Sabitlenmiş Tweet
Dorin
5.1K posts



@dorimot قسم میخورم تو فضیلت میرفتی:)))
شاید یکی دو سال پایین تر از دوره ی ما بودی، درسته؟:)
چقدر تغییر نکردی.
خیلی هم نازی، ماچ بهت!
فارسی


@alireza749132 @dorimot همین که تو تعفن جمهوری اسلامی نباشه ینی آزاد و خفنه
فارسی












