لا هوى قبلك .. ولا أمل بعدك
لا سما إلا عيونك .. ولا ثرى إلا في وعدك
انتي كل الناس وحدك
من ملك ضحكة عيونك
وابتسام الفجر فيها
ما بقى في الدنيا ناس
ولا بقى أرضٍ يبيها
إنتي يا عمري الليالي
كلها قربك وبعدك
وإنتي كل الناس وحدك
@3jbAenk رأي يحترم …. لكنّ لابأس في تشكيل الداخلين للدائرة ولكل نوع وجنس تأثير في حياتك ودروس مستفاده. الطيب يُكرم ويحترم. والآخره يخرج من اقرب نقطه غير مأسوف عليه. ويتم استبداله هكذا هي الحياه والمجتمع والظروف 👋