Finlandiya’da bir Ankaralı

1.1K posts

Finlandiya’da bir Ankaralı banner
Finlandiya’da bir Ankaralı

Finlandiya’da bir Ankaralı

@elskerdg

Helsinki, Finland Katılım Mart 2013
95 Takip Edilen3 Takipçiler
🐆
🐆@citirkurt·
dize getiren oğlanla 🙏🏼🙏🏼🥰🥰🥰
🐆 tweet media
Türkçe
93
109
5.3K
307.9K
Finlandiya’da bir Ankaralı
@citirkurt Bunun dozu kaçınca “akşam seni alıyorum” der ama bu sefer istemezsin, oğlan yine de gelir alır. Siz yine hobi olarak hoşlanın bu konuşmalardan ama dikkat edin.
Türkçe
0
0
0
514
Finlandiya’da bir Ankaralı
@xxxhzn Niye kadına saldırıyorsunuz ki gayet de normal bi şey söylüyor. Öncesinde sizinle fiziksel temasta bulunmayan, samimiyetini sarılarak göstermeyen birine kutlamada kişilik mi değiştiriyor da sarılıyorsunuz ?
Türkçe
0
0
0
97
xyz
xyz@xxxhzn·
Bir erkekle aynı ofiste çalışıyoruz diye kutlamalarda falan sarılabileceğini kim çıkardı? El uzatmayı geçtim, artık direkt sarılmaya yelteniyorlar. Mal mısınız abicim? What a concept yani
Türkçe
225
19
2.2K
269.6K
🎙️ Muhbir
🎙️ Muhbir@ajansmuhbir1923·
İlk buluşmada hesabı kendi ödediği için şok olan kadın: • Buluşmaya geldiğinde o açtı. “Önce yemek yiyelim” dedi. Ayak uydurmak için kabul ettim. • ⁠Yemek yedik, kahve içtik ardından tatlı yedik. • ⁠Çocuk zaten konuşurken kelimelerin arasına sürekli yabancı kelime sıkıştırıyor. Konuşuyor ben hiçbir şey anlamıyorum tabii. • ⁠İngilizce konuşacağına keşke adam olsaydın. • ⁠Zaten çok yumuşak bir çocuktu. Ben o an anladım bizim olmayacağımızı. Çünkü teknolojiden ve yapay zekadan bahsediyordu, çok kafa açıyordu. • ⁠Ne yapayım ben bunları? Bana eski ilişkilerinden bahset. • ⁠Neyse kalkmaya yakın hesap geldi. Garson bile hesabı çocuğa uzattı. Çocuk bana bakıp “Ne yapsak?” dedi. • ⁠O öyle deyince bana kal geldi. Çünkü bugüne kadar çıktığım hiçbir erkek bana hesap ödetmedi. • ⁠”Ben ödeyebilirim” dedim. Çocuk da “Peki bakalım öyle yapalım” dedi. • ⁠Senin centilmenliğine…
Türkçe
1.3K
38
1.6K
1.4M
fatihravage
fatihravage@apocudehleyen·
2 Temmuz Perşembe saat 15:40’ta bu twitle alakalı duruşmam var hakim bu twiti yüzüme okuyacak umarım karşılıklı gülüşmeyiz :ddd
fatihravage tweet media
Türkçe
129
415
22.2K
973.5K
rav2n
rav2n@rav2nn·
@ozgepera @mutlubirince toplum içinde öyle bir şansınız yok maalesef görünmek istemeyen evde kendini kilere kapatabilir
Türkçe
1
0
16
1.6K
eternal sunshine. 🦢
eternal sunshine. 🦢@mutlubirince·
diyelim ki instada saçma sapan bi couple reelsinde arkada görünmüşüm ben bunları mahkemeye verebilir miyim veremez miyim
Türkçe
29
9
9K
666.8K
Dayakçı
Dayakçı@dayagiyedin·
Okan Bayülgen’nin gereksiz HANDE’NİN SÖYLEYEBİLECEĞİNİ SANMIYORUM cümlesi sonrası Hande Yener’in şarkıya seviye atlatması. Keşke komple söyleseymiş bu şarkıyı dönüp dönüp dinliyorum.
Türkçe
70
119
5.7K
517.6K
Finlandiya’da bir Ankaralı
@ajansmuhbir1923 Bu ırkçılık değil yalnız. Irkçılık size, kişiliğinize saldırı, özel alanınıza müdahale etmek demektir, aşağılayıcı konuşmak, davranmak, taciz etmek demektir. Çok yoğun şekilde gürültü yaptığınızda “sevineceksen ülkende sevin” demek ırkçılık değildir.
Türkçe
0
0
4
153
🎙️ Muhbir
🎙️ Muhbir@ajansmuhbir1923·
Almanya’da nasıl ilk kez ırkçılığa uğradığını anlatan kadın: • Kasada beklerken arkamda iki kişi Türkiye maçları hakkında konuşuyordu. • ⁠Biri diğerine ”Sabahın altısında o kadar kutlama yapıp insanları rahatsız etmelerine rağmen en zayıf takımlara utanç verici şekilde yenildiler” dedi. • ⁠Bunları duyunca tabii ki çok üzüldüm. Kendi milletine dair böyle şeyler duymak insanı çok üzüyor. • ⁠Ben de dayanamayıp “Çok pardon. Kutlamalar sırasında amacımız sizi rahatsız etmek değil aslında. Biz duygularımızı çok yoğun ve coşkulu şekilde yaşayan bir milletiz” dedim. • ⁠Kadın bana tüm soğuk tavrıyla “O zaman coşkunuzu kendi ülkenizde yaşayın” dedi.
Türkçe
864
34
1.1K
564.8K
Finlandiya’da bir Ankaralı
@asena161 O seni isteseydi emin ol, kendisi hiç evlenmemiş olmasına rağmen sen boşanmış çocuklu bir kadın olsaydın evlenirdi. Başka şeyler kafasında oturmamış bunu bahane etmiş. Adamın dediği gibi olsaydı, geçmişte sevgilisi olanlar evlenmeseydi soyumuz kururdu😄
Türkçe
0
0
0
32
Finlandiya’da bir Ankaralı
@aykiri Kapı gıcırtısı diye başlamıştır, sonra olay inatlaşmaya gitmiştir, en son meydan okumaya dönüştü işte. Tüm olaylar hep böyle başlar. Baktınız komşunuz, iş arkadaşınız vs. Bi şeye inat ediyor, tamam deyip halledin, meseleyi uzatmayın. Bırakın o kazansın.
Türkçe
0
0
0
679
Aykırı
Aykırı@aykiri·
(HASSAS) Muğla’da dehşet anları! Fethiye'de kapı gıcırtısı nedeniyle komşular arasında çıkan tartışmada Osman Küçükgüzel (62) isimli şahıs, çocuklu aileye ateş açtı. Açılan ateş sonucu baba Ramazan Çalışkan (42) hayatını kaybetti. Anne Emine Çalışkan (40) ve 13 yaşındaki kızları hastaneye kaldırıldı. Av tüfeğiyle ateş açan Osman Küçükgüzel, jandarma ekiplerine teslim oldu. Gözaltına alınan şüpheli, işlemlerinin ardından çıkarıldığı mahkemece tutuklandı. Anne Emine Çalışkan'ın sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu, kızı E.Ç.'nin ise tedavisinin sürdüğü bildirildi.
Türkçe
829
212
2.7K
4.1M
ibrahim
ibrahim@raskolibov·
Abi sizin hiç özeliniz yok mu ya ahaha
ibrahim tweet mediaibrahim tweet media
Türkçe
269
63
14K
2.2M
BBO Sports
BBO Sports@bbosports·
Vincenzo Montella: “ABD maçını kazanarak halkımıza kendimizi affettirmek istiyoruz.”
BBO Sports tweet media
Türkçe
3.3K
22
2.1K
1.2M
Köşedeki Kahve
Köşedeki Kahve@Bay_Beeeeee·
@hovarda_d Hasiktir oradan. Her zaman gittiğim avm kadın eleman almış. Haftada üç dört kez gidiyorım diye trip atmaya başladı kendine asılmak için oraya gittiğimi sanıyor veled. Halbuki erkek varken trip yoktu. Bir daha gitmemeye karar verdim.
Türkçe
10
0
3
3.3K
Arda
Arda@hovarda_d·
güzel kasiyere sesi titreye titreye iyi akşamlar derken göz göze gelip gece uyumadan önce 45dk kızı düşünen genç erkeklerin sitede anon sunni hesaplarıyla nasıl molla rejimi kurup kadınları köleleştireceklerini tweetlemeleri hakkında bir sosyoloji makalesi yazıyorum
Türkçe
49
312
6.3K
99.8K
Finlandiya’da bir Ankaralı
@saraybosnalii @Aysderlerse Sırf “sen” dediğim için hahaha😄Selim, istediğin cevabı ikimiz de biliyoruz. Zaten kız da o cevabı vermiş. Sen de pek bi memnun onaylamışsın. Yalan söylediğin için asıl senin ciddiye alınacak bir tarafın yok :)
Türkçe
3
0
0
36
Ays
Ays@Aysderlerse·
Kızlar itiraf ediyorum ben kendi ayaklarım üzerinde durmaktan sıkıldım yaa Allah gelecekteki eşime helalinden bol bereketli kazanç versin inşAllah benim çalışmama gerek kalmasın. Çalışma hayatı kadın fıtratına gerçekten aykırı ve zor bunu bi kabul edelim
Türkçe
446
136
5.3K
794.1K
Finlandiya’da bir Ankaralı
@saraybosnalii @Aysderlerse Ben sana cevap vereyim Selim, 25 yaşında da kadının kendi parası kazanmasını savunuyorum 43 yaşında da. Bak, bazı kadınlarda beş on sene öncesi sonrası falan değişiklik göstermiyor.
Türkçe
1
0
0
44
Ays
Ays@Aysderlerse·
@saraybosnalii Karşıt bir görüş ileri sürerdim muhtemelen
Türkçe
4
0
11
7.2K