Ergin atik

15.3K posts

Ergin atik banner
Ergin atik

Ergin atik

@erginatik

İstanbul, Türkiye Katılım Aralık 2011
1.6K Takip Edilen712 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
Ergin atik
Ergin atik@erginatik·
Daima izinde
Ergin atik tweet media
0
0
40
2.4K
YAPICI
YAPICI@Borsa_YAPICI·
#THYAO 3 aylık takas 🟩 Bence #ASELS #ASTOR rallisinden sonra #BIST30 da hızlı hareketlenecek şirket bu 3 yıldan sonra yatay takasta bu kadar yüklü fon alımı ilk defa gerçekleşiyor.
YAPICI tweet media
Türkçe
8
18
245
10.3K
NameOfDown⚡️
NameOfDown⚡️@NameOfdown·
Ülken Savaşta Ve O Savaşta Olan Ülkeni Temsilen Senin Ülkeni Vuran Düşman Ülkede Düzenlenen Turnuvaya Katılıyorsun Her Türlü Mobbinge Ayrımcılığa Maruz Bırakılma Tehdidin Olmasına Karşı Cesurca Gidiyorsun Yetmiyor Grupta Liderliği Alıyorsun İran Bu Mücadeleyi Verirken, Türkiye Milli Takımı Olarak Siz Ne Yaptınız 🤔
Türkçe
9
3
120
3.7K
Ergin atik
Ergin atik@erginatik·
@barisyarkadas Barış seni ve o butlan Kemal’i sokaklarda, pazarlarda, esnafın arasında görmek isteriz, tabi korkunuz yoksa 😃 sokağa halkın arasına neden çıkmıyorsunuz
Türkçe
0
0
1
48
NameOfDown⚡️
NameOfDown⚡️@NameOfdown·
BU AKŞAM SAAT 22.00 DA SESLİ SOHBETİ TELEGRAMDA YAPACAĞIZ 🍀🍀 Sohbet Konusu : Endeks - Takası Toplu Hisseler - Yapay Zeka İşine Girmeye Hazırlanan Teknoloji Hisseleri ve Sürpriz 🔥🔥🔥 Link Aşağıda 👇🏼 t.me/+obDhXVaGKn8wN…
Türkçe
179
8
130
9.2K
Ergin atik
Ergin atik@erginatik·
@MuratMmturk Bu sarı kafa koltuğu bırakmadan, dünyaya ve bize rahat yok
Türkçe
0
0
0
192
Ergin atik
Ergin atik@erginatik·
@poltalemdar1907 Hocam burayı, bizleri bırakmayın, burda sizi seven, değer veren binler var
Türkçe
0
0
0
7
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
HADİ O ZAMAN KEYİFLENELİM TAKAS 2 TEMMUZ 5 DE HAZIR OLUCAK EKİP TAHTALARI TEMMUZ 5 DE HAZIR OLACAK GİTMEDEN DE SON KEZ DETAYLI GÜZEL BİR YAYIN YAPARIZ SONRA YAVAŞTAN BU KARDEŞINIZ YENI PROJEYE BAŞLAR FARKLI BIR ALANDA INSANLARIN HAYATINA DOKUNMAYI PLANLIYORUM TAKAS IKIYI BEKLEYENLERI GÖREYIM ŞIMDIDEN LISTEYI HAZIRLIYORUM YINE BIR ALI CAN’DAN KLASIĞI TABII KI DE ÜCRETSIZ OLACAK
Türkçe
101
45
240
4K
Giray
Giray@gmgiray·
#XRP Günlük grafiğimizde kuvvetli destek alanı olarak görev yapan bir yerdeyiz bu alanı kaybetmediği sürece yukarı tepkiler görebiliriz. ⚠️Uyarı: Bu paylaşım yatırım tavsiyesi içermemektedir. Sadece bilgi verme amacıyla hazırlanmıştır. Her zaman olduğu gibi, kendi araştırmanızı yapmanız ve risklerinizi buna göre değerlendirmeniz önemlidir.Grafiklerim eğitim amaçlıdır. 📌Yasa gereği marka borsa koin ismi gözüktüğü için ücretsiz #Reklam
Giray tweet media
Türkçe
16
30
252
24.2K
Ergin atik
Ergin atik@erginatik·
@barisyarkadas Barış o kadar yapmacık twitlerin varki, hiç samimi değilsin, tamamen tribünlere oynama, ama yemezler bu halk senin ve Kemal’in ne olduğunu, kimlere hizmet ettiğinizi çok iyi anladı, tarihin tozlu sayfalarında hiç iyi anılmayacaksınız, SEVİLMİYORSUNUZ
Türkçe
0
0
4
68
Kuzgun
Kuzgun@takasci_kuzgun·
#lxgyo Son güncellememizde hissemiz uzun zamandan beridir kıramadığı düşüş trendini kırdığını ve bu kırılımı cuma günü kapanışının son 15 dakikasında yaptığını söylemiştik. Bu iki hareket de benim neznimde olumlu olduğunu söylemiştim ve ardından bank of hareketlerine bakmamız gerektiğini dile getirmiştim. Bu nedenle buradan sonraki süreçte özellikle kırılımdan sonraki hareketlerde Bank of'un lotlarına sahip çıkılıp çıkılmayacağını ya da Bank of'un daha agresif alıma geçip hareketin devamını getirip getirmeyeceğini takip ediyordum. Bank of, 11-12 Haziran tarihlerinde 17,70 TL'den almış olduğu 2,7 milyon lotu, 15-17 Haziran tarihleri arasında 17,90 TL civarından, neredeyse maliyetine sayılabilecek seviyelerden sattı. Son durumda ise takasında yaklaşık 100 bin lot civarında lotunun kaldığını söyleyebilirim. Yine tahtada sıradan bir hareket gibi görünse de, son yaptığı işlemlerin benim için olumlu olduğunu ve Bank of'un yeniden ciddi alıma geçerek düşüş trendini zorlayabileceğini düşünüyorum. Eğer yine aynı şekilde kıramadan aşağı yönlü devam ederse de 15,80 TL seviyesini dönüş yeri olarak görürüm. Bu seviyenin altında stop olmanızı tavsiye ederim.
Kuzgun tweet media
Kuzgun@takasci_kuzgun

#lxgyo 10 Haziran’da yapmış olduğum analizimizi detaylı okuyan arkadaşlarımız umarım ne demek istediğimizi anlamışlardır. Öncelikle Bank of, son analiz tarihimiz olan 10 Haziran’da 180 bin lota kadar indi ve hisse o günü yaklaşık %5 eksi kapattı diyebiliriz. Ardından Bank of alıma geçerek 11 Haziran’da 1 milyon lota yakın alım yaptı ve hisse +5’lere kadar çıktı. Sonrasında baskılansa da asıl hoşuma giden ve tekrar paylaşma ihtiyacı duyduğum nokta şu oldu: Cuma günü Bank of, 1,7 milyon lot daha aldı ve böylece son 2 günde toplam 2,7 milyon lot alım gerçekleştirmiş oldu. Bundan da güzeli, hissemiz uzun zamandır kıramadığı düşüş trendini cuma günü seansın kapanmasına yaklaşık 15 dakika kala gelen büyük bir mumla kırmış oldu. Bu yükseliş benim yeterince dikkatimi çekti. Uzun süredir teknik anlamda kıramayıp aşağı-yukarı hareket ettikleri bölgenin son 15 dakikada kırılması, benim olumlu gördüğüm taraflardan biri. Şimdi bu hareketin devamı gelecek mi, Bank of lotlarını artıracak mı ya da Bank of lotlarını satsa bile satılan lotlara sahip çıkılacak mı, bunların hepsini önümüzdeki hafta göreceğiz. Eğer kırılım kalıcı olur ve hisse ivme yakalarsa, ben uzun zamandır verilmeyen startın artık verildiğini düşünürüm. Aksi şekilde Bank of lotları satılır ve hisse tekrar aşağı yönlü dönerse, bu kırılımın feyk olduğunu ve asıl hareket için biraz daha zamana ihtiyaç olduğunu düşünürüm. Bakalım ne karar verecekler.

Türkçe
3
6
97
4.3K
Ergin atik
Ergin atik@erginatik·
@barisyarkadas Ya barış bırak şimdi bu hiç samimi olmayan tavırları, siz sokağa ne zaman çıkacaksınız ? Bak millet sizi sokakta görmek istiyor 😃 @eczozgurozel başkanımız gibi, sokağa, pazara, kahvelere halkın içine çıksanıza, korkuyormusunuz ?
Türkçe
0
0
11
86
Ergin atik
Ergin atik@erginatik·
@eczozgurozel @glsmkrmn_chp Babalar günün kutlu olsun sayın başkanım, ayrıca bu halk seni bağrına bastı, her zaman yanında, seviliyorsun başkanım
Türkçe
0
0
5
112
Özgür Özel
Özgür Özel@eczozgurozel·
Bugün Babalar Günü. Yol uzun ve zor olduğunda insan en çok kendisine yolu öğretenleri düşünür. Dönüp baktığımızda bize her zaman doğru yerde durmayı öğütleyen babamızı görürüz. Başta şehit babaları olmak üzere tüm babaların Babalar Günü kutlu olsun. Evlatlarına onurlu bir gelecek bırakmak için mücadele eden tüm babalarımıza selam olsun!
Özgür Özel tweet media
Türkçe
503
2.1K
23.7K
188.1K
Ergin atik
Ergin atik@erginatik·
@kilicdarogluk Yav sen hangi yüzle babalar gününü kutluyorsun, tüm babaların evlatların, hepimizin geleceğini çaldın, sana verdiğim oylar haram zıkkım olsun, yazılanları bi oku, bak millet sana Yezid diyor, milletin içine çıksana, sokağa neden çıkmıyorsun
Türkçe
1
1
17
759
Kemal Kılıçdaroğlu
Kemal Kılıçdaroğlu@kilicdarogluk·
Başta şehitlerimizin kıymetli babaları olmak üzere, ömrünü helal lokma peşinde geçiren, evine götürdüğü temiz alın teriyle bu ülkeye değerli evlatlar yetiştiren tüm babaların Babalar Günü’nü en içten dileklerimle kutluyorum.
Kemal Kılıçdaroğlu tweet media
Türkçe
3K
429
2.2K
140K
Ergin atik
Ergin atik@erginatik·
@mansuryavas06 Seviliyorsun başkanım, kimi var hain olup milletin nefretini alan, kimi var senin gibi gönüllerde adam gibi dik duran, bu millet seni seviyor Mansur başkanım
Türkçe
0
0
0
47
Mansur Yavaş
Mansur Yavaş@mansuryavas06·
Evladına sevgisiyle yol gösteren, gölgesiyle güven veren tüm babaların Babalar Günü kutlu olsun.
Mansur Yavaş tweet media
Türkçe
84
298
5.4K
76.8K
Giray
Giray@gmgiray·
Günaydın güzel pazarlar . Bir ömür sırtımızı yasladığımız en güçlü çınarlar… 🌳 Sevgileriyle hayatımıza yön veren, emekleriyle geleceğimizi şekillendiren tüm babaların Babalar Günü kutlu olsun. ❤️
Giray tweet media
Türkçe
49
32
284
19.8K
Ergin atik
Ergin atik@erginatik·
@faikoztrak Siz bütün ülkenin geleceğini çaldınız, hakkım size haramdır, hangi yüzle yazıyorsunuz, ANLAMIYORMUSUNUZ halk sizi İSTEMİYOR, SEVMİYOR, sizde tarihin tozlu sayfalarında hiç iyi anılmayacaksınız
Türkçe
0
0
1
45
Faik Öztrak
Faik Öztrak@faikoztrak·
Babaların evlatlarının geleceğine ümitle baktığı bir ülke umuduyla… Varlıklarıyla güç veren fedakar babaların #babalargunu kutlu olsun.
Türkçe
1.4K
9
235
38.1K
Borsa Avcısı
Borsa Avcısı@Temettumhendisi·
Hayırlı pazarlar dostlar. Tüm babaların ve baba adaylarının günü kutlu olsun BABA HERŞEYDİR ❤️
Türkçe
2
4
18
332
Ergin atik
Ergin atik@erginatik·
@gurseltekin34 Gürsel ANLAMIYORMUSUNUZ, bu halk 80 yaşına gelmiş, 13 seçim kaybetmiş, hiç bir vizyonu olmayan birini istemiyor artık, bu partinin ve gönüllerin tek başkanı var @eczozgurozel başkanımızdır, halk Kemal’i bu saatten sonra muhtar bile seçmez, İSTENMİYORSUNUZ
Türkçe
0
0
4
101
Gürsel Tekin
Gürsel Tekin@gurseltekin34·
Babalar Günü kutlu olsun.Ailenizle birlikte sağlık, mutluluk ve huzur dolu nice güzel günler geçirmenizi dilerim.
Türkçe
316
40
337
19.1K
Ergin atik
Ergin atik@erginatik·
@MuratMmturk 80 yaşına gelmiş, 13 seçim kaybetmiş, sokağa çıkacak cesareti yok hala konuşuyor, kendinden nefret ettirdikçe ettiriyor, bi düşmedi yakamızdan
Türkçe
0
0
1
73