Sabitlenmiş Tweet
دیمیتری گشادف
30.9K posts



من میگم یه سری از دکترا واقعا مادرجندن ناراحت میشید
یه سریا گفتن چون زحمت کشیده درسشو خونده هرچی میگیره نوش جونش
یه سریا هم گفتن اگ میخای برو دولتی رایگان عمل کن اونی ک پول میگیره حقشه
کیرم تو ایران و ایرانی و ذات خرابش واقعا
دیمیتری گشادف@goshadism
بنظرتون مقدار زیرمیزی که پزشک عزیز و مادرجنده برای جراحی مینیسک میگیره چقدره؟؟؟
فارسی

@goshadism چرا به بیمارستان دولتی که جراحی مینیسک توش رایگانه مراجعه نمیکنین؟
فارسی

کاش همینم قسطی کنن تو چهار ماه بدن بهتون
علیرضا@hybridlayer
حقوق یک تعهد ۹ ساله دندانپزشکی ! بهم میگن دکتر ! درامدم از یه کارگرروز مزد کمتره :) وزارت بهداشت بی شرف !
فارسی

اینم بازیکن جام جهانی
بیرانوند هم بازیکن جام جهانیه
بعد یه عده کسخل هم عاشق رامین رضاییان شدن
GalanesMx@galanesmx
Una buena razón para apoyar a Países Bajos 🇳🇱 🥴 en este mundial.
فارسی

دوستانی ک پریدین به این دوستمون
سود سرمایه در گردش یه چیز ثابتیه
حالا هزار تومن هم بخره ۲۰ـ۳۰ درصد میکشه روش میفروشه
صد تک تومن هم بخره همونقد میکشه روش میفروشه
پس گوه نخورید
اینم ک دیگ پول نداره بعدا جنس بیاره بفروشه تقصیر تورمه
مادرجندگیتونو توجیه نکنید
پری افسای@7_Pari_Na_Mari
یه پفک چیتوز موتوری برداشتم از تو قفسه. کارت کشید ۱۷۰ تومن! گفتم روش نوشته ۱۰۰ تومن! رفت از انبار یکی عین همونو آورد و گفت بیا، اینم ۱۷۰ تومنیش. گفتم: مشکل من قیمت روی محصول نیست؛ پولمو پس بده ...
فارسی

اوایل ک استخدام شده بودم همکارا شمارمو خواستن که سیو کنم
به هرکی شروع میکردم که بگم ۰۹۳۸ با یه حالت مسخره طوری میگفت ایرانسل داری؟ چرا دائمی نمیگیری؟ دائمی بگیر برا اعتبار خودتم خوبه
خب کیرم تو قیافتون چه ربطی داره
پاانی 🐼@Paniishia
خط رند و پلاك رند چه تاثيرى تو زندگيتون داشته؟ مگه شماره خط سيو نميشه و پلاك رند راحت تر جريمه ميشه؟ پس پول بابت چى ميدين ؟
فارسی

@Bernabeubeer انزو واقعا بدرد نمیخوره در اون حد خلاق نیست که مشکلمون حل شه
اولیسه جواهره اگر بیاد
یه هافبک خلاق و بی نام و نشون میخوایم
نیکو رو برگردونن بهتره از انزو
فارسی






