(❖,❖) .(cult arc)'(📼, 🌿) ".ink

17.1K posts

(❖,❖) .(cult arc)'(📼, 🌿) ".ink

(❖,❖) .(cult arc)'(📼, 🌿) ".ink

@ferihan_p

Katılım Nisan 2022
4.1K Takip Edilen361 Takipçiler
(❖,❖) .(cult arc)'(📼, 🌿) ".ink retweetledi
NeedB
NeedB@NeedB_·
Celestia Co-founder de paylaştı. İsteyen formu doldursun. Bakalım ne çıkacak. docs.google.com/forms/d/e/1FAI…
NeedB tweet media
Türkçe
1
3
47
4.1K
(❖,❖) .(cult arc)'(📼, 🌿) ".ink retweetledi
Heathley
Heathley@HeathleyETH·
💰 GIVEAWAY 💵 Piyasa tatsızken moral olması adına, yeni nesil Web3 cüzdanı walllet.com ile 2 kişiye 50'şer $ toplamda 100$ ödül dağıtmaya karar verdik. Bol şanslar 💙 ➖ @HeathleyETH ve @walllet_com_TR Takip Et ✅ ➖ Like ❤️ & Retweet 🔁 ➖ 1 Kişi Etiketle✍️ ⏳24h
Heathley tweet media
Türkçe
1.2K
1.3K
1.4K
35.5K
(❖,❖) .(cult arc)'(📼, 🌿) ".ink retweetledi
Uzman
Uzman@0xUzman·
Hmm, Cambrian ( @CambrianNetwork ) 11.9M USD Yatırım Almış, Yatırımcılar arasında @polychain ve @FTDA_US Bulunuyor. 🔗Site Linki: cambrian.org ➜ Join Testnet Waitlist Butonuna tıklayıp mail bırakabilirsiniz. Altında "Litepaper’ımız, API beta erişimi, yeni AI agent yetenekleri, network ve topluluk rolleri hakkında detaylar ve daha birçok özel alpha içerik yakında paylaşılacak. İlk öğrenenlerden olmak için hemen kaydol!" - yazıyor. ➜ Mail bıraktım deneyebileceğimiz, testnet tarafında katılabileceğimiz alanlara bakarız. ➜ Topluluk rollerinde uygun alan olursa onada bakarız. Bu adamlar ne yapıyor ne işe yarıyor özet: Proje, onchain (blokzincir) ve offchain verileri işleyerek AI ajanlarının daha akıllı, risk-farkında ve hızlı finansal kararlar almasını sağlıyor. İyi Trade / En Getirili yield / risk üzerine geliştiriyorlar. Devam 🏃‍♂️
Uzman tweet media
Cambrian Network 🪴@CambrianNetwork

Big news: we’ve raised $11.9 million to build the world’s financial intelligence layer. @Polychain and Franklin Templeton @FTDA_US share our conviction that the future of finance will be increasingly orchestrated by AI agents. The missing ingredient that separates winning agents from slopbots? Financial intelligence. Agents are beginning to consume human lifetimes' worth of data in minutes. As AI, digital assets, and traditional finance converge, the agentic appetite for data will grow larger – as will the challenge in separating noise from signal. Cambrian specializes strictly in financial data, delivering actionable intelligence designed for this new agentic world. The best financial decisions are predicated on the best intelligence. Join the new financial revolution. Register at cambrian.org

Türkçe
1
3
16
1K
HAKAN
HAKAN@LawofTrade_·
Bugün vergi dairesine gittim işim vardı,daireye gelen on kişiden yedisi gayrimenkul satış değerini düşük göstermeden para cezası yediği için gelmiş. Geriye dönük fena araştırma yapılmış.Konuşmalardan avukat olduğumu anlayanlarda geldi yanıma havadan iş düşürdük😂.Vergi daireleri altın madeni gibi avukatlar için şu an onu anladım bugün.
Türkçe
42
14
673
161.1K
Umut
Umut@umuttakas·
Kendine bir miktar ayır, ayırdığın parayı parçala 4-5 hisse taşı.. Böylelikle hem paranı profesyonel birilerine yönettirir paranı kazanırsın hem de borsadan uzaklaşmamış olur tecrübe kazanırsın..
(❖,❖) .(cult arc)'(📼, 🌿) ".ink@ferihan_p

@umuttakas 2-3 ay hissesi tasidim...gecen haftalarda sattim...benim için en iyisi, fon yatirimcisi olmak galiba....

Türkçe
4
1
45
3.4K
(❖,❖) .(cult arc)'(📼, 🌿) ".ink
@umuttakas Aslında benzer şeyi yapiyorum, çogunluk fonda, kalani da hissede, hisse kisminda da dediğin gibi, kullandigim indikatörün altina hisse indiğinde satiyorum.Sonra hisse gidiyor.
Türkçe
0
0
2
25
Umut
Umut@umuttakas·
Lütfen herkes zaman ayırıp videoyu izlesin.. Sonra da destek ve dirençlerin aslında sizlere ezberlettirildiği gibi işe yaramadığını anlamaya çalışsın.. x.com/umuttakas/stat…
Umut@umuttakas

#ECOGR Dirençten ne kadar satan varsa aldılar.. A1 kim diye merak edenler analizimi okuyabilir.. Mal nasıl toplanır canlı görmeniz için paylaşıyorum. Destekte al dirençte sat değil bu işler.. Kaç dirençte mal almak ister onu onlar bilir ama sen kısa vade düşünürken %5-10 marja para kazandım diye sevinirken birileri sana ezberlettirilen stratejilerden cebini dolduruyor bil istedim..

Türkçe
1
5
63
3.6K
(❖,❖) .(cult arc)'(📼, 🌿) ".ink retweetledi
Motivasyon
Motivasyon@motivasyonhane·
Duolingo'yu az önce sildim. Claude bana 33 günde Fransızca öğretti. Bu 6 komutu kopyalayın ve ne kadar hızlı öğrendiğinizi görün:
Türkçe
20
481
5.5K
859.7K
(❖,❖) .(cult arc)'(📼, 🌿) ".ink retweetledi
HAKAN
HAKAN@LawofTrade_·
TEK BİR HABER İLE NASIL 8 KAT YÜKSELİŞ YAKALADIM? Dün size borsada büyük para kazanmak için kafanızı kaldırmanız ve bol bol haber okumanız gerektiğini söylemiştim. Yerel ve uluslararası haber takibinin yanında KAP açıklamalarını takip etmek ve doğru yorumlamak da size sınıf atlatır. O günü hiç unutmuyorum çünkü baya heyecanlanmıştım 2022 hazirandı ekrana bir kap haberi düştü. Çimsa duran varlık satışı yapıyordu. Şirket, Türkiye’de bulunan bazı fabrikalarını 110 milyon Euro bedelle satacağını açıklamıştı. Hemen şirketin piyasa değerine baktım; yaklaşık 207 milyon Euro ile fiyatlanıyordu. Ama asıl can alıcı nokta açıklamanın sonundaydı: “Satılacak varlıkların toplam aktifteki payı %2,98, gelirlerdeki payı %8,77’dir.” Şirket, piyasa değerinin yarısından fazlasına denk gelen bir satış yapıyor ama satılan varlıklar toplam gelirlerin sadece %8,77’sini ve aktiflerin %2,98’ini oluşturuyordu. Hiç düşünmeden ertesi gün hisseyi aldım. İlk birkaç gün beklediğim hareket gelmedi ama sonrasında dev ralli başladı. Hisse yaklaşık 1,5 yılda tam 10 kat yükseldi.Ben 8x falan almıştım ben sattıktan sonra %20-25 falan gitti. Finansal özgürlük yolunda bazen tek bir haber bütün hayatınızı değiştirebilir. Benim portföyümün büyümesinde bu yatırımın çok önemli bir yeri oldu. Gözünüz sürekli açık olsun, bol bol okuyun.
HAKAN tweet media
Türkçe
46
36
705
101.5K
Umut
Umut@umuttakas·
Yakın takipçilerimin hepsine gönderdim gözden kaçan olduysa mesaj atsın..
Türkçe
26
5
84
2.1K
(❖,❖) .(cult arc)'(📼, 🌿) ".ink retweetledi
Umut
Umut@umuttakas·
Arkadaşlar, yeni trade stratejisi grubunun linklerini yorum yapanlara gönderdim. Mesaj kutusunu kontrol edip link bulamayanlar, lütfen dönüp kendi sayfalarına bir baksınlar. X’teki tüm borsacıları RT yapıp, burada bilgiyi en sade ve anlaşılır haliyle sunmak için saatlerce emek veren sayfaya küçücük bir desteği (iki RT'yi) çok gören arkadaşlara link göndermedim, kusura bakmasınlar. Burada temiz, yalın ve gerçek bilgiyi görün diye dakikalarca düşünüp emek harcıyorum. O emeğe destek vermeyen birine de bu güzelliği yapmak içimden gelmiyor. Kendini geliştiren, hazırın peşinde olmayan herkese kapım sonsuza dek açık. Bu sefer grubu kaçıranlar, bir dahaki sefere sayfaya destek vermekten çekinmesin, iki RT elinize yapışmaz.
Umut@umuttakas

Anlatacam arkadaşlar çok dillensin istemiyorum o yüzden ekranı karaladım. Olmadı bi grup kurar detaylarıyla anlatır grubu kapatırız. Şimdilik talepleri bi görelim

Türkçe
41
36
159
6.3K
(❖,❖) .(cult arc)'(📼, 🌿) ".ink retweetledi
HAKAN
HAKAN@LawofTrade_·
BORSADAN BÜYÜK PARA NASIL KAZANILIR? Bu sorunun cevabı benim için çok net: “Kafanızı kaldırarak.” Ne demek istiyorum peki? Bu yazıyı sonuna kadar okuyun lütfen. Her gün hisse fiyatı takip ederek, grafik bakarak veya bilanço okuyarak büyük para kazanılmaz. Bilanço size bugünü verir ama borsada size büyük para kazandıracak olan yarınlardır. Öncelikle yapmanız gereken şey kafanızı kaldırıp dünyada ne olup bittiğine odaklanmak. Çevrenizdeki insanlar ne alıyor, neye rağbet gösteriyor, trend olan şeyler neler? Bol bol haber okumalı, hükümet ne yapıyor, hangi sektörlere teşvik veriyor takip etmelisiniz. Bir yandan da sadece ülkemizle sınırlı kalmayıp dünyada yaşanan gelişmelerden haberdar olmalısınız. Size aşağıya 4 tane haber bıraktım ve haber tarihlerini kırmızı kutu içine aldım. İlk haber, dünyada transformatör kıtlığı olduğunu ve termin sürelerinin iki yılı aştığını söylüyor. Bu haberi gördüğünüzde aklınıza hemen #ASTOR ve #EUPWR gelmeliydi. Astor 2025 sonu kapasitesini ikiye katladı, EUPWR’ın yeni fabrikası 2025 sonu devreye girdi. İki şirket de 2026’nın ilk yarısında sırasıyla %300 ve %200 ralli yaptı. Fakat haber tarihi 2025 Mart. Bu haberi size attım ve olacakları anlattım, şahitsiniz. İkinci görsel 2024 Ekim ayına ait. Savunma sanayi bütçesinin rekor kırarak %80 artırıldığını söylüyor. Aynı dönemde NATO da savunma harcamalarının GSYH’nin %5’i seviyesine çıkarılması hedefini konuşuyordu. Bu noktada kafanızda hemen ASELSAN lambası yanmalıydı. O dönem henüz hesabı açmamıştım ama çevremdeki herkese bu haberleri, grafikleri ve takasları atıp “kopacak” diyordum. Ciddi pozisyonlandık. Üçüncü görsel, tasarruf finansman sektörünün ciddi büyüdüğünü anlatıyor. Haber tarihi 10 Ocak 2025. Yani KTLEV rallisinden önce. Hisse o dönemlerde 5 TL civarındaydı, bugün 180 TL seviyelerinde. Dördüncü görselde ise yerli kömürden elektrik üreten şirketlere döviz bazlı alım garantisi verildiği yazıyor. Burada aklınıza hemen ODAS gelmeliydi. Enerji fiyatları ciddi düşmesine rağmen adamlar elektriği yaklaşık 75 dolar PTF üzerinden satıyor. Bu haberi de size attım ve portföye eklediğimi söylemiştim. Sonrasında ciddi bir ralli yaşandı. Buna altın rallisi ile KOZAL arasındaki uyumsuzluğu da ekleyebilirsiniz. Onsu gidiyor, KOZAL geride kaldı diye defalarca yazdım. Yağışlı geçen yılın ardından barajdan elektrik üreten şirketleri de örnek verebiliriz. Fırsat çok fazla. Yeter ki kafanızı kaldırın, dünyayı okuyun ve gelişmeleri doğru yorumlamayı öğrenin. Okuduğunuz için teşekkür ederim. 🙏
HAKAN tweet mediaHAKAN tweet mediaHAKAN tweet mediaHAKAN tweet media
Türkçe
79
81
1.4K
111.1K
(❖,❖) .(cult arc)'(📼, 🌿) ".ink retweetledi
northman
northman@nortmannn·
Değerli arkadaşlar; Talepleriniz tarafımıza ulaşmıştır ve hızlı şekilde dönüş yapmaya gayret ediyoruz. Taktir edersiniz ki 300 ü geçkin talebe yetişmek oldukça zor. Bu nedenle zamana yayarak cevap vermek zorunda kalıyoruz. Hassasiyetiniz için minnettarız.
northman@nortmannn

20 Haziran tarihine kadar geçerlidir. Talep: nortinstitute@gmail.com

Türkçe
0
1
22
2.8K
(❖,❖) .(cult arc)'(📼, 🌿) ".ink retweetledi
Fener
Fener@Fener·
Caner Erkin: "İsmail Kartal hepimizin hayatını kurtardı."
Türkçe
2
18
420
32.5K