Emre..
1.4K posts

Emre..
@emremavitik
Türk milliyetçisi 🇹🇷 #fenerbahçe #evli
Osmaniye, Türkiye Katılım Eylül 2020
1.5K Takip Edilen936 Takipçiler

@darkwebhaber Yüksek atlama yapıyormuş ablam. Zaten yüksek atlama yapmak için Oxford mezunu olman gerekiyor.
Türkçe

@bbosports Valla sikerler 6000 verdim aldım ipnelik yapmayın. Gider Fenerium un önünde eylem yaparım.
Türkçe

@nexustransfer İşte helal olan 99 olduğu için kimse seni hatırlamıyor yerden bitme zıp zıp
Türkçe

@yankigundem Mahmut'un ağzına sıçmıştır varya. Sen anca elin karılarıyla kalp yap zaten ben neyim ki orda benim olduğumu biliyorsun neden yapıyorsun abooo bir sürü çene
Türkçe

@emremavitik @deepwebtiktok2 Var valla, Ankara da Onur Çarşısında ay ne ucuz diye girdiğimiz küçücük dükkanlarda hep bu tarz kıyafetlerle karşılaşıp arkamıza bakmadan sıvışmıştık öğrenciyken. Hey gidi günler
Türkçe

@vaziyethaberr Merhaba Farsça bir kelime. Cidden yerine gerçekten kullanıyoruz biz. Ayrıca amk ırkını az çok tahmin ediyorum senin de bu cahillikle iyi bile yaşamışsın bu yaşa kadar. Küçük trol seni. Dinimiz arapça ne yapalım oradan geçiyor.
Türkçe





















