شايفين ده تصرف واحد فرحان ومبسوط بفوز فريق بلده فى كأس العالم
واضح كم الغل والحقد وهو بيخرب ويدمر
مستحيل الموضوع ده يكون عفوي او شويه عيال بتهيص
اعتقد ان التخريب متعمد وغالبا كان في تنسيق قبل الماتش على احداث فوضى بشكل كبير
👌حذاري بقي حد يقول تانى البلد ده ما بتعملش حاجه حلوه ،
ثبت بالتجربه إن الناس اللى مش عارفه تتعامل مع اى حاجه حلوه🤚
تذاكر بقي غاليه ...
الرخيص ماجابش غير الرخيص 😡😡
منطقة الفان زون في العاصمة مكان جميل مصروف علية كتير ومفتوح للناس بدون مقابل
الناس قطعت كل البين باجز اللي في المكان تقريبا وحصل تلفيات بفلوس
للاسف احنا شعب مبيعرفش يحافظ على ممتلكاتة وماتبقوش تزعلوا لما الاماكن دي تتعمل بفلوس بعد كده عشان احنا حلال فينا والله