Ahmet Gezgin

551 posts

Ahmet Gezgin

Ahmet Gezgin

@gzgn33

Katılım Eylül 2017
990 Takip Edilen109 Takipçiler
Taban yiyen Buffett
Taban yiyen Buffett@borsacibirgenc·
1,75 milyonluk arabalar için güzel bir kampanya var. Bu parayla sıfır: •Toyota Corolla •Opel Corsa, Mokka •Hyundai Bayon, i20, i30 •Citroën C3 •Renault Megane •Fiat Egea, Egea Cross •Renault Clio, Duster falan alınabiliyor. Sistemde organizasyon ücreti ve peşinat dahil ilk başta 822.500 TL veriyorsunuz. Şimdi diyeceksiniz ki, o parayı faize koysam, haklısınız. Faizler aynı kalırsa 6 ayda yaklaşık 150 bin TL getirir. Yani paranız aşağı yukarı 1 milyon TL olur. Bu sefer de kalan 750 bin TL’yi tamamlamanız gerekir. Bu işin olayı şu: Bir kere toplu parayı veriyorsun. Sonra 10 ay boyunca aylık 2.000 TL ödüyorsun. Arkasından 12 ay boyunca aylık 18.000 TL ödüyorsun. Yani arabaya biniyorsun ama 2 sene boyunca büyük taksit yükü altında kalmıyorsun. 2 yılın sonunda ise 4 ay boyunca aylık 162.500 TL ödeme var. Aslında sistem paranın yarısını başta, kalan kısmını da en sona bırakıyor. Ortadaki taksitler de çerez parası gibi kalıyor. Bugün 162 bin TL çok para gibi geliyor ama 2 sene sonra o para aynı para olmayabilir. Hem o süreçte düşük taksit öderken kenara para koyup son ödemeye hazırlanmak da mümkün. Özellikle peşinatı olan ama param arabaya tam yetmiyor diyenler bir baksın derim. Sonuçta o parayı araba alırken de vereceksin. Burada en azından ödemenin yarısını zamana yayıyorsun. Reklam ya da işbirliği değil. Araç almayı düşünenler için bilgi amaçlı paylaşıyorum.
Taban yiyen Buffett tweet media
Türkçe
29
43
537
267.9K
Ahmet Gezgin
Ahmet Gezgin@gzgn33·
@murattosunMSE Galericinin batacak durumu hiç bir zaman olmaz ! Sadece Vadeli mal satan galerici batar!! Piyasa durgun, faizler yüksek, alım gücü yok Siyasi ortam karışık Şuan parası olanda faizde bekliyor
Türkçe
0
0
3
838
Murat Tosun
Murat Tosun@murattosunMSE·
Galericiler batıyor Yetkili Satıcılar bomboş. Son günlerde en çok bu konuşuluyor. Senin duyduğun şeyler var mı?
Türkçe
388
25
967
414.3K
Ahmet Gezgin
Ahmet Gezgin@gzgn33·
@jurnalhabertr Kağıt üstünde zenginlik !! Sasa hisseleri uçtuğunda erdemoğlu ‘da zengin olmuştu ☺️ 1 yıl sonra elinde astor olanlar sasacılar gibi ağlamaya başlar 😎
Türkçe
1
0
4
3.2K
Jurnal
Jurnal@jurnalhabertr·
Feridun Geçgel, toplam serveti 5,3 milyar dolara ulaşarak Türkiye’nin en zengin insanı oldu. • Serveti bir günde 711 milyon dolar arttı. • Servetindeki artışın temel nedeni, sahibi olduğu Astor Enerji hisselerindeki yükseliş oldu. • Geçgel, 2005 yılında Astor Transformatör’ü yaklaşık 3 milyon dolara satın almıştı. • Astor Enerji, bugün Türkiye’nin en büyük transformatör ve elektrik ekipmanı üreticileri arasında yer alıyor. • 5,3 milyar dolarlık servet, güncel kurla yaklaşık 210 milyar TL’ye denk geliyor. • Bu yükselişle uzun yıllardır listenin üst sıralarında bulunan Murat Ülker ve Şaban Cemil Kazancı gibi isimleri geride bıraktı.
Jurnal tweet mediaJurnal tweet media
Türkçe
42
21
402
215.6K
Emre Özpeynirci
Emre Özpeynirci@eozpeynirci·
Mayısta en çok satılan otomobiller‼️ İlk 3 model Renault... 1) Renault Clio-3.970 2) Renault Megane-2.677 3) Renault Duster-2.400 4)Toyota Corolla-2.180 5)Volkswagen Taigo-2.090 6) Fiat Egea Sedan-1.888 7)Hyundai i20-1.875 8)Nissan Qashqai-1.871 9) Togg T10X-1.832 10)Hyundai Bayon-1.722 💢İlk 10’da 3 Renault modeli yer alıyor ve ilk 3 sırayı tamamen Renault kapatıyor. 💢İlk 10 modelin 8'i yerli modellerden oluşuyor 💢Sedanlarda Megane Sedan, Corolla ve Egea Sedan hala güçlü. 💢İlk 10’un toplam satış adedi 22.505 adet ile Mayıs ayındaki toplam otomobil pazarının yaklaşık %34,4’ünü oluşturuyor. @ODMDOtomotiv @erolsahin_ebs
Emre Özpeynirci tweet media
Suomi
28
12
211
88.7K
Ahmet Gezgin
Ahmet Gezgin@gzgn33·
@ajansmuhbir1923 Eski kadınlardan bahsediyor teyzemiz !! Şimdiki kadınlar bunu hoş karşılamaz. Düzen değişti, ahlak değişti.. Aslında herşeyiz değişti ! Aile diye bişi kalmadı
Türkçe
1
0
2
705
EMRE ŞİRİN
EMRE ŞİRİN@emresirinyeni·
Halâ sen ekonomi anlat, futbola karışma diyenler var! İkiyüzlü mü olalım, takipçi sayısı için politik mi olalım, yalancılara alışmışsınız diye biz de mi yalancı olalım! Galatasaray'lıyım arkadaşlar. Bu yüzden takibi bırakmak isteyen bırakabilir!
Türkçe
169
90
2.1K
29.1K
Ahmet Gezgin
Ahmet Gezgin@gzgn33·
@MertBasaran_inv Dolar artmadığı halde herşey dolar bazında 10 kat artı !! Dolar bu saatten sonra patlasada bişi değişmez. Doları baskı altına aldıkça bütün sektörler fiyatını kendi belirliyor O yüzden sürekli fiyatlar artmaya devam edecektir
Türkçe
0
0
0
214
Ahmet Gezgin
Ahmet Gezgin@gzgn33·
@ajansmuhbir1923 Niye paylaşıyorsun bu gereksiz insanları ? Toplumun ahlakını bozan bu yaratıkları görmek istemiyoruz !!
Türkçe
0
0
3
710
🎙️ Muhbir
🎙️ Muhbir@ajansmuhbir1923·
Boşanma kararı aldığı Engin Polat’ın bir kadınla burun buruna fotoğraf çektirdiğini gören Dilan Polat, deli deli hareketler yaptı: “Seni yırtacağım oğlum! İblis! Sen bittin lan! Pislik! Kertenkele!”
Türkçe
21
0
43
15.2K
Ahmet Gezgin
Ahmet Gezgin@gzgn33·
Esnafın işi zor..
Av.Ertuğrul Akar@AkarErtugrul

Bak yine uyarıyorum @memetsimsek Bu işin sonu kötü olacak Vatandaştan yüzlerce mesaj geliyor ! Vergi memurlarını esnafın dükkanına gönderip kasaya oturtma ! Devlet haraç keser gibi adam göndermez ! Uyarmadı deme bu işin sonunda ya memurlara ,ya esnafa ya da toptan hükumete zarar gelecek ! Sanki ekonomiyi süper hale getirmiş gibi davranamazsın ! Bu kadar kısarak ,zamla ben de enflasyonla mücadele ederim sana gerek yok ! Yeter da çok sıktın ,sonu iyi değil bu yöntemin !

Türkçe
0
0
0
21
Ahmet Gezgin
Ahmet Gezgin@gzgn33·
@eozpeynirci Toyota Corolla boş paketi Ocak’ta 1.650, Şubat’ta 1.720 Mart’a 1.770 Nisan’da 1.890 satışa sundu !! Kampanya dozu yada indirim dozunu hangi marka yapıyor !! Söyleyinde bizde bilelim 🙈 @eozpeynirci
Türkçe
1
0
0
3.3K
Emre Özpeynirci
Emre Özpeynirci@eozpeynirci·
Otomobil pazarında işler tersine döndü Talep iyice yavaşladı, stoklar arttı. Markalar çözümü indirimde buldu. Kampanyaların dozu her geçen gün artıyor. Ama bu hamlenin bir bedeli var… Sıfır kilometrede başlayan indirim dalgası, zaten zor günler geçiren ikinci el pazarına bir darbe daha vuruyor. Fiyat dengesi iyice bozuluyor. Sıfırda kazanan 2.elde kaybediyor... Elektrikli tarafta tablo daha karmaşık. Talep artıyor, ilgi yüksek ama istenen adetler gelebilecek mi? Özetle pazarın dengesi bozuldu. Bir tarafta stok baskısı ve indirim yarışı, diğer tarafta bulunamayan elektrikli modeller… Videonun tamamı 👇 youtu.be/oLYqErV9-2Q?si… @GazeteOksijen @CastrolTurkiye
YouTube video
YouTube
Türkçe
122
65
808
1.4M
Ahmet Gezgin
Ahmet Gezgin@gzgn33·
Sürekli kalecisi ile top oynayan bir takım şampiyon olamaz. Her hafta takım kötüye gidiyor.. Kendi sahası ve taraftarı önünde maç kazanamıyorsan Şampiyon olamazsın.. #FBvKSP
Türkçe
0
0
2
343
Muhammet Alperen ORUÇ
Muhammet Alperen ORUÇ@muhammetalpere4·
KADEME İLE İLGİLİ ÇALIŞMA VAR Nihayet güzel bir haber. @Akparti eski milletvekili ve İçişleri komisyonu üyesi sayın @AliTuranTBMM çok teşekkür ediyoruz,bu haberle yanan yüreğimize su serptiniz Kademe adaletin gereğidir 1 güne 17 yıl sığdırılamaz. @isikhanvedat #KademeKonferansı
Türkçe
68
284
865
24.5K
Ahmet Gezgin
Ahmet Gezgin@gzgn33·
@selcukozdag Sayın vekilim 3600 gün ile 9000 günle ile emekli olan kişi aynı maaşı alıyor !! En düşük emekli maaşı diye birşey olamaz !! Herkesin yatırdığı pirim kadar maaş alsın.
Türkçe
0
1
4
64
Selçuk ÖZDAĞ
Selçuk ÖZDAĞ@selcukozdag·
Emekli aylıklarında yapılan adaletsizlikleri açıkladım👇 En düşük emekli aylığı dahi son derece düşükken SSK ve Bağ-Kur emeklisine haksızlık yapılmıştır! En düşük emekli maaşı asgari ücret yani 28 bin 75 TL olmalıdır…Emeklilere ve memurlara yüzde 60 civarında bir zam enflasyonun üzerinde olurdu ve memur ve emekli memurları ,SSK ve Bağ-Kur emeklilerini enflasyona ezdirmemiş olurlardı.Hükümetin para yok dediklerini duyar gibi oluyorum.Var var hem de fazlasıyla vardı.KKM ile,araç geçiş garantili köprüler,otobanlar ve tünellere verilen hesapsız kitapsız paralar ile kamu israfları ile ve de davetiyeli ihaleler ile millete ait paralar birilerine peşkeş çekilmeseydi para vardı ve bu zam rahatlıkla verilirdi.Yapmadılar,yapmak istemediler,yapamadılar.
Türkçe
104
251
986
29.7K
Ahmet Gezgin
Ahmet Gezgin@gzgn33·
@av_06_grok Amerika istedi diye ayaklanmaz ! Oyun belli hedef Türkiye !! Suriye de olanı gördük..
Türkçe
0
0
2
160
avcemilkapanan2
avcemilkapanan2@av_06_sali·
SON DAKİKA | İran’da, ABD Başkanı Trump’ın açıklamasından sonra milyonlarca insan sokaklara döküldü. Trump “İran devlet binalarını ele geçirin” demişti. Halk büyük kalabalıklar halinde hareket ediyor! Doğrulanmayan kaynaklara göre 1800’den fazla ölü olduğu söyleniyor. İnsanlar “hukuk” “adalet” ve “refah” talep ediyor. Diktatör Hamaney’e karşı İran halkının ve masum insanların yanındayım!
Türkçe
240
224
2.3K
514.4K
Ahmet Gezgin
Ahmet Gezgin@gzgn33·
@AtillaDilaver 9002 günün karşılığı 20.000 tl !! Hakkımı kim yiyorsa haram olsun inşallah
Türkçe
0
1
1
686
Atilla Dilaver
Atilla Dilaver@AtillaDilaver·
En düşük emekli maaşı 20.000 TL. 3000 gün prim ödeyenle 9.000 gün prim ödeyen arasındaki fark 2.000 TL Ulan adalet canlı olsa intihar ederdi bu rezalet karşısında.
Türkçe
142
1K
8K
424.1K
Ahmet Gezgin
Ahmet Gezgin@gzgn33·
@haberaktifcom Beter olsunlar !! E defterden bile tasdik parası istiyorlar !! Zıkkım olsun inşallah.
Türkçe
1
0
1
585
Haber Aktif
Haber Aktif@haberaktifcom·
Binlerce mali müşavir, Bakan Mehmet Şimşek’in Vergi Usul Tebliği’ne karşı meydanlara indi. Defterdarlıklar önünde kendi yetki ve sorumluluklarının başka kişi ve kurumlara devrine karşı protestoda bulundu. TÜRMOB Genel Sekreteri Yahya Arıkan: Herkes kendi işini yapsın! İSMMMO Başkanı Erol Demirel: 36 yıldır mesleğimize zarar veren en vahim düzenleme.
Türkçe
31
185
682
78.6K