feo

146 posts

feo banner
feo

feo

@feoqqi

Katılım Aralık 2020
180 Takip Edilen3 Takipçiler
feo
feo@feoqqi·
@fenerdigi @vibeeeng hepsi bot hesap, ölü internet teorisi gerçek oluyor yavaş yavaş.
Türkçe
0
0
3
117
Alphan Saint-Maximin
Alphan Saint-Maximin@fenerdigi·
@vibeeeng Olm siz ne biçim bi tarikatsiniz ag böyle birbirinizin twitlerine saçma sapan fake ment’ler atıp o ment’lere cevap yazarak bi yerlere geliceginize kim ikna etti sizi salın su siteyi
Türkçe
3
0
20
623
Vibe Engineer
Vibe Engineer@vibeeeng·
güçlü bir PC’n varsa artık bu kalitede, ultra gerçekçi Minecraft oynayabiliyorsun. bloklu oyundan eser kalmamış durumda. yağmur yağıyor, su birikintileri oluşuyor, ıslak yapraklar ışıldıyor... videoyu izlerken bir an gerçek sanıyorsun. bütün bunları ağır Shader Pack’ler ve modlar yapıyor. grafik çıtası resmen tavan yapmış. modlar ve Shader’lar bu seviyeye gelmiş. artık bloklu oyun demek ayıp oluyor...
Türkçe
16
6
186
55.3K
feo
feo@feoqqi·
@argeolog Hocam sadece gönderme işi için kurucaksan kısa yoldan "resend" kullanabilirsin, 50k mail 9 dolar sonra 10k mail 0.09 dolar
Türkçe
0
0
0
971
ARGEolog
ARGEolog@argeolog·
bu trendyoldaki mail olayının arka planını çok merak ediyorum nasıl bir yapı kullanıyorlar acaba, kendi mail sunucuları olduğu aşikar, her yapılan işleme mail atıyorlar, her mail tek bir adresle geliyor, (ya da bir gruba göre ayrım var) mail anında geliyor. kullanıcıların, spam olarak işaretlememesi, mail sunucularının puanını yükseltiyordur, ama başka olayda var muhtemelen. neyse bu yıl kendi mail sunucumu aktif edince, inceliklerini keşfederiz.
Türkçe
17
2
101
37.5K
feo
feo@feoqqi·
@UnerSisli @onedio o öyle rastgele her gelen paraya olmuyor diye biliyorum, gidip bildirmek gerekiyor sanırım "şurda şu kadar param var" diye, yanlışım varsa düzeltsinler
Türkçe
2
0
1
4.6K
Uner Sisli
Uner Sisli@UnerSisli·
@onedio iyi de varlık barışı getirmediler mi? devlet kaynağını sormayacağız demedi mi?
Türkçe
2
0
4
45.7K
feo
feo@feoqqi·
@aotmedunee @buckberi içinde işletim sistemi vs kurulu değilse sıkıntı yok, oyunları veya internetten tekrar indirebileceğin şeyleri orda tutabilirsin %0 a düşse bile, önemli şeyleri yedekle tabi.
Türkçe
0
0
0
245
Feanor
Feanor@aotmedunee·
@buckberi Benim ssd %50 olmuş ne zaman değiştirmem lazım % kaç gibi değiştirmeliyim
Türkçe
4
0
1
4.5K
Recep Baltaş
Recep Baltaş@buckberi·
Ölüm testine soktuğumuz SSD'ye şimdiye kadar 11,6 Petabayt veri yazmışız ve yazmaya da devam ediyoruz. #reklam
Recep Baltaş tweet media
Türkçe
34
3
443
51.7K
feo
feo@feoqqi·
@BurakLinc hocam memnun kalmama sebebiniz nedir acaba, hanımla eylülde japonya tatili düşünüyorum gidince almak istiyordum
Türkçe
0
0
0
225
feo
feo@feoqqi·
@acare84 @cmhnd35 çok teşekkürler hocam işimi fazlasıyla gördü
Türkçe
1
0
0
34
Emre Acar
Emre Acar@acare84·
@feoqqi @cmhnd35 Çok ince, fotoğraf paylaşıyorum. Umarım yardımcı olur. Başka açı istiyorsan oralardan da çekmeye çalışırım.
Emre Acar tweet mediaEmre Acar tweet mediaEmre Acar tweet media
Türkçe
1
0
2
146
Cem İskenderoğlu
Cem İskenderoğlu@cmhnd35·
Dostlar bugün bir çılgınlık yapıp 4k Oled monitör alabilirim. İstediğim özellikleri yazayım siz yorumlara tavsiye döşeyin. - 165 hz'i geçmesine gerek yok - 32-33 inc kafidir. - Öncelikli markam LG. Daha sonra Samsung, Asus, MSI gelebilir. - Curved varsa tercihimdir ama şart değil.
Türkçe
45
0
47
24K
feo
feo@feoqqi·
@acare84 @cmhnd35 hocam bende monitör upgrade düşünüyorum ama bu modelin arkadan resmini hiç göremedim, arkasına philips hue takacağım için düz olması gerek bu modelde düz mü ?
Türkçe
1
0
0
97
Emre Acar
Emre Acar@acare84·
@cmhnd35 Ben 2 yıldır LG Ultragear 48 inc kullanıyorum. 138 hz, çok ama çok memnunum. Gynsc de destekliyor. Hem Switch 2, PS5, Xbox Series X ve PC bağlı.
Emre Acar tweet media
Türkçe
4
0
9
2.5K
feo
feo@feoqqi·
@eyrafx @justyazilim @ywgwyw2 hocam belkide prompt yazma şekliyle alakalı olabilir, ben genelde çok basit ama tam 12 den şeklinde promptlar yazıyorum ve .md dosyamda promptlarımı kısaca kendi hafızasında özetleyip en kısa yoldan işe başlaması üzerine komutlar mevcut
Türkçe
1
0
1
56
houston we have a problem
@feoqqi @justyazilim @ywgwyw2 hocam ben o şekilde de denedim mevcut bir web3 projemde biraz edit yaptırayım dedim ama onda da çok kısa sürede bitti. gerçi projede 100k dan fazla kod vardı. bağlam sorunu olmadan klasör yerine dosya bazlı çalışılırsa belki iş görür bilemedim.
Türkçe
1
0
0
79
feo
feo@feoqqi·
@eyrafx @justyazilim @ywgwyw2 hocam sıfırdan birşeyler yazdırınca evet çok çabuk bitiyor, ben hali hazırda altyapısı vs hazır sistemde fix ve security check-update yaptırıyorum, nolimit copilotum var 1 haftada 15 dolar anca yaktı ki günde 4-5 saat kullanıyorum bende
Türkçe
1
0
1
135
houston we have a problem
@justyazilim @ywgwyw2 projede 5-10 satır kod var o zaman :d zira 20 dolarlık paketle basit bir ui yazdırsan bile günlük limiti hemen doluyor. codex bu konuda çok çok daha verimli.
Türkçe
4
0
20
3.3K
feo
feo@feoqqi·
@TimeForTweet_ duşun içindeki derzleri kontrol edin hatta gözle görülen bişey yoksa bile şu slikon derzler var onlardan alıp üzerinden geçin bence, aynı durumu yaşadık adam geldi 3 ayrı yerde kaçak var komple kırılcak dedi, derzlerin üzerinden slikonla geçip kartla düzledim akıntı geçti
Türkçe
0
0
4
2.1K
Hüseyin
Hüseyin@TimeForTweet_·
Alt komsuya bizim banyodan su kaciriyor sabahtan beri 3 tane ayri tesisatci geldi cihazlarla felan bakiyolar doktor gibi dinliyorlar basinc masinc veriyorlar hic biri şuradan diyemedi ama her gelen 3 bin lira aldi "kaçak var" deyip gitti güzel iş valla 😃
Türkçe
20
3
657
70.3K
feo
feo@feoqqi·
@iskaladim @GamingGenTR "koli bulamadım" değilde "evden çıkıp aramaya üşendim kargoyla göndersinler işte" postu olmuş. en basitinden patpat alır sarar etrafına karton bantlar gönderirsin.
Türkçe
1
0
2
589
feo
feo@feoqqi·
@istanbuldaneva1 @webtekno kameralı, bluetooth wifi gibi özellikleri olan telefonlara izin vermiyorlar maalesef, kamerayı kırsanız veya bir yere söktürseniz bile izin yok, konuma göre değişiyor tabi şu tuşlu android telefonlarla girip sıkıntı yaşamadığını söyleyenlerde var
Türkçe
0
0
1
149
Bay Sag Duyu
Bay Sag Duyu@istanbuldaneva1·
@webtekno 2006 2007 de Nokia N70 Tuşlu telefondan çok rahat Bir çok siteye bağlaniyordum 😀 Acaba odamı yasak 🤔
Türkçe
1
0
2
4.2K
Webtekno
Webtekno@webtekno·
Askerlere özel yapay zeka tanıtıldı! Tuşlu telefondan ChatGPT ile konuşur gibi konuşulabiliyor. 📌 Askerlerin ChatGPT'ye yazar gibi SMS atarak gündeme ulaşmasını sağlayan "Sivilde" isimli hizmet kullanıma sunuldu. 📌 SMS atıyorsunuz, yapay zekâ bilmeniz gerekenleri içeren yanıt gönderiyor. 📌 Sistem lansmana özel indirimli 299 TL’ye çıkış yaptı. Normal fiyatı ise 499 TL. (İş birliği & reklam değildir)
Webtekno tweet mediaWebtekno tweet mediaWebtekno tweet media
Türkçe
9
6
103
81.3K
feo
feo@feoqqi·
@alperlander kimikonun soldier boy gibi de-v yeteneği olacağı söyleniyor denizde savaşırken güçlerini kaybetse boğularak ölse ne güleriz
Türkçe
0
0
1
214
Türklander
Türklander@alperlander·
Deep boğularak ölecek mi acaba amk
Türklander tweet media
Türkçe
31
4
845
32.4K
feo
feo@feoqqi·
@RemusGoodman @lutfenbenisev2 SPOILER SPOLER! yok ryan aslında homelanderin cocuğu değil, adam cidden kısır ve rebecca hamileyken bebek ölüyor, daha sonra stormfront ve soldier boy un döl ve yumurtasıyla rebeccaya embriyo enjekte ediyorlar, çizgi romanlardaki black noir ın klon çıkması olayını ryan a ypmısla
Türkçe
1
0
2
382
remus
remus@Remus63s·
@lutfenbenisev2 Bu ne aq bu okuduğum üçüncü final birileri götünden atıyor mu yoksa benxe mantıklı degil ryanın öldürmesi o hak Butcher'a ait
Türkçe
1
0
0
1.1K
remus
remus@Remus63s·
Sızıntı doğruysa her yerden 1 puan basmazsam sksinler beni her hafta heyecanlı heyecanlı beklerken-SPOİLER-gidipte Homelander'ı Kimiko Butcher'ı Hugie falan öldüremez en başından beri herkes adam akıllı Butcher vs Homelander fightı bekliyor onu bize vereceksiniz vought çocukları
Türklander@alperlander

Finalde homelander kazanmazsa direkt 0 puan veriyoruz. İyiler kazansın isteseydim zaten gider marvel ve dc filmlerini izlerdim, ayrıca öldürebilecekse bile butcher öldürmelidir aksine başkası öldürürse de direkt 0 puan veriyoruz

Türkçe
16
1
146
20K
feo
feo@feoqqi·
@vast_ai Just drop your 5090 prices around here and imma move my 150+ comfy setup to you
English
0
0
0
290
vast.ai
vast.ai@vast_ai·
RTX 4090 from $0.33/hr. 3,430 available. Most popular GPU in the marketplace. Deploy in seconds, no contracts.
English
1
0
49
154.4K
feo
feo@feoqqi·
@dovnox6691 @Hopidick kolonya döküp ateşe ver sonra su dolu leğene otur --sağlık tavsiyesi değildir--
Türkçe
0
0
2
827
DOVNOX
DOVNOX@dovnox6691·
@Hopidick Su tassak kıllarını kalıcı yok etmenin bir yolu var mı
Türkçe
3
0
4
11.3K
feo
feo@feoqqi·
@bakm1212 @viperlionn benim gibi spoiler olmasın diye fragman izlemeyen kişiler vardır belki diye spoiler alert vereyim dedim
Türkçe
0
0
0
59
bakm
bakm@bakm1212·
@viperlionn @feoqqi fragmanda zaten ilk iki bolumde olmayan sahneleri vardi soldier boy'un
Türkçe
1
0
0
61
yiğitcan🇵🇹
yiğitcan🇵🇹@viperlionn·
The Boys 1. ve 2. bölümü izledim. 1.bölüm başları alışma süreci olsa da finali mükemmeldi ve tahmin ettiğim bir ölümle bitti. 2.bölümde ise Soldier Boy geri dönse de tempo biraz düşüktü ve birkaç iyi sahne dışında daha sakin ve durgun geçti. Özetle bence iki bölüm de güzeldi.
THE BOYS@TheBoysTV

First two episodes of the final season are a GO and we brought the most cheery, non-spoiler pics we’ve got for the occasion. Bon fuckin appetit.

Türkçe
3
1
63
6K
feo
feo@feoqqi·
@urqblad @shiftdeletenet atx 3.1 destekli psu varsa bişey olmaz "click" sesi gelmeden güç vermiyor o ses geldikten sonrada sorun çıkmıyor zaten
Türkçe
0
0
0
421
ShiftDelete.Net
ShiftDelete.Net@shiftdeletenet·
🚨 Bir kedi, alev alan RTX 4090'ı fark edip sahibinin hayatını kurtardı 📌 Tayvan'da bir oyuncu, bilgisayarını açık bırakıp odadan çıktığında MSI RTX 4090 ekran kartının güç kablosu erimeye ve duman çıkarmaya başladı. 📌 Yanık kokusunu ve dumanı fark eden evdeki kedi, panik halinde ve kesintisiz miyavlayarak sahibini uyardı 📌 Odaya koşan kullanıcı, fişi çekerek büyük bir yangın faciasını son anda önledi
ShiftDelete.Net tweet mediaShiftDelete.Net tweet media
Türkçe
4
3
188
32K