحت هم فرش میشی نیکوتین ، کافئین رو تا میتونی کم کن
فارسی
0
0
0
13
Fatemeh
Fatemeh@fatmagol_·
شما برای کیفیت خوابتون چه‌کار میکنید؟ غیر از دارو
فارسی
398
0
340
43.5K
ژنِ نقاد
ژنِ نقاد@dopaminios·
@dorsasasa_j به مغزت گوش بده اذیتش نکن با کافئین سازگار نیست
فارسی
0
0
0
12
doRi
doRi@dorsasasa_j·
این اضطراب و تپش قلب بعد خوردن قهوه رو چجوری میشه کنترل کرد؟
فارسی
521
3
569
74.3K
ژنِ نقاد retweetledi
Bardia2500
Bardia2500@Bardia1957·
عزادار چیزهای باشید که دیدید، نه چیزهایی که شنیدید.
Bardia2500 tweet media
فارسی
71
1.4K
8.7K
63.2K
ژنِ نقاد retweetledi
sogol
sogol@solgoli237·
خانه ای که پدر نداشته باشه بچه هاش دربدر میشن💔💔💔 حامد یکتا بچه ایلام ،۱۳ ساله تو کمپ استرالیا اسیره😔😭💔 لعنت بهت اخوند حرومزاده .!!! #حامد_یکتا
sogol tweet media
فارسی
73
408
7K
240.5K
ژنِ نقاد retweetledi
موژی
موژی@Mojtabapacino·
یکبار و ده‌بار و صدبار از تو گفتن فایده نداره. فداکاری و شجاعت تو رو باید هر ثانیه فریاد زد... #حمید_مهدوی
موژی tweet mediaموژی tweet media
فارسی
14
562
6.6K
31.3K
ژنِ نقاد
ژنِ نقاد@dopaminios·
@Nima1980 مهمترین ایرادش نظرم اینکه با قلم فقط از طریق افزونه کار میکنه که همه افرزونه ها توی این موضوع کند هستن چون اساسا کرومیوم بیس هست و نسبت به one note خیلی خسته کننده میشه اگه میتونستن نوتش رو درست کنن فوق العاده بود
فارسی
0
0
0
101
Nima 🕹
Nima 🕹@Nima1980·
اگر هنوز داری نوت‌هات رو توی Google Docs، Notion یا فایل‌های پراکنده نگه می‌داری، یه بار Obsidian رو ببین. Obsidian یه اپ نوت‌برداریه، ولی بیشتر شبیه یه مغز دوم عمل می‌کنه. هر یادداشت می‌تونه به یادداشت‌های دیگه لینک بشه. کم‌کم بین ایده‌ها، پروژه‌ها، مقاله‌ها و یادداشت‌هات یه شبکه ساخته میشه. بعد می‌تونی همه این ارتباطات رو روی یه گراف ببینی. چیزی که Obsidian رو خاص کرده اینه که فایل‌هات روی کامپیوتر خودت ذخیره میشن، نه روی سرور یه شرکت. همه چیز هم فایل Markdown ساده است. یعنی مالک واقعی اطلاعاتت خودتی و اگر فردا Obsidian هم نباشه، فایل‌هات سر جاشون هستن. برنامه‌نویس‌ها برای مستندسازی، فاندرها برای ثبت ایده‌ها، نویسنده‌ها برای تحقیق و تولید محتوا، و دانشجوها برای ساختن پایگاه دانش شخصی ازش استفاده می‌کنن. دلیل محبوبیتش اینه که به‌جای اینکه فقط نوت ذخیره کنی، بین اطلاعاتت ارتباط می‌سازی. یه جور ویکی‌پدیای شخصی برای مغز خودته.
Nima 🕹 tweet media
فارسی
13
14
263
10.9K
ژنِ نقاد retweetledi
دراکولای غمگین
دراکولای غمگین@Derakoola_·
اگه دیگه آنلاین نشدم ، منو هم فراموش نکنید ! بدونید من مفت نمردم .. توی جشن آزادی اسم منو هم بیارید
فارسی
4.2K
30.2K
99.3K
9.1M
ژنِ نقاد
ژنِ نقاد@dopaminios·
@Windygirl721030 معلومه داره برای ساختن خودش وقت میزاره باید بهش کمک کرد غذا رو میشه درست کرد و یخورده خونه رو مرتب کرد
فارسی
0
0
0
4
🇮🇷Windygirl🇮🇷
🇮🇷Windygirl🇮🇷@Windygirl721030·
یه سوال از آقایون اگر ازدواج کرده باشید و بیایید خونه ببینید همه جا نامرتبه غذا حاضر نیست و خانومتون در حال درس خوندنه و بعد از ظهر با دوستاش قرار داره چه واکنشی نشون میدید؟
فارسی
396
0
293
90.6K
ژنِ نقاد
ژنِ نقاد@dopaminios·
@shadiogham حذف هر فعالیتی که دوپامین کاذب بده مثل اینستاگرام گردی ، دود ، الکل انجام فعالیت های خطی که شادی پایدار بده مطالعه زبان ، پیگیری یه مهارت یا تخصص ،روتین ورزش و پیاده روی بمرور حس کافی بودن رو آدم بدست میاره گرچه شرایط سخت هست
فارسی
1
0
1
139
شادی
شادی@shadiogham·
برای دوام اوردن به جز مصرف مخدر چه پیشنهادی دارین؟
فارسی
38
0
40
6.3K
ژنِ نقاد
ژنِ نقاد@dopaminios·
@Blue_Leily حیاط یه پناه گاه دائم برای رفع دردهای روح ،مصیبته آپارتمان نابودکنندست
فارسی
0
0
1
48
Leila_AQvarius
Leila_AQvarius@Blue_Leily·
حذف حیاط بدترین انتخابِ ما بود برای ادامه‌ی حیات...
Leila_AQvarius tweet media
فارسی
40
27
860
8.8K
ژنِ نقاد
ژنِ نقاد@dopaminios·
@shahrzaad0 در واقع نمیتونست پهلوی نباشه چون کوروش بود چون فردوسی بود باید پهلوی ای میبود.
فارسی
0
0
1
284
Shahrzad
Shahrzad@shahrzaad0·
اگه بین قاجار و جمهوری اسلامی، پهلوی نبود الان وضعیت ما هم شبیه زنان افغانستان بود! #جاویدشاه
فارسی
176
935
14.2K
182.4K
ژنِ نقاد
ژنِ نقاد@dopaminios·
@hehe_mikh @Saeed_jokar01 مدل پاسخ هایی که به توییت میدی نشون میده ، احتمالادچار توهم شدی و ممکنه به یک انسان آسیب بزنی
فارسی
1
0
1
62
Sahel
Sahel@hehe_mikh·
من مطمعنم این خانومه این گربه هارو معتاد کرده تکون نمبخورن بدبختا ۱۰۰ بار زنگ زدم شهرداری کاری نکردن آیینه ی دق شدن برام
Sahel tweet media
فارسی
177
7
944
287.9K
ژنِ نقاد
ژنِ نقاد@dopaminios·
@mahshid_elmani پشتیبانی اسنپ و بقیه اینترنتی ها افتضاحه فقط میخوان پول در بیاد هیچ اخلاقی توی این شرکتها وجود نداره سو استفاده دائم از مشتری و حتی راننده ها ، بخاطر اینکه رقیبی ندارن
فارسی
2
0
2
3.9K
mahshid
mahshid@mahshid_elmani·
رشتو ‼️دزدی اسنپ ‼️ امروز بله برون خواهرمه اسنپ گرفتم برای اینکه لباسمو بیاره راننده تماس گرفت به من نگفت لباس رو تحویل گرفته و گفت هزینه سفرتون رو باید بیشتر بدید وگرنه سفر رو لغو کنید منم گفتم پس سفر رو لغو میکنم بعد از اینکه سفر جایگزین گرفتم متوجه شدم راننده لباس رو+
mahshid tweet media
فارسی
289
150
3.5K
608K
ژنِ نقاد
ژنِ نقاد@dopaminios·
هوا کیری گرمه تنها پیش بینی درست مسئولین ج‌ا در این شرایط قطع شدن برق طی روزها و هفته های آیندست
فارسی
0
0
0
20
ژنِ نقاد
ژنِ نقاد@dopaminios·
در عین حال که درون آدما به شدت در فشاره ولی بیزون آدما خیلی مهربون تر و واقعی تر از گذشته شده دلم میخواد بغلشون بگیرم بگم درون من هم همینه
فارسی
0
0
0
43
ژنِ نقاد retweetledi
Maniac 🇮🇷
Maniac 🇮🇷@parsathemaniac·
رهبرشون عربی حرف می‌زنه خط قرمزشون لبنانه وطن‌فروش هم ماییم.
فارسی
486
1.5K
18.7K
157K
ژنِ نقاد
ژنِ نقاد@dopaminios·
یک انسان مرده دیدم و به غم ۴۰۰۰۰ هزار ایرانی از درد .... دیوانه شدم، خندیدم
فارسی
0
0
0
17