🦈

94 posts

🦈 banner
🦈

🦈

@etoileuss

಄|cause he’s never been more alive

7 Katılım Haziran 2026
33 Takip Edilen27 Takipçiler
🦈
🦈@etoileuss·
@taeriika bugun ben de ayni hislere sahibim ve saskinim👆🏻
Türkçe
1
0
0
20
vee.
vee.@taeriika·
bugün kendimi cok begendim noluyo saskınım
Türkçe
2
0
6
88
🦈
🦈@etoileuss·
@cherijk FELAKET GUZEL OLMUS
Türkçe
1
0
1
31
🦈
🦈@etoileuss·
@cherijk ASKIM IYI KI DOGDUN
🦈 tweet media
Türkçe
0
0
0
13
🦈
🦈@etoileuss·
ilkin aydindan hoslaniyorum
Türkçe
0
0
2
43
🦈
🦈@etoileuss·
@taeriika iy bos ver uzak dur o zaman cok lavuk geldi anlatinca sen
Türkçe
1
0
1
29
vee.
vee.@taeriika·
@etoileuss askim adam yasımı begenmedi😔 cok gencmisim?? bi de tecrubem yokmus. kuruyemiscisin alt tarafı kral yani👎🏻 ararız dedi de kendisi dünyanın enn gevsek adamı oldugu icin gitmicem rahatsız edici biriydi.
Türkçe
1
0
1
16
vee.
vee.@taeriika·
hayatımda ilk defa is gorusmesine gidiyorm🧍🏻‍♀️ cok gerginim cokk
Türkçe
2
0
11
173
🦈
🦈@etoileuss·
@baerbiinie umarim ayni verimi alabilirsin!!! beni de guncelle merak ederim
Türkçe
1
0
1
17
arın
arın@baerbiinie·
@etoileuss loreal aldm ama sanırm onu da alıcam simdi biri daha onerdi cunku.. zaten noteun fondoteni cildime tam oturdugu icin memnundum baya kapatıcıda da aynı perfi gosterir diye ummak istiyorm
Türkçe
1
0
0
25
🦈
🦈@etoileuss·
@baerbiinie benimki karma oldugu icin cok yardimci olamayabilirim ama kuru ciltli arkadasim noteunkini kullaniyordu
Türkçe
1
0
1
17
meri⁷
meri⁷@meriasteri·
@etoileuss Mükemmel görünüyor offffff🤤🤤
Türkçe
1
0
1
30
🦈
🦈@etoileuss·
bugun if sokakta sushi yiyecegim icin dunyanin en iyi gununu sectim
Türkçe
0
0
4
184
🦈
🦈@etoileuss·
@ggukeirang dogum gunun kutlu olsun❤️❤️
Türkçe
1
0
1
28
lia
lia@ggukeirang·
profilimde balonlar ucusuyo kardesim kapatin sunu 24 diye yas mi olur ya
Türkçe
23
0
35
1.6K
🦈
🦈@etoileuss·
@ggukkisko umarim her sey diledigin gibi en guzel sekilde olur mutlu ve huzurlu hissetmek en onemlisi maalesef ne kadar takma desek de aile bir noktada fazlaca takiliyor tek diyebilecegim her sey gonlunce olsun😭😭❤️
Türkçe
1
0
1
37
🦈
🦈@etoileuss·
12den beri yoldayim ha gayret ankaraya varacagim
Türkçe
0
0
4
66
🦈
🦈@etoileuss·
@namjoonsal BUNU NASIL YENI GORDUM YA HQHAQHAJLWLS
Türkçe
0
0
1
12
ciklet
ciklet@namjoonsal·
@etoileuss sanki tarlaya capaya gidiolar amk oturduklari yerde duruyolar islerine gelmiyo okumak
Türkçe
1
0
1
35
🦈
🦈@etoileuss·
bu mal hocalari anlamiyorum son finalime giricem hala aciklanmayan not var kral zahmet olmazsa gir de kaldigim dersten sartli gecebiliyor muyum bi bakayim amk
Türkçe
2
0
5
155
🦈
🦈@etoileuss·
@taeriika askimmmm sana da kolay gelsin
Türkçe
0
0
1
9
vee.
vee.@taeriika·
@etoileuss OFF sıgamıyorum da!! evi yurda tasımısım masalla. kolay gelsin askim sana da🧚🏻‍♀️💗💗
Türkçe
1
0
1
18
vee.
vee.@taeriika·
sabahtan beri valiz hazırlıyorum hala da hazır degiller👎🏻👎🏻 allah nasip ederse bugün icinde ders calısmak istiyorum
Türkçe
2
0
7
96
meri⁷
meri⁷@meriasteri·
bu user bu dönemi bütsüz bitirdiii sonundaaa
Türkçe
2
0
4
84