@dynmhmdi مياد فقط يه سايز كوچيك بگير فك كنم ٤٨-٥٠ سايزت باشه اگه دوس دارى تو تنت خوب وايسه و همه جا بپوشى حتما دبل بگير اگه برا عروسيه و انشالله عروسيته حتما تاكسيدو بگير
واقعا فکر می کنید به خاکمون تجاوز بشه همه چی بهتر میشه
همین اولش از سقوط پهباد انقدر خوشحالی می کنید ببینم بعدشم انقدر خوشحالید
بحث کشورمونه خانواده هامونه زندگیمونه بچه هامونه