Müslüman din adamı Halil Konakçı:
"Bazı din adamları söylemleriyle gençleri dinden soğutuyor. Bunun vebalini nasıl vereceksiniz? Adam hocayım diyor, yüzüne bakıyorsun Allah'ın nuru zerre yok. Müslüman dediğinin yüzünde nur olur."
@sokakkedisitv Aferin çok iyi yapmış,hatta yolu kapatması lazımdı,kesin bir arkadaşına çektirmiştir aferin almak için.Müslümanlık gösteriş yapmakla olmuyor,altında araba var gitsin camiye temiz temiz ibadetini yapsın.
HELAL OLSUN KEMAL KILIÇDAROĞLU KENDISINE MUHALIF OLAN SÖZCÜ TV’YE ÇIKTI…
ÖZGÜR ÖZEL
MAÇAN SIKIYORSA
SEN DE ÖRNEĞIN TGRT’YE ÇIK…
SÖZ VERIYORUM ALKIŞLAYACAĞIM…
AMA KORKARSIN,
TIRSARSIN…
CHP’LILER TIRSAN VE KORKAN BIR GENEL BAŞKANIN ARKASINDAN GITMEYE UTANMIYOR MUSUNUZ?
YORUM BEKLIYORUM CHP’LILER…
📢 Abdurrahman Uzun'un Dünya Kupası’ndan önce yaptığı konuşma:
⭕ “Milli Takım kaldı yine bize. Yani Müslümanlara.
⭕ Biz sabah namazında duayla maçları alırız Allah’ın izniyle.”
Majesteleri,
Gül ile denedi olmadı
Kılıçdaroğlu ile denedi olmadı
İmamoğlu ile denedi olmadı
Özel ile denedi olmadı
Davutoğlu ile denedi olmadı
Babacan ile denedi olmadı
Erbakan ile denedi olmadı
Şimdi hepsini birden sahaya sürüyor!
Siz HEPİNİZ!
Erdoğan TEK!
Hadi, buyrun!..
Milli takımı akepe'nin takımı gibi sunarsanız, Türk Milli Futbol takımını siyasallaştırırsanız işte sonuç böyle olur. Allahtan ekonomide uçan Atatürk'ün kızları var da bir nebze olsun yüzümüz gülüyor.
Ahmet Hakan: “Kemal Kılıçdaroğlu’nun Sözcü TV’deki programını, alabildiğine önyargısız biçimde izlemeye başladım.
Soruları sanki Veli Ağbaba, Ali Mahir Başarır ve Cemal Enginyurt üçlüsü soruyor gibiydi.
Programın amacı, motivasyonu, hedefi, Kılıçdaroğlu’nun düşüncelerini, yaklaşımlarını öğrenmek değildi.
Programın amacı, motivasyonu, hedefi şuydu:
Kılıçdaroğlu’nu mahvetmek, perişan etmek, parça pinçik etmek.”
@NekadarolduTR Senin istanbullu kere allah beynine kan versin,eserler baba parasıyla bedava yapılmıyor,1 liralık eser 10 liraya kakalanıyor onları bilmiyorsun ama istanbul’lu.😡😡😡
“Erdoğan mı İmamoğlu mu?” sorusuna ablamızın verdiği cevap:
“İstanbul'a 2 sene hizmet etme, 10 sene geriye gider.
İstanbul'da sağa bak, Osmanlı eserleri;
sola bak, Erdoğan'ın hizmetleri...
Gerisi angarya!”
@sinan_deyup Bir gün olsun önceliğiniz FB değil millilik olsun. Ülke İngiliz ile savaşıp düşmanı 9 Eylül 1922 de denize döküp Lozan görüşmeleri yaptığında siz işgalci İngiliz komutanı Harrington ve askerlerini 1923 Haziranında mutlu etme derdindeydiniz, 103 yıl geçti hala aynısınız.
Niye Fatih Tekke, Sergen Yalçın ve ya Aykut Kpcaman değil de illa bir gsli düşünülüyor?
Bıktık aynı takımın 40 yıldır milli takımı çiftlik yapmasından.