Espen Bakken Wiborg

1.7K posts

Espen Bakken Wiborg

Espen Bakken Wiborg

@espenbw

Siv. type øk.

Oslo, Norge Katılım Aralık 2011
1.3K Takip Edilen147 Takipçiler
Espen Bakken Wiborg
Espen Bakken Wiborg@espenbw·
@VLeikvollMoberg Men KBK er blant lagene som de siste sesongene har hatt minst ball i Eliteserien, vinner ballen minst på siste tredjedel, produserer minst avslutninger. Jeg ser ingenting i Skiris karriere som tilsier at han står for noe som passer Brann.
Norsk
0
0
1
157
Vegard Leikvoll Moberg
Vegard Leikvoll Moberg@VLeikvollMoberg·
Jo mer eg tenker på det, jo mer håper eg på at Brann sin neste trener er Amund Skiri. Brann trenger ein doer, ikkje ein talker. Det viktigste må være å ha ein trener som spiller slik vi ønsker. Ikkje ein trener som først og fremst e god på å sei det vi vil høre.
Norsk
9
0
43
9.5K
SKBrannOvergangsRykter
SKBrannOvergangsRykter@SKBOR_·
Fullt fortjent at Brann taper kampen, men forbanna kjipt at mål nr 2 kommer i det 95. Helt vilt at Eriksen er alene i den duellen. Resten står bare å ser på. Nesten alle på det avsluttende Brann-laget kunne spilt ving. Eneste positive med 2.omg er Diop.
Norsk
5
0
34
3.5K
Espen Bakken Wiborg
Espen Bakken Wiborg@espenbw·
@TobiasSD Tja, det er ikke noe nytt. Han blir tatt av i nesten hver kamp. Han har jo en fysisk krevende rolle, og som du sier så bidrar han ikke så mye med ball. Men mannen har altså 4 målpoeng på seks starter i CL. 0,76 målpoeng per 90. Og det er ikke inkludert situasjonen i går.
Norsk
1
0
0
108
Tobias Storruste Dahle
Tobias Storruste Dahle@TobiasSD·
@espenbw Det er tydeligvis flere enn meg som mener det. Kampen han leverte i går med ball var skrekkelig. Koster nesten Glimt 1-0-scoringen deres, til og med. Ble tatt av som den første. Så dette er noe Knutsen og Helstrup garantert ser, de også.
Norsk
1
0
0
118
Tobias Storruste Dahle
Tobias Storruste Dahle@TobiasSD·
Glimt forsvarer seg fantastisk godt. Flaks og dyktighet. Det sagt, Blomberg er en som ikke har tatt nivået resten av Glimt-spillerne har tatt. Jeg tror ikke han gjør det heller. For dårlige basisferdigheter. Glimt trenger en ny HV, og har trengt det lenge.
Norsk
17
1
195
34.1K
Espen Bakken Wiborg
Espen Bakken Wiborg@espenbw·
@TobiasSD Mannen er klink på Glimt av en grunn. Å si at han ikke er god nok er litt spesielt. Han jo i tillegg levert avgjørende bidrag nå i begge kampene mot Inter og hjemme mot City.
Norsk
1
0
0
93
Espen Bakken Wiborg
Espen Bakken Wiborg@espenbw·
@TobiasSD Ja, og det er ikke feil det. Men han har egenskap som er viktig for Glimt sitt spill. Jens Petter Hauge er jo mye bedre teknisk enn Blomberg, men han har ikke i nærheten av intensiteten og fysikken som Blomberg har. Glimt kan ikke spille med en Jens Petter Hauge på begge kantene.
Norsk
1
0
0
125
Espen Bakken Wiborg
Espen Bakken Wiborg@espenbw·
@TobiasSD Absolutt. Men presset handler ikke bare om det fysiske, men det er også følelsen med hva man skal gjøre på hviket tidspunkt.
Norsk
3
0
0
747
Tobias Storruste Dahle
Tobias Storruste Dahle@TobiasSD·
@espenbw Jeg synes han hadde mer sprut i beina forrige sesong. Kan være snakk om millisekunder, men til gjengjeld avgjørende millisekunder.
Norsk
1
0
0
778
Tobias Storruste Dahle
Tobias Storruste Dahle@TobiasSD·
For å illustrere hvor langt unna Martin Ødegaard er verdenstoppen akkurat nå, synes jeg det gir en god pekepinn å se ham opp mot Vitinha i går. Vitinha er der nå. For meg verdens beste anker 24/25, og kanskje den nest beste midtbanespilleren etter Pedri.
Norsk
14
0
90
28.1K
Espen Bakken Wiborg
Espen Bakken Wiborg@espenbw·
@TobiasSD Det må være krevende både fysisk og mentalt, og når han åpenbart ikke er på topp, så kan det jo påvirke det han gjør med ball også.
Norsk
0
0
0
43
Espen Bakken Wiborg
Espen Bakken Wiborg@espenbw·
@TobiasSD Jeg er uenig i det. Han er fremdeles utrolig viktig i Arsenals presspill. Det er få/ingen offensive spillere som evner å lede Arsenals press slik han gjør det. Og det er også derfor Arteta fremdeles beholder han på banen så lenge.
Norsk
3
0
5
847
Espen Bakken Wiborg
Espen Bakken Wiborg@espenbw·
@TobiasSD Hans fremtid er dypere i banen, og så får Arsenal hente spillere som avlaster hans oppgaver lengst fremme i banen.
Norsk
0
0
0
64
Espen Bakken Wiborg
Espen Bakken Wiborg@espenbw·
@TobiasSD Samtidig har Ødegaard mange arbeidsoppgaver i dette Arsenal-laget . Han skal lede presset uten ball, hjelpe til i oppbygging lavt i banen, dikterer høyt i banen og bidra med assist/mål. Det er få slike spillere i verden, og gjør Arsenal veldig avhengig av at han presterer.
Norsk
3
0
12
2.3K
Marius Dahl
Marius Dahl@MariusDahl91·
@espenbw Men det er sånn videre også. Vinneren av play-off 1 skal møte enten dem eller dem i 8-dels. Nå er det jo ikke taktisk spill lenger. Nå skal man jo bare videre.
Norsk
1
0
0
247
Marius Dahl
Marius Dahl@MariusDahl91·
Dere som har satt dere inn i nye CL. Hvorfor er ikke utslagsrundene bare trukket med det samme? Hvorfor står det at vinner kamp 4 skal møte 7 eller 8? Sikkert en mening bak. Kan ikke det bare være avgjort nå? Og hvorfor er det 50-50 og ikke helt åpen trekning?
Norsk
2
0
4
2.6K
Espen Bakken Wiborg
Espen Bakken Wiborg@espenbw·
@skinto27 Joda, og hvis Skottland nå slår Spania er det litt krise. Poenget mitt er at resultatet mot Georgia ikke endrer så mye. Tidligere kunne vi ha klart oss med tre poeng mot Skottland, nå må vi mest sannsynlig ha 4.
Norsk
1
0
0
142
Kristoffer Skinlo
Kristoffer Skinlo@skinto27·
@espenbw I det hele tatt mye om og men, og jeg tror jo beklageligvis Skottland er bedre enn folk håper. Samtidig blir jeg jo ofte skuffet over den gjengen også.
Norsk
1
0
0
218
Kristoffer Skinlo
Kristoffer Skinlo@skinto27·
Oppskriftsmessig gruppespill for Norge. Svak start før det blir to knepne hjemmeseire som gir folket troen tilbake, og alt er matematisk mulig hele veien før vi til slutt taper 1-0 på Hampden i siste og gjentar det vi er best på: ingenting. Denne dvd-en har vi sett før.
Norsk
1
1
8
2.7K
Espen Bakken Wiborg
Espen Bakken Wiborg@espenbw·
Folk svartmaler for mye. Ett poeng her er helt greit (og vi er tross alt best i denne kampen). Vinner vi de kampene vi skal vinne, så holder det mest sannsynlig med U borte mot Skottland. Det bør gå.
Norsk
0
0
1
157
Espen Bakken Wiborg retweetledi
Alexander Osdal
Alexander Osdal@AlexanderOsdal·
Oppdatert etter 1-1 mot Georgia: Selv om Skottland skulle ta ett poeng totalt mot Spania, kommer Norge fortsatt foran Skottland med 6 poeng mot Kypros, 3 poeng hjemme mot Georgia og minst 4 poeng mot Skottland. Da får Norge 14 poeng, Skottland max 14 - men bak Norge på innbyrdes.
Norsk
1
1
2
2.5K
Espen Bakken Wiborg retweetledi
Pål Ringholm
Pål Ringholm@PRingholm·
Hva enn du gjør .. Ikke start en bedrift i Norge er du snill. Det er bare ikke verdt det Det er så mye lengre mellom suksessene enn du tror Gå heller for enn lederstilling i NAV eller i SBB som ulikhetsforsker. Jo, jobber uten mening, men sikker lønn! dn.no/innlegg/skatt/…
Norsk
11
55
623
69.5K
Espen Bakken Wiborg retweetledi
Sam Pilger
Sam Pilger@sampilger·
John Terry managed to remain Chelsea captain after being found guilty of using racist language by the FA, but there has still been a ridiculous debate whether Bruno Fernandes should remain #MUFC captain after he was a bit petulant while his side were getting battered. Come on!
English
56
499
3.5K
221K
Espen Bakken Wiborg retweetledi
Hans K. Mjelva
Hans K. Mjelva@HansKMjelva·
Ein skulle tru vi var eit land av idiotar. I tiår etter tiår pumpar våre fremste politikarar seg opp på hets av "daglegvarebaronane", når hovudårsaka til høge matvareprisar (og deira rikdom) er ei heilag kyr: Importvernet. bt.no/btmeninger/kom…
Norsk
13
17
94
21.4K