@citirkurt Bunun dozu kaçınca “akşam seni alıyorum” der ama bu sefer istemezsin, oğlan yine de gelir alır. Siz yine hobi olarak hoşlanın bu konuşmalardan ama dikkat edin.
@xxxhzn Niye kadına saldırıyorsunuz ki gayet de normal bi şey söylüyor. Öncesinde sizinle fiziksel temasta bulunmayan, samimiyetini sarılarak göstermeyen birine kutlamada kişilik mi değiştiriyor da sarılıyorsunuz ?
Bir erkekle aynı ofiste çalışıyoruz diye kutlamalarda falan sarılabileceğini kim çıkardı? El uzatmayı geçtim, artık direkt sarılmaya yelteniyorlar. Mal mısınız abicim? What a concept yani
İlk buluşmada hesabı kendi ödediği için şok olan kadın:
• Buluşmaya geldiğinde o açtı. “Önce yemek yiyelim” dedi. Ayak uydurmak için kabul ettim.
• Yemek yedik, kahve içtik ardından tatlı yedik.
• Çocuk zaten konuşurken kelimelerin arasına sürekli yabancı kelime sıkıştırıyor. Konuşuyor ben hiçbir şey anlamıyorum tabii.
• İngilizce konuşacağına keşke adam olsaydın.
• Zaten çok yumuşak bir çocuktu. Ben o an anladım bizim olmayacağımızı. Çünkü teknolojiden ve yapay zekadan bahsediyordu, çok kafa açıyordu.
• Ne yapayım ben bunları? Bana eski ilişkilerinden bahset.
• Neyse kalkmaya yakın hesap geldi. Garson bile hesabı çocuğa uzattı. Çocuk bana bakıp “Ne yapsak?” dedi.
• O öyle deyince bana kal geldi. Çünkü bugüne kadar çıktığım hiçbir erkek bana hesap ödetmedi.
• ”Ben ödeyebilirim” dedim. Çocuk da “Peki bakalım öyle yapalım” dedi.
• Senin centilmenliğine…
@ajansmuhbir1923 Bu ırkçılık değil yalnız. Irkçılık size, kişiliğinize saldırı, özel alanınıza müdahale etmek demektir, aşağılayıcı konuşmak, davranmak, taciz etmek demektir. Çok yoğun şekilde gürültü yaptığınızda “sevineceksen ülkende sevin” demek ırkçılık değildir.
Almanya’da nasıl ilk kez ırkçılığa uğradığını anlatan kadın:
• Kasada beklerken arkamda iki kişi Türkiye maçları hakkında konuşuyordu.
• Biri diğerine ”Sabahın altısında o kadar kutlama yapıp insanları rahatsız etmelerine rağmen en zayıf takımlara utanç verici şekilde yenildiler” dedi.
• Bunları duyunca tabii ki çok üzüldüm. Kendi milletine dair böyle şeyler duymak insanı çok üzüyor.
• Ben de dayanamayıp “Çok pardon. Kutlamalar sırasında amacımız sizi rahatsız etmek değil aslında. Biz duygularımızı çok yoğun ve coşkulu şekilde yaşayan bir milletiz” dedim.
• Kadın bana tüm soğuk tavrıyla “O zaman coşkunuzu kendi ülkenizde yaşayın” dedi.
@asena161 O seni isteseydi emin ol, kendisi hiç evlenmemiş olmasına rağmen sen boşanmış çocuklu bir kadın olsaydın evlenirdi. Başka şeyler kafasında oturmamış bunu bahane etmiş. Adamın dediği gibi olsaydı, geçmişte sevgilisi olanlar evlenmeseydi soyumuz kururdu😄
@aykiri Kapı gıcırtısı diye başlamıştır, sonra olay inatlaşmaya gitmiştir, en son meydan okumaya dönüştü işte. Tüm olaylar hep böyle başlar. Baktınız komşunuz, iş arkadaşınız vs. Bi şeye inat ediyor, tamam deyip halledin, meseleyi uzatmayın. Bırakın o kazansın.
(HASSAS) Muğla’da dehşet anları!
Fethiye'de kapı gıcırtısı nedeniyle komşular arasında çıkan tartışmada Osman Küçükgüzel (62) isimli şahıs, çocuklu aileye ateş açtı.
Açılan ateş sonucu baba Ramazan Çalışkan (42) hayatını kaybetti. Anne Emine Çalışkan (40) ve 13 yaşındaki kızları hastaneye kaldırıldı.
Av tüfeğiyle ateş açan Osman Küçükgüzel, jandarma ekiplerine teslim oldu.
Gözaltına alınan şüpheli, işlemlerinin ardından çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.
Anne Emine Çalışkan'ın sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu, kızı E.Ç.'nin ise tedavisinin sürdüğü bildirildi.
@hovarda_d Hasiktir oradan. Her zaman gittiğim avm kadın eleman almış. Haftada üç dört kez gidiyorım diye trip atmaya başladı kendine asılmak için oraya gittiğimi sanıyor veled. Halbuki erkek varken trip yoktu. Bir daha gitmemeye karar verdim.
güzel kasiyere sesi titreye titreye iyi akşamlar derken göz göze gelip gece uyumadan önce 45dk kızı düşünen genç erkeklerin sitede anon sunni hesaplarıyla nasıl molla rejimi kurup kadınları köleleştireceklerini tweetlemeleri hakkında bir sosyoloji makalesi yazıyorum
@saraybosnalii@Aysderlerse Sırf “sen” dediğim için hahaha😄Selim, istediğin cevabı ikimiz de biliyoruz. Zaten kız da o cevabı vermiş. Sen de pek bi memnun onaylamışsın. Yalan söylediğin için asıl senin ciddiye alınacak bir tarafın yok :)
Kızlar itiraf ediyorum ben kendi ayaklarım üzerinde durmaktan sıkıldım yaa Allah gelecekteki eşime helalinden bol bereketli kazanç versin inşAllah benim çalışmama gerek kalmasın. Çalışma hayatı kadın fıtratına gerçekten aykırı ve zor bunu bi kabul edelim
@saraybosnalii@Aysderlerse Ben sana cevap vereyim Selim, 25 yaşında da kadının kendi parası kazanmasını savunuyorum 43 yaşında da. Bak, bazı kadınlarda beş on sene öncesi sonrası falan değişiklik göstermiyor.