
goofyahhwolf
265 posts


@iamlaviii @aericaXO pilava göre daha saglıklı daha yavaş glikoza dönüşüyo pilava göre, ekmek hiç yeme zaten bi ömür yemesen yoklugunu hissetmessin
Türkçe

@goofyahhwolf3 @aericaXO Niye ki yulaf ekmek ve pilava göre daha mı sağlıklı
Türkçe

@daffodillaments kolpa uygulama 25 metre ötemde Тамарка adında biri smokin kedi bulmuş gittim baktım yok
Türkçe


@melkitty00 @yueasf ingilizce kullanımın çok ekstra geldi anlık sövdüm pardon
Türkçe

@yekyek1990 @gsultratrftr Dediklerinin neresi yanlış şu açıklamada mesela
Türkçe

@gsultratrftr bu serdar ali çelikerin futbolla alakası ne arkadaş bu götle bu göbekle bu bozuk gözle amk snein futbol konuştuğun ülkede futbol olur mu
Türkçe

1 Ay'a Kadar Federasyon Değişir
Serdar Ali Çelikler:
Abi hiç bize anlatmayın bundan sonra, yok biz Real Madridliyiz, yok biz Juventusluyuz, yok efendim Interliyiz, Galatasaray'la Şampiyonlar Ligi'ndeyiz falan. Siz Haiti'siniz, Haiti, bu kadar basit abi. Siz Haiti kadarsınız işte. Bütün olayınız Haiti kadar olmak, yani 64. saniyede gol yiyen bir takım, bu kadarsınız yani. Bu kadarsınız. Neyse yani Montella'yı ara vedaçı deriz, ama bence Temmuz'daki mali kongrede federasyon değişmesi de yarından itibaren gündeme gelecektir. Hatta bu geceden itibaren kulisler, yani orada gece ya, Amerika'da gece ya, orada, orada, oradan itibaren kulisler başlayacaktır, muhtemelen bir bir saat içinde telefon trafikleri olur. Bir ay sonra federasyonun değişme ihtimalini de görüyorum artık. Muhtemelen bir Türk hoca gelir, Aykut Kocaman'ın ismi geçer. Okan Buruk'un ismi geçer, başka ne anlatayım? Milli takım sevimliliğini kaybetti, o kötü oldu. Yani sevimli çocuklardı bunlar, onu kaybettiler, son derece başarısız bir turnuva geçirdiler. Hocam futbol analizini daha iyi yapar ama ben yani özellikle, böyle bir tutukluk, bir tuhaflık, bir saç, bir şey, bir şey seziyorum. Yani takımda bir problem olsa bu kadar olur. Ben problemli takım seyrettim 2016'da. Yani takım içi problemli takım seyrettim 2016'da ama orada mesela 3. maçta bir reaksiyon vermişti Arda'yla Burak. 2-0 yenmiştik Çek Cumhuriyeti'ni. Emre Mor'un falan mükemmel oynadığı maç, Burak'ın muazzam oynadığı maç.
Yani takımın reaksiyonu da yoktu. Eee, yani Hakan'ın liderliği sorgulanır. Bu takım artık biraz böyle Hakan takımı olmaktan çıkar. Başka ne anlatabilirim? rakamları birazdan vereceksin, kalecimiz yok demektir o. O rakamlar kalecimiz yok demektir, gerçekten de kalecimiz son derece kötü goller yedi. Avustralya'dan yediği 2. golle, bugün bu 64. saniyede yediği golle berbat bir turnuva geçirdi. Demek ki bunların olayı katılana kadarmış. Katıldıktan sonra hepsi salmışlar. E gitmeseydiniz bari, biz de uyanmasaydık sabah sabah. Bütün millet bu kadar reklam veren, bu kadar insan, bu kadar şey, bu kadar firma, hepsi sizin arkanızda, Amerika maçında artık çıkıp hiç olmazsa prestijlerini kurtarmaya oynayacaklar. Onu da kurtarabileceklerini pek sanmıyorum ama stres düştüğü için şimdi oynayabilirler. Yani öyle rahatladılar, bazı futbolcularımızın da fazla şişirildiği, eee, bu iki maç sonunda görüldü. Yani bu seviyede, ilk defa çıkılan seviyede, hem Kenan'ın hem Arda'nın, hem Kenan'ın hem Arda'nın, eee, hadi Kenan'ın ilk maçta, 2. yarıda fena değildi ama bu maçın başından sonuna kadar Kenan'ın, Arda'nın, eee, biraz fazla şişirildiğini de kabul ederim. Deniz Gül'ü adam oynatmamakta haklıymış, dedirtti bana. İki tane çok net pozisyon var. Bir tanesi bacak arasından kaçırdı, bir tane kafada, kafa vuruşunu da düzgün yapamadı. Ofsaytta olduğu canını atamadığı pozisyonda da bari at, topa vur, içeri girsin.
Yani ofsayt olsun ama vur, içeri at. Yani onu bile atamıyor. Can uzunu daha erken alabilirdi. Montella, Montella da çok kötü bir turnuva geçirdi, Montella gider, Türk hocalar gelir. Federasyonun da bugünden, bugün itibariyle federasyon şey başlar. Ya federasyonu değiştirsek mi konuşmaları başlar. Değişir, değişmez bilmem ama bu konuşmalar başlar, onu biliyorum. Bazı futbolcularımızın da biraz şişirme olduğunu artık gördük. Arkadaşlar, yorumlarınızı, beğenilerinizi bekliyoruz.
Türkçe

@obser_vic çıksa bi im feelink thank you dese milyon tane clip cıkıcak mis gibi niye yapmiyo
Türkçe

@pkksavar121 @TRCStopluluk @Fabr1O @w0xic @Maj3r_ @soulflycs @wicadiacs @XANTAREScsgo ananın amından (lezizo😋) bahsetmiş kardeşim yalarum
Türkçe

@TRCStopluluk @Fabr1O @w0xic @Maj3r_ @soulflycs @wicadiacs @XANTAREScsgo Rusya demek istedin heralde
Türkçe

people clowning iraq for losing 1-4 but look at this shit man 😭💔 who wouldnt be scared of this fucking bull
فُرات 🇮🇶@jiminbas
يمه 😭😭😭😭😭
English

No supimos valorar al Chad que le voló la cabeza de un pelotazo
NATI JOTA 🎪🧜🏼♀️@natijota
El primer partido de mi tercer mundial a por la cuarta!!!
Español


Bir kadın, toplu taşımada “Yorulduysan çocuğunu kucağıma ver” diyen insanlarla nasıl kavga ettiğini anlattı:
• 2 yaşında bir kızım var ve akşamları onu kreşten ben alıyorum.
• Birlikte otobüse binince oturan insanlar “Kızını kucağıma verebilirsin” diyor.
• Sürekli bunu yaşıyorum ve bu üç oldu.
• Geçen sefer bunu yaşlı bir amca söyledi ve otobüste birbirimize girdik.
• Bugün de gayet genç ve dinç bir kadın aynısını dedi.
• Ya ben neden kızımı senin kucağına vereyim? Kalk sen bana yer ver.
• Şaka mısınız? Kendinize gelin!
Türkçe

I don’t like Aurora that much and I’m not big friends with their fans either but by far soulfly should be 2-3rd
HLTV Awards@HLTVawards
⭐️ The race for HLTV Rookie of the Year 2026 is underway, and here are our frontrunners heading into mid-season: @xKacpersky @KrabeniCS @dziugsscs @dem0nisio cobrazera
English

@skyronvlr twitter orospularına zemin hazırlamayın majorde playofflara kalan her takım iyidir overalldan bahsetmiyorum
Türkçe

Ya çok büyük travma olacak ya tarih yazıcaz
Flank@FlankEsports
Temsilcimiz Aurora'nın IEM Köln Major çeyrek finalinde rakibi BetBoom oldu.
Türkçe















