🦈
94 posts


@etoileuss askim adam yasımı begenmedi😔 cok gencmisim?? bi de tecrubem yokmus. kuruyemiscisin alt tarafı kral yani👎🏻 ararız dedi de kendisi dünyanın enn gevsek adamı oldugu icin gitmicem rahatsız edici biriydi.
Türkçe

@etoileuss loreal aldm ama sanırm onu da alıcam simdi biri daha onerdi cunku.. zaten noteun fondoteni cildime tam oturdugu icin memnundum baya kapatıcıda da aynı perfi gosterir diye ummak istiyorm
Türkçe

@baerbiinie benimki karma oldugu icin cok yardimci olamayabilirim ama kuru ciltli arkadasim noteunkini kullaniyordu
Türkçe

tadi hala damagimda

🦈@etoileuss
bugun if sokakta sushi yiyecegim icin dunyanin en iyi gununu sectim
Türkçe

@ggukkisko umarim her sey diledigin gibi en guzel sekilde olur mutlu ve huzurlu hissetmek en onemlisi maalesef ne kadar takma desek de aile bir noktada fazlaca takiliyor tek diyebilecegim her sey gonlunce olsun😭😭❤️
Türkçe

@etoileuss sanki tarlaya capaya gidiolar amk oturduklari yerde duruyolar islerine gelmiyo okumak
Türkçe

@etoileuss OFF sıgamıyorum da!! evi yurda tasımısım masalla. kolay gelsin askim sana da🧚🏻♀️💗💗
Türkçe





