Sabitlenmiş Tweet
بانو گرگعلی
7.2K posts

بانو گرگعلی
@farangisoo
فمنیست . ضد آخوند . مومن بی دین گوربای شهر دافا داف شهر گورباها🦖
محله دایی ناصر پیپیونیا🦖🎀 Katılım Haziran 2023
625 Takip Edilen404 Takipçiler

@AIatkien آره دقیقا خیلی جالب و ارزشمنده
هیچوقت سعی نکردم از بین ببرمشون
بجز اون اطراف ناخن که واقعا رومخه🦖
فارسی

@farangisoo آره یجورایی
ولی از دیشب ازش خوشم اومد میدونی اکثر فعالیت هامونو با دستامون انجام دادیم و همونان که نشون میدن چه کردیم و چه بالا و پایینی داشتیم.
مثل یک دفترچه خاطرات.
فارسی

چه دستای تر تمیزی!
حالا خط و خش، جای بخیه، پینه و... رو چطوری درست کنم معلوم نشه خاورمیانهای ام؟
𝐒𝐜𝐫𝐨𝐥𝐥 𝐩𝐢𝐜𝐬@scrollpics
فارسی
بانو گرگعلی retweetledi

دیروز دوستم تو گروهمون پیام دادم که راننده اسنپش داره بهش تعرض کلامی میکنهوتمام مسیر به همین منوال گذشته، به پشتیبانی اسنپ خبر دادیم اما تقریبا هیچکاری نکردن چندتا دختر دیگه مثل الهه باید کشته بشن تا خون شماها به جوش بیاد و هر ننه قنبری رو استخدام نکنید؟
@Snapp_Team

فارسی

@artt_miss وای حتی عکس و فیلمای غیرواقعیش هم میبینم انگار دردشو حس میکنم خدایا😭😭
چه طبیعی چه سزارین کلا ضرره
فارسی

بیشترین میزان لایه های ک در عمل های جراحی بریده میشه تو سزارینه که تازه همینم ب زنا نمیبینم میگن نه طبیعی بزا همین قدر از تو جر بخور
Dr. Tah@Daki_Tah
We expect you to walk normally after 8 hours😂😂
فارسی
بانو گرگعلی retweetledi

@farangisoo آخه واقعا سکوت کردن سخت نیست. بارداری برای من نیست پس سکوت میکنم. به همین راحتی
فارسی

@baaraan_g مرسی عزیز دلم❤️
درسته امیدوارم واقعا راهی باشه براش و از پسش بر بیام
فارسی

@farangisoo همیشه یه راه هست که متوجهش نیستیم!
صبر پیشه کن خواهر، من امید دارم که حل میشه و از این قفس میای بیرون. یکم از پریشونیت کم کن و به این فکر کن در حال حاضر باید چیکار کنی.
فارسی

این تبلیغ شلوار شیرازی رو توی اینستاگرام دیدم، یهو یاد زندان افتادم. اون زمان(سال ۹۱ و۹۲ ) قانون تفکیک جرایم تو همه زندانها اجرا نمیشد و توی بند با انواع زندانیها و متهمها هم سلول میشدی!
روز اول که وارد حیاط زندان شدم، یهو خشکم زد، شلوار شیرازی پوشها دور تا دور دیوار یا چمباته زده بودند یا سرپا داشتند با هم صحبت میکردند، اول گفتم اینا چرا همه شون دامن پوشیدن؟!
بعد که بیشتر دقت کردم، دیدم شلواره!
جالب اینجا بود که وقتی شب کف خواب بودی و یهو از روی سرت رد میشدن، یا حتی از روی پات رد میشدن، احساس میکردی یه پهپاد یا بمب افکن B2 داره از بالای سرت رد میشه، اینقدر ترسناک میشد! یعنی دنیا در یک لحظه تار و سیاه میشد!
تازه اگه بالشت کمی بلندتر بود، خشتک شلوار کاملا مماس با لب و دهان آدم عبور میکرد!
جیب هاشون طوری بود که اونایی که این شلوار رو میپوشیدن، به زیبایی هر چه تمام، یک فلاسک و دو تا لیوان رو توی جیبشون حمل میکردند.
دستت رو ته جیب میکردی قشنگ میتونستی تا زیر زانوت رو بخارونی!
بخواهید تو مسافرت بپوشید، دیگه لازم نیست هزینه چمدان تو فرودگاه پرداخت کنید!
لازم به یادآوری است که شلوار شیرازی رو با شلوار کردی اشتباه نگیرید، شلوار کردی در مقابل این، استرچ و اسلیمفیت محسوب میشه!
یک ویژگی روانی عجیبی هم داشت، اونم اعتماد به نفس عجیبی بود که به آدم میداد. یعنی اونایی که بار اول شون این شلوار رو میپوشیدند، به اعتراف خودشون صاحب یک اعتماد به نفس عجیب و غریبی میشدند! پوشیدن این شلوار همانا و کَتها باز و دستها به صورت پارانتزی در هوا معلق شدن همانا!

فارسی
بانو گرگعلی retweetledi

@baaraan_g کاش میتونستم منم
هیچوقت اندازه الان به این پی نبرده بودم که چقدر تو قفسم و هیچ راهی ندارم
فارسی








