Esparanku

292 posts

Esparanku

Esparanku

@esparanku

Katılım Mart 2026
144 Takip Edilen7 Takipçiler
tuğra
tuğra@iusedtoown·
>KK’ya karşı GB adayı oluyor >KK GB’ken CB Adayı oluyor >CHP’den ayrılıp parti kuruyor >2023’te KK karşıtı kampanya yapıyor >Özel’in GB’lığında CHP’ye dönüyor >Özel’in CHP’den ayrılma ihtimali doğuyor >Özel yerine KK’nın olduğu partide kalacağını söylüyor inanılmaz bir kariyer
Yiğitcan Önal@yigitcanonal7

Muharrem İnce, Mustafa Balbay'ın 'yeni partiye geçecek misiniz?' sorusuna “Kemal Kılıçdaroğlu’nun yanında anlamında değil ama ben CHP'de kalacağım. Ayrılıp geri dönmek zorunda kalmanın ne olduğunu yaşadım.” şeklinde yanıt vermiş.

Türkçe
2
2
36
1.9K
Esparanku
Esparanku@esparanku·
@cevad_ulunay Ne ideolojisini bilirim, ne siyasi kimliğini... Bildiğim tek şey zeki, ılımlı ve nüktedan kişiliği...
Türkçe
0
0
2
15
Esparanku retweetledi
(• ˕ •マ.ᐟ ★
(• ˕ •マ.ᐟ ★@Y40IFRQTTING·
Wahhabi forced to listen to music before his execution respect button 👇
(• ˕ •マ.ᐟ ★ tweet media
English
27
65
782
22.5K
Besim Toker
Besim Toker@BesimTokerr·
@Docoplat @berkanimamoglu Hocam bu işlerde sakin olmakta fayda var. Gençlik ile orta yaş arasındaki fark bu. Doğru zamanda adım atılır. Tekkecilerin gücü flaan yok partide partiyi seçilmişlerin alma ihtimali düşük değil
Türkçe
3
0
5
856
D.
D.@Docoplat·
Cemevinde ''Hain Kemal'' sloganları atılıyor, millet Özel'i gördüğünde yakasına yapışıp ''yeni parti'' diye yalvarıyor, KK'nın adı geçince küfür kıyamet kopuyor ama birileri hala ıkınarak ''bakalım'' diyorlar. Ahali, hazır olduğunu belli etmek için daha ne yapsın?
Türkçe
3
13
134
4.4K
Esparanku
Esparanku@esparanku·
tirandaki eylemlere destek açıklamış olayım buradan
Türkçe
0
0
0
14
Esparanku
Esparanku@esparanku·
Po ku ka si ti o Shqipëria ime O fisnikja përmbi gur... bugün karaokede söylenen şarkılardan
Türkçe
1
0
0
18
Esparanku
Esparanku@esparanku·
@telegrammutebe zırt bırt ismini değiştiriyorsun ama sen olduğu da hep ilk bakışta belli oluyor. nasıl oluyor çözemedim ben
Türkçe
1
0
2
48
秦失其鹿 two suns, two moons 天下共逐之
yılda paradoxa birkaç bin lira domalan ve beş yüzü paradox forumlarında olmak üzere ürünlerine üç dört bin saat ayırmış bir finansal köle olarak football manager topluluğunun ruhani ikizlerimiz olduğunu düşünüyorum. biz beyaz avrupalılarsak onlar japonlar gibi mesela
Türkçe
2
3
19
1.1K
Esparanku
Esparanku@esparanku·
@nestorirnknd @axpente türk damak tadıyla uyuşmayan napoli pizzası değil senin damak tadı gibi ajhdpwjfpsps
Türkçe
0
0
47
716
nestory
nestory@nestorirnknd·
@axpente kuru ekmeğe salça sürmek gibi geliyor tadı belki ben domatesi çok sevmediğimdendir ama çok güzel bişey değildi
Türkçe
12
0
20
11.8K
Esparanku
Esparanku@esparanku·
nasıl bir tepki göstereceksin, nilgisayar mühendislerinin daha doğru düzgün meslek odası bile yok. bu tepkilerin istenince sihirli şekilde gösterilebildiğine ve insanlar çok da umursamadıkları yahut pısırık oldukları için göstermediklerine dair ilginç bir inanç var. x.com/CodeRealX/stat…
Türkçe
0
0
1
14
ebru a.
ebru a.@cicikomiko·
Deniz Göktaş popisi yükselmiş. Yıllar önce veganlığa ve veganlara yönelik yaptığı aşağılayıcı "şaka"ları unutanlara hatırlatmak isterim. Sakın, ama o ofansif mizah, kalkanına da sığınmayın.
Türkçe
803
14
240
1.6M