ونگوگ در صحرا

160 posts

ونگوگ در صحرا banner
ونگوگ در صحرا

ونگوگ در صحرا

@elite_probl3m

🦁☀️

Katılım Şubat 2025
81 Takip Edilen6 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
ونگوگ در صحرا
ونگوگ در صحرا@elite_probl3m·
پرچم کنار من شیر و خورشید هست، به پهلوی برای دوره گذار امید دارم.
فارسی
0
0
0
61
سَحَر
سَحَر@this8isseen·
میشه کمک کنید کارم دیده شه؟🥲
سَحَر tweet mediaسَحَر tweet mediaسَحَر tweet mediaسَحَر tweet media
فارسی
43
179
1.1K
42.2K
ونگوگ در صحرا
ونگوگ در صحرا@elite_probl3m·
@2457_fgk پایان نامه، مقاله، زبان و کار😭😭 و خیلی دوست دارم برم سفر
فارسی
1
0
1
25
ونگوگ در صحرا
ونگوگ در صحرا@elite_probl3m·
امروز نشستم پا ایران، مصر؛ حقیقتا نمیشناختم خیلیا رو، خیلی وقته فوتبال نمی‌بینم. شاید زندگی تو ایران مجبورم کرده. در برهه‌ای در عجب بودم که هنوز «بِکش زیرش» داشتن بازی میکردن دو تیم، چجوری هنوز اینقدر عقب افتادس فوتبال اینا. در هر صورت که #جاويدشاه‌
فارسی
0
0
0
17
I don’t have a name
I don’t have a name@aeo2000aeo·
بهترین جا برای زندگی تو ایران کجاست؟
فارسی
519
3
389
80.4K
ونگوگ در صحرا
ونگوگ در صحرا@elite_probl3m·
تعجب از اونجاست که نمی‌پذیریم آخوند رو باید داد رفت وجه مشترک خودمون رو یادمون رفته
فارسی
0
0
0
12
ونگوگ در صحرا
ونگوگ در صحرا@elite_probl3m·
دیاسپورای ضد جنگ دیگه ته سقوط بشریته. کصکش از دست یه قاتل جانی فرار کردی که چی پس؟ بمون و با کنش اجتماعی آخوند رو بنداز بیرون کیری! #جاويدشاه‌
فارسی
0
0
0
14
ونگوگ در صحرا retweetledi
بئاتریس 🇮🇷
بئاتریس 🇮🇷@IMbeatreas·
تمام حرف ما:
بئاتریس 🇮🇷 tweet media
العربية
47
460
6.8K
39.1K
ونگوگ در صحرا retweetledi
Shahrzad
Shahrzad@shahrzaad0·
اگه بین قاجار و جمهوری اسلامی، پهلوی نبود الان وضعیت ما هم شبیه زنان افغانستان بود! #جاویدشاه
فارسی
176
931
14.2K
182.5K
ونگوگ در صحرا
ونگوگ در صحرا@elite_probl3m·
کونی شدن اروپا، بزرگ‌ترین دستاورد آخوند برای بقا، طی ۵۰ سال گذشته است. حداقل دستاورد این جنگ میتونه خارج کردن اروپا از این فاز باشه که در بلند مدت میتونه به نفع #انقلاب_شیروخورشید عمل کنه. #جاويدشاه‌
فارسی
0
0
0
17
ونگوگ در صحرا retweetledi
Piruz Nahavandi
Piruz Nahavandi@pirozzzzzzzzz·
ما گرسنه نیستیم، حرامزاده. ما می‌خواهیم زندگی و آزادی‌ای را که پدران جاکشِ شما در سال ۵۷ از ما گرفتند، پس بگیریم. #توله_مجاهد
فارسی
58
764
8.2K
51.4K
ونگوگ در صحرا retweetledi
امام زمان (عج)
امام زمان (عج)@thetwelfth_Imam·
تا نفس داریم ایران را فریاد می‌زنیم، تا فارسی تمام شود از ایران می‌نویسیم، تا جان داریم برای ایران می‌جنگیم تا ابد پاینده ایران و جاوید شاه
فارسی
475
4.6K
35.5K
395.8K
ونگوگ در صحرا
ونگوگ در صحرا@elite_probl3m·
اجازه بدین چپ تو بازی آخوند بره، خدعه ایدئولوژی دوستان در آینده ایران با حذف آخوند مشخص و خود به خود کنار میروند. #جاویدـشاه
ونگوگ در صحرا tweet media
فارسی
0
0
0
7
ونگوگ در صحرا retweetledi
Neo
Neo@Realneo101·
امروز یا با پهلوی هستید یا با جمهوری اسلامی.
فارسی
650
692
7.4K
87.4K
ونگوگ در صحرا
ونگوگ در صحرا@elite_probl3m·
انقلاب فردی غیرمتمرکز اجازه سرکوب جمعی رو میگیره. #جاويد_شاه‌ #IranMassacre
فارسی
0
0
0
4
ونگوگ در صحرا
ونگوگ در صحرا@elite_probl3m·
@AliAramideh_ به نظر من دوگانگی در کاربرد هوشواره مصنوعی و حذف عاملیت انسان اشتباه هست، درسته که ترجمه( یا هر نوع شغل دیگر) متحول میشه اما عاملیت انسان در بهینه سازی و تخصص گرایی حذف نخواهد شد، مهندس نسل ۴ در موج ۵ انقلاب صنعتی، یا حذف یا به متخصص تبدیل میشن
فارسی
1
0
0
297
Ali
Ali@AliAramideh_·
واقعا برام سواله اینایی که مترجمی زبان میخونن هدفشون چیه؟! تا فارغ‌التحصیل بشید دیگه نیاز به ترجمه هیچ کتاب، متن و گفت‌وگویی نیست
فارسی
58
3
398
67.3K
ونگوگ در صحرا retweetledi
Luna 🇮🇷
Luna 🇮🇷@Hyggeligl·
من انتظار داشتم حداقل بعد از 18 و 19 دی دیگه از "فرق شما با آخوند چیه" استفاده نکنید.
فارسی
16
447
7.4K
64.7K