Erol Akın

627 posts

Erol Akın banner
Erol Akın

Erol Akın

@er0lakin

ATATÜRK hayranı. GALATASARAY taraftarı.

Katılım Şubat 2014
128 Takip Edilen7 Takipçiler
Erol Akın
Erol Akın@er0lakin·
@Sametzten1 @turk3506 @tahtaci_borsa Amoled Ekran Samsung. İşlemci Mediatek veya Snap Dragon. Çip üretebiliyormuyuz ? Batarya ? Zaten montaj işi bizde var. Yani bunlarda bir maliyet oluşturduğu için fiyatın normal olduğunu belirttim. Yerli üretim ne var mesela? Okuduğunuz yazıda.
Türkçe
0
0
0
10
Tahtacı
Tahtacı@tahtaci_borsa·
ASELSAN'ın yeni telefon serisi için konuşulan beklenen özellikler ◾ 3 farklı modelin sunulması bekleniyor: giriş seviyesi, orta segment ve üst segment. ◾ Fiyat beklentileri: ➠ Giriş seviyesi: 15.000 – 20.000 TL ➠ Orta segment: 30.000 – 35.000 TL ➠ Üst segment: 45.000 – 50.000 TL ◾ Vergi avantajı nedeniyle fiyatların, yurt dışındaki benzer modellere kıyasla daha uygun seviyelerde olabileceği öne sürülüyor. ◾ Ekran: ➠ Giriş seviyesi: AMOLED, 90 Hz ➠ Orta segment: AMOLED, 120 Hz ➠ Üst segment: AMOLED, 120 Hz ◾ Batarya kapasitesi: ➠ Giriş seviyesi: 4.500–5.000 mAh ➠ Orta segment: 5.500–6.000 mAh ➠ Üst segment: 6.500–7.000 mAh ◾ Donanım: ➠ Giriş seviyesi: MediaTek işlemci, 8 GB RAM ➠ Orta segment: Yerli çip ve yerli yazılım, 12 GB RAM ➠ Üst segment: Snapdragon işlemci, Android tabanlı ASELSAN yazılımı, 12 GB veya 16 GB RAM ◾ Kamera: ➠ Giriş seviyesi: 50 MP çift kamera, 10x'e kadar zoom ➠ Orta segment: 200 MP üçlü kamera, 100x–120x zoom ➠ Üst segment: 200 MP üçlü kamera, 100x–120x zoom ◾ Gemini yapay zekâ desteğinin sunulması bekleniyor. ◾ Çıkış tarihi olarak seçim zamanı Cumhurbaşkanı tarafından açıklanması bekleniyor. Siz bu telefonu almayı düşünüyor musunuz?
Tahtacı tweet media
Türkçe
490
213
1.9K
435.6K
Erol Akın
Erol Akın@er0lakin·
@turk3506 @tahtaci_borsa Tam yerli olmadığı için fiyat normal. Parçalar yurt dışı. Yazılım yerli ama yapay zeka tarafı yabancı.
Türkçe
1
0
0
488
🇦🇿🇹🇷
🇦🇿🇹🇷@turk3506·
@tahtaci_borsa Yerli telefonun fiyatı böyle olacaksa neden yerli oluyor anlamış degilim..Devletler kendi halkının ucuz kullanması için yerli üretim yaptırır..Bizde tam tersi dışardakinden daha pahalı olsun diye yerli üretim yapiliyor..İphonenun fiyati hic degişmez Amerikada 1.250 dolar 17promax
Türkçe
5
0
4
9.2K
Erol Akın
Erol Akın@er0lakin·
@asivemavi60 Fon tarafına geçin. Borsada al sat yaparak para kazanamazsınız. Bir de bilginiz yoksa 😁
Türkçe
0
0
0
407
Atilla ÖKTEM
Atilla ÖKTEM@asivemavi60·
Bu borsadan para kazanan var mı gerçekten?
Türkçe
224
9
343
112.3K
Hamit Altintop
Hamit Altintop@FHamitAltintop·
Geçmiş olsun Türkiyem 🇹🇷 Kardeşlerimizin gelişim sürecinde olduğunu bilincindeyiz. Bu akşamki gibi sonuçlar hepimizi üzdü, canımız yandı. Ama önemli olan eksiklerimizi görmek ve bunların üzerine samimiyetle çalışmak. Turnuvadan sonra daha net analizler ortaya çıkacaktır, asıl o zaman eksikler ve yapılması gerekenler üzerine daha sağlıklı durmak faydalı olacaktır. Başka takımımız yok, başka bayrağımız yok, başka ülkemiz yok. Bu bizim milli takımız. İyi günde kötü günde her zaman yanlarındayız. Destekle, sabırla ve inançla birlikte başaracağız. #AMilliTakım #Türkiye
Türkçe
2.8K
61
979
385.5K
BPT
BPT@bpthaber·
Hakan Çalhanoğlu: “Buralara kadar 24 yıl sonra biz getirdik. İki maçtır her şeyi denedik. Vuruyoruz olmuyor, direğe çarpıyor. Bir şutla maçı kazandılar.”
BPT tweet media
Türkçe
1.7K
13
1.4K
1M
ibrahim Haskoloğlu
ibrahim Haskoloğlu@haskologlu·
🔴#SONDAKİKA | ABD Başkanı Donald Trump, Türkiye’ye geleceğini açıkladı.
Türkçe
248
93
5K
651.8K
Erol Akın
Erol Akın@er0lakin·
@StajyerYatirim Fonlar kısa vadeli tutulmaz. Fonun tema hikayesi devam ediyorsa elde tutulur. IJC ve YIT bence hikaye devam ediyor. Yarı iletken ve çiplere hala talep var.
Türkçe
0
0
1
30
Stajyer Yatirimci
Stajyer Yatirimci@StajyerYatirim·
@er0lakin Aslinda yıt ve ijc vardi onlardan kirptiklarimla ekleme yapicaktim. Soylediginizi tekrar degerlendiricem. Biraz bekleyebilirim.
Türkçe
1
0
1
446
Stajyer Yatirimci
Stajyer Yatirimci@StajyerYatirim·
Az bir miktar ekleme yapacağım sizce #phe mi eklemeliyim yoksa sepetimdekilere mi ilave yapmaliyim ?
Stajyer Yatirimci tweet media
Türkçe
26
3
89
26.2K
Zeyneppp
Zeyneppp@bbalkovani·
kediyi görebiliyor musun, resmin hangi bölgesinde ?
Zeyneppp tweet media
Türkçe
124
15
425
23.9K
erz🫧
erz🫧@liferacerza·
bunu çözersen IQ seviyen ortalamanın üstündedir. sıradaki sayı kaç olabilir?
erz🫧 tweet media
Türkçe
9.2K
174
1.5K
457.2K
Erol Akın
Erol Akın@er0lakin·
@iyibirikim IJC fonu Tema hikayesi bitti mi ki satmayı düşünüyorsunuz. Yarı iletkenlere hala talep var ve olacak. Yapay zekaya her yıl artarak yatırım yapılıyor. Siz geç aldınız sanırım. Fona günlük aylık bakılmaz. Uzun vadeli bakın ve biraz sabırlı olun. İhtiyacınız olan para ile alınmaz.
Türkçe
0
0
1
71
İyi Birikim
İyi Birikim@iyibirikim·
Fon güncellemesi 📊 İstikrarını beğenmediğim 4 fonum var: #THF #PUK #IJC #CPT Bunları tutmaya devam edip etmeme konusunda kararsızım. Pazartesi vedalaşabilirim gibi duruyor. 🤔 Bu fonları tutan veya görüşü olan varsa, yorumlarda buluşalım. Karar vermeden önce farklı bakış açıları görmek güzel olacaktır. 👇 Yatırım tavsiyesi değildir, kişisel sürecimdir.
Türkçe
24
1
39
10.8K
𝐒.
𝐒.@onlyskypace·
bunu çözersen IQ seviyen ortalamanın üstündedir. Sırada ki sayı kaç olabilir ?
𝐒. tweet media
Türkçe
45.3K
614
6.7K
4M
Erol Akın
Erol Akın@er0lakin·
@EsiniSevenBiri File Markette Hindi Füme var. Hazır dolapta paketlenmiş olanı değil. Et reyonunda dilimletiyoruz. Deneyin derim.
Türkçe
0
0
1
497
DAYI
DAYI@EsineAsikBiri·
Ulan canım salam çekti kahvaltıda ne zamandır almıyoruz soğuk sandviçi de severim İçinde patates nişastası ve bitkisel lifler içermeyen bi salam bulamadım markette. Hepsine baktım ha tek tek pahalısında da var ucuzunda da. Resmen dolandırıcılık standardize olmuş.
Türkçe
33
6
377
78.3K
CZ 🔶 BNB
CZ 🔶 BNB@cz_binance·
Bitcoin won't be "dead" for too long. Don't panic, in large friendly letters.
English
4.4K
3.6K
25.9K
2.6M
Erol Akın
Erol Akın@er0lakin·
@kadirbjk18 Altın konusunda haklısın. Zaten benim içinde yatırım aracı değildir. Tek artısı paranı enflasyona karşı koruması. Ki o da bu ülkede gerçek enflasyon nedir belirsiz.
Türkçe
0
0
3
149
kadirbjk
kadirbjk@kadirbjk18·
fonlar biraz farklı ama altını hiç konuşmayalım neyin uzun vadesi 10 sene altın artsın diyemi bekleyeceğim bu ülkede carry trade varken yılda yüzde 20(geçmiş 2 yılda 30-40 larda) dolar faizi alıyorken 1800 dolardan 5600 dolarda zirve yapmış 3 katına giden altında benim için hikaye bitmiştir. 10 bin onsta olur ama belki 10 belki 20 sene sonra öyle bir zamanım yok…herşeyin bir döngüsü vardır…
Türkçe
1
0
2
208
kadirbjk
kadirbjk@kadirbjk18·
#ijc düzeltme yapıyor sıkıntı yapmayın diyenler için…. ağır konuşcam ama neyse…1 nisan 10 lira olan fon haziran başı 18 lira oluyor yüzde 80 getiri 2 ayda. #phe 2 aylık getiriye bak yüzde 15 yok çoğuda son bir haftada geldi ama spek balon diye laf ederler. senin #ijc içinde ne balon hisseler var farkındamısın sen ? tera pusula gibi kendi hisselerimi var neyle tutunacak düzeltme olursa sert olur ben cesaret edemem almaya diye çok yazdım. neyse umarım fazla zarar görmezler…
Türkçe
11
1
110
22.4K
Erol Akın
Erol Akın@er0lakin·
@kadirbjk18 Fon ve Altın kısa vade bakılmaz. Trade için Fon ve altın alınıp satılmaz. Fonun bir teması vardır. Ijc teması yarı iletken teknolojileri. Dünyada mikro çiplere talep var mı var. Yapay zeka için gerekli. Yapay zeka balon diyorlardı ama her yıl büyüyen bir dev. İlla düzeltme olur.
Türkçe
1
0
2
187
kadirbjk
kadirbjk@kadirbjk18·
@er0lakin altınada öyle diyorlardı ben şubatta 5000 onslarda yazmıştım fazla güvenmeyin diye ordada hikaye vardı ve hala var diyorlar görücez bakalım neymiş hikaye…
Türkçe
1
0
1
868
Ayhan Kayan
Ayhan Kayan@ayhankayan14·
X te biri paylaşmış. 2 senedir yükselmiyormuş sepetinin değeri. Bariz bir kaç yanlış var. Nedir bunlar?
Ayhan Kayan tweet media
Türkçe
85
3
86
117.9K
Erol Akın
Erol Akın@er0lakin·
@samiltayyar27 Mağlesef bu ülkede adalet herkese eşit işlemiyor. Hele ki yandaş olunca.
Türkçe
0
0
2
12