eyckey
131 posts





💥🗣️ SAÇ: Yıldırım, "Alex gibi sorunları istemiyorum, Kuyt'u ekibine alacaksa çalışacağız" diyor. Ama Kocaman ekibinde diretiyor. Aziz Yıldırım, "Hala mı Ömerovic, hala mı Hasan Çetinkaya" diyor. Kocaman telefon kapatıp Dalaman'a gidiyor.




Emre Belözoğlu: “Aykut Kocaman ve ekibi sayesinde fizik olarak iyi durumdayız.”


🚨 SON DAKİKA | FENERBAHÇE 🎙 Serdar Ali Çelikler: "Seçimden önce Aziz Yıldırım'ın listesindeki yöneticilerin çoğu Aykut Kocaman'ı istemiyor. Aykut Kocaman sadece Oğuz Çetin'le görüşüyor. Seçimden sonra yapılan yönetim kurulu toplantısında Aziz Yıldırım, 'Hoca kim olsun?' diye soruyor. Aykut Kocaman ve İsmail Kartal isimleri gündeme geliyor. Daha sonra Aziz Yıldırım, Selim Kosif ve Oğuz Çetin'i göndererek, 'Eğer kendini değiştireceksen, Alex'teki gibi sorunlar yaşamayacaksan seninle çalışacağız' mesajını iletiyor. Aykut Kocaman ise Ömerovic konusunda ısrarcı oluyor. Ardından telefonunu kapatıp Dalaman'a gidiyor. Sonrasında ise teknik direktörlük görevine İsmail Kartal getiriliyor."



zararsız, tatlı bir fotoğraf gibi görünebilir ama aykut hoca fb'nin mihenk taşı olmasına rağmen bir kere bile kocaman ailesinden birini şöyle görmedim şu fotoğraf bugün yaşanılan liyakatsizliğin provası, önayağı. "kapağı iyi bi yere attım, tüm sülalem ekmek yesin" köylülüğü



@kanaryasoul Çok iyi oldu harbi. 2018 de gittiler 2026 ümitlendiler ve yine hüsran oldu :).



Beraber foto çektirmeye bile utandığı adamı teknik direktör yaptı




@Lefter_12 Aynen kanka son 4 senedir Aykut hoca var zaten! Ayrıca 3 temmuz vae biliyorsun diye bu sezonlarda 2 Türkiye kupası ve 1 uefa yarı finali yaptı









