gökçe

12.8K posts

gökçe banner
gökçe

gökçe

@gokdevs

''öyle mi alay komutanı?'' @galatasaray

İstanbul, Türkiye Katılım Ocak 2011
168 Takip Edilen1.9K Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
gökçe
gökçe@gokdevs·
hiçbirinizle savaşmıyorum ama bir bakmışsınız kazanmışım. buna bir önem atfemiyorum bir bakmışsınız yine ben kazanmışım. böyle sakin sakin. benim taarruzum hiçbir şey yapmamaktır.
Türkçe
0
11
107
0
gökçe
gökçe@gokdevs·
“dövüşüyor, kadere karşı başkaldırımda haykırıyorum, eşitsizlikleri anlamıyorum, kaybeden ben olacağım ama reddetmekte inat ediyorum. ben tek kişilik bir retçiyim. buranın kraliçelerinden değilim.”
Türkçe
0
0
5
164
gökçe retweetledi
gökçe
gökçe@gokdevs·
bu yüzden ilk bakışta kimseye “olmaz” demem. olur dediğim kimseye henüz hiç tutulmadım :D zaten erkekler konuşunca ya güzelleşir ya da çirkinleşir. güzel erkek kurgudur maalesef
Türkçe
0
2
3
422
gökçe retweetledi
GaGa Haber
GaGa Haber@gagahaberyeni·
İstanbul'daki bir kedi için yapılan paylaşım: "Bebekken çocuklar tarafından giysi kutusuna atıldı ve oradan kurtarıldı. Göz tansiyonu teşhisi aldı. İki gözünde de görme kaybı bulunuyor. Ona, ömür boyu ait olacağı bir yuva arıyoruz. Belki onu sahiplenemeyebilirsiniz ama bir paylaşımınız onu görecek doğru insanın karşısına çıkmasına vesile olabilir."
Türkçe
65
2K
5.9K
269.5K
gökçe
gökçe@gokdevs·
aynada kendi gördüm. durum tahminimden kötü
gökçe tweet media
Türkçe
0
0
6
203
gökçe
gökçe@gokdevs·
filmlerde resmedilen şekilde rezalet bir gece geçiriyorum ve de kederli.
Türkçe
1
0
4
244
Özgün Jagdtiger
Özgün Jagdtiger@Rollingimpala·
Sigara molasında omzumdaki dövmeden eşek arısı soktuğu için artık omzumda günde 8 öğün triple whooper yiyen obez bir kaplan suratı dövmesi var
Türkçe
3
0
78
1.7K
gökçe
gökçe@gokdevs·
@synxonr size bilgili olma borcum mu var? siz benden niye bu kadar tetiklendiniz Onur Bey istersem çörek otu hakkında da zırvalarım, kadına ve kadınlığa yönlendirilmiş örtül öfkeye de.
Türkçe
1
0
1
53
onur
onur@synxonr·
@gokdevs Paylaşımlarınıza şöyle biraz baktım her konuda hakkında fikriniz var ama bilginiz yok gibi gökçe hanım. Çok fazla anlaşılamamaktan bahsediyorsunuz gördüğüm kadarıyla. Herkes üstüne üstüne geliyorsa belki de sen ters gidiyorsundur diye güzel bir söz de var.
Türkçe
1
0
0
36
gökçe
gökçe@gokdevs·
@aykudum aykut :D komutar beyden falan diyorum görüyor musun aaa aa
Türkçe
0
0
1
138
aykut
aykut@aykudum·
@gokdevs Gökçe attığın twiti tekrar oku o zaman düzgün anlatamamışsın İronik heyecanlanma anlatamını da hiç yok
Türkçe
1
0
0
84
gökçe
gökçe@gokdevs·
polis çevirmesiyle ilgili attığım tivite tek bir kadın mention atıp bir şey demezken erkekler yine bir yerlerden anlayıp çıldırdı
Türkçe
1
0
3
3.8K
gökçe
gökçe@gokdevs·
@sarjelcisi evet, benim tecrübesizliğimdi zaten ilk aracım olduğu için. bir daha yaşanmayacağından da eminim.
Türkçe
1
0
0
177
gökçe
gökçe@gokdevs·
@aykudum aykut bir kere anlatacağım. sigortayı takip etmemek benim hatam ve hatta tecrübesizliğim. okuduğunu anlamamaksa senin. ilk çevirmemde ne kadar heyecanlandığımı ironik bir şekilde anlatıyorum. gayet de keyif bir sohbetti ve ne yapacağım konusunda yönlendirdiler.
Türkçe
1
0
1
150
aykut
aykut@aykudum·
@gokdevs Polis sana insanlık yapmış sen polisi eleştiriyorsun saat 00.30 muş İstese tek kelime konusmadan aracı bağlardı
Türkçe
1
0
0
70
gökçe
gökçe@gokdevs·
@zorbeyinogIu öyleymiş öyleymiş. abim ve polis yardımcı oldu
Türkçe
1
0
2
29.3K
Zorbeyinoglu
Zorbeyinoglu@zorbeyinogIu·
@gokdevs online yapılıyor olabilir trafik sigortası.
Türkçe
1
0
3
33.5K
gökçe
gökçe@gokdevs·
burada 100 metre ilerde çevirmeye girdim. sigortam biteli 2 gün olmuş. memur dedi ki sigorta yaptırın yoksa arabayı bağlarım. sandım ki 1 hafta falan sürem var. iyi dedim yarın halledeyim yok dedi, şimdi. dedim tanıdık sigortacınız var mı. saat 00:30
Türkçe
13
2
398
762.7K
gökçe
gökçe@gokdevs·
@kadir_soyt beyfendi siz okuduğunuzu anlamıyor musunuz? ilk kez çevirmeye girdiğimi ve heyecanlandığımı ironik bir şekilde anlatıyorum
Türkçe
2
0
10
14.5K
Kadir Soytürk
Kadir Soytürk@kadir_soyt·
@gokdevs gece 3 olması kaza olmayacağı garantisi var mı ? lüks bir araca çarpsan %100 kusurlu çıksan. Karşı tarafta yaralanma veya vefat durumu olursa; hastane masrafları, iş göremezlik tazminatı derken hepsini kendi cebinden ödersin ve bu rakam milyonları geçer.
Türkçe
1
0
35
21.3K
gökçe
gökçe@gokdevs·
@3ren77 siz bu yaşa bu zekayla nasıl geliyorsunuz? ilk çevirmede heyecanlandığımı anlatıyorum
Türkçe
0
0
25
32K
Karpatların 10'u
Karpatların 10'u@3ren77·
@gokdevs :) Polisin hatası yani senin değil arkadaşlar hayattan bihaber yaşamayın başkaları işini yapıyor diye de burda mağdur rolü kasmayın
Türkçe
1
0
102
39.8K
kurtuluş öz
kurtuluş öz@sadedeveloper·
@gokdevs Aynısını kız kardeşime yapmışlar bayram sabahı :) yana yakıla abi polis beni salmıyor dedi, dedim bayram sabahı hangi kafa acaba bu, yaptım online birde üstüne ceza yazmışlar 😄 polis arkadaşlar her konuya bu kadar hassas olun lütfen ☺️
Türkçe
1
0
7
46.8K
sy
sy@selcukyilmaz·
@gokdevs şu minibüse çarptım de n'olur!
Türkçe
1
0
2
16.2K