Sami

7.6K posts

Sami

Sami

@himolarppaaja

Oulu. Palloseura. Saattaa sisältää pieniä määriä sarkasmia.

Katılım Ağustos 2018
397 Takip Edilen76 Takipçiler
Sami
Sami@himolarppaaja·
@LaaksosenTeppo @mtvkatsomo Viime yönä oltiin jo erittäin lähellä, että ois koko kierroksen nähnyt. Ehkä joku päivä vielä :D
Suomi
0
1
2
15
Teppo Laaksonen
Teppo Laaksonen@LaaksosenTeppo·
Tänään taas mainio #MMFutis ilta/yö @mtvkatsomo ja itsekin pääsen jo aamuyöllä ääneen. Selostajat järjestyksessä Kottonen, Virkkunen+Hetemaj, Karhu+Rantala, Laaksonen. Studiossa klo 19.00-1.30 Pasanen, Litmanen, Pohjanpalo. Kaksi ensimmäistä matsia näkyvät myös MTV3-kanavalla.
Teppo Laaksonen tweet media
Suomi
3
1
8
2.1K
Sami
Sami@himolarppaaja·
@mattimolari En kerta kaikkiaan käsitä miten tuossa asemassa asettaa itsensä tuollaiseen tilanteeseen. Vai onko tämä jotain 6D shakkia ja ajattelee tämän kaiken kääntyvän hänen eduksi?
Suomi
0
0
1
28
Sami
Sami@himolarppaaja·
@mattimolari Satuin siirtymään maikkarin uutisten aikaan suoraan tiedotustilaisuuteen. Niin oltiin hakemassa omia rajoja ja hienoa kokemusta ja........ Ihan ku mä olisin kuullut ton valmiiks pureskellun heiton about kaikkien suusta kuka siellä on ollut?
Suomi
1
0
1
83
Sami
Sami@himolarppaaja·
@tomiihalainen @eetu_ellonen Joo. Olisit ajanut vaan sen auton yli niin se auto ois joutunut sairaalaan. Oppiipahan olemaan!
Suomi
1
0
8
376
Tomi Ihalainen
Tomi Ihalainen@tomiihalainen·
@eetu_ellonen Se kertoo erityisesti autoilijan asenteesta. Miksi ajaa pyörätien jatkeen päälle, vaikka helposti on nähtävissä, että ympyrään ei pääse ja väistettävä pyöräilijä lähestyy. Tuollainen autoilijan minä minä -asenne aiheuttaa vaaraa ja onnettomuuksia!
Suomi
5
0
7
2.3K
Tomi Ihalainen
Tomi Ihalainen@tomiihalainen·
Loma on alkanut, ja työmatkapyöräily jää tauolle näiden tunnelmien myötä. Opetelkaahan ihmiset kulkutavasta riipumatta noudattamaan liikennesääntöjä. Ois sitten kivempi palata.
Suomi
282
3
128
177.4K
Kari
Kari@KKyppo·
Työkkäri tiputti mun hakuvelvollisuuden nyt nollaan koska pyysin aikaa keskittyä kuntoutumiseen vesijuoksemalla. Muutenkin hyvään saumaan tulee tämä kun toimin ohjaajana lasten heppaharrasteluissa ja teen vapaaehtoistyötä kotoutumisen parissa. #kesä #kiireet
Kari@KKyppo

Sain harkinnanvaraista toimeentulotukea 6300e meidän uima-altaan huoltoon, työ menee kotitalousvähennykseen joten tuesta jää itsellekkin Sossu ymmärsi että vesijuoksu parantaa edellytyksiäni selvitä arjesta ja julkinen halli ei käy koska kärsin epäsosiaalisuudesta #kiitollinen

Suomi
15
0
164
8.3K
Sami
Sami@himolarppaaja·
@Jussi_Andelin @akaratammi Perhana. Mun piti tänään ostaa perunoita mutta minä ostinkin jauheNlihaa. Missä ne mun perunat on?
Suomi
0
0
2
9
Jussi Andelin
Jussi Andelin@Jussi_Andelin·
@akaratammi Tämä on hyvä oivallus Rikulta "Jos halutaan vahva vasemmistolainen hallitus, kannattaa äänestää vasemmistoliittoa”
Suomi
13
1
46
1.2K
Sami
Sami@himolarppaaja·
@pihanurmi Nyt odotetaan kuinka vasemmisto tulee meluamaan tästä niin, että oven karmitkin irtoaa. Tai sitten ei.
Suomi
0
0
1
20
Leena Pihanurmi
Leena Pihanurmi@pihanurmi·
Monissa maissa lasten kurittaminen fyysisesti on sallittua, jopa toivottavaa. Moniosaajat toivat sen mukanaan Suomeen. "Ulkomaalaistaustaisiin lapsiin kohdistuu yli kaksinkertainen riski joutua perheväkivallan uhriksi suomalaistaustaisiin verrattuna." yle.fi/a/74-20230478
Suomi
25
59
596
10.5K
Korson Jussi I Vantaa puolustája!
Haluan sen vasemmiston takaisin, joka kielsi Linnan Juhlien näyttämisen televisiosta ettei kansa oppisi huonoille tavoille eliitin juhlinnasta. Myös vasemmisto:
Korson Jussi I Vantaa puolustája! tweet media
Suomi
23
24
515
14.9K
Sami
Sami@himolarppaaja·
@mattimolari Yläkoulussa oppilas tekis puolessa tunnissa tollasen. Kuitenkin näissä on hintalappu jotain alkaen 1500€/kpl. Tilataan 5000 kappaletta ja todellisuudessa 95% näistä lojuu josain varaston perällä.
Suomi
0
0
2
41
Sami
Sami@himolarppaaja·
@Jrvinen_J @pannilak Tinderistä tuttu "Viini & Matkustelu" teemainen reissu muiden piikkiin.
Suomi
1
0
1
21
Sami
Sami@himolarppaaja·
@mattimolari @realsickle En tiedä miksi, mutta mä lähdin sillä taktiikalla sinne, että en seuraa ketään. Aikamoinen sillisalaatti on tuo fiidi. Varmaan sen takia siellä(kään) ei jaksa käydä kuin joskus ja jouluna.
Suomi
0
0
1
13
Sami
Sami@himolarppaaja·
@realsickle @mattimolari Kaupasta varastaminenkin on yllättävän monien mielestä siellä ihan jees. Sitten kun kysytään, että miksi et laita satasta varkaan kouraan, niin se on vaan pahan hallituksen vika koska ennenhän köyhyyttäkään ei olla nähty.
Suomi
0
0
1
9
Sami
Sami@himolarppaaja·
@realsickle @mattimolari Mun mielestä siellä on hauska seurailla sitä vasemman laidan näkökantaa ja ns. valideja heittoja oikeiston "öyhöttämisestä" vaikka ihan sitä samaa tehdään itse.
Suomi
1
0
1
11
Sami
Sami@himolarppaaja·
@Jrvinen_J Siellä vedettiin Finlandia. Suomen mainehaitta otti taas aikamoisen kolauksen väitettyään Sveitsiä Suomen omaisuudeksi. Ehdotan: illan A-studion aihe perutaan mutta Tuppurainen saa jäädä sinne raivoamaan.
Suomi
1
0
7
1.4K
Korson Jussi I Vantaa puolustája!
Pojun ”poika saunoo” kaikui Leijonien kopissa. Eikös Poju ollut canceloitu artisti? Vaadin 2500e korvauksia että jouduin varoittamatta kuulemaan tällaista klipin taustalla. Jääkiekkoa pitäisi pystyä seuraamaan Poju-vapaasti.
Suomi
9
2
249
19.6K
Sami
Sami@himolarppaaja·
@Haisuboyz Aina tuomarit sitä ja tuomarit tätä. Voisko porukka lopettaa ton vitun vinkumisen joskus? Mitään lajista ei tiedetä niin sitten pitää aina vinkua tuomareista.
Suomi
0
0
0
2
Deluxefox
Deluxefox@Haisuboyz·
Selvä polvitaklaus Sveitsiläiseltä Ruotsalaisen polveen eikä siitä tule ulos ulosajoa että tuomarin tuomiot on pihalla näistä jääkiekon mm-kisoista ja jännä että se on Sveitsi ketä tuomarit on suosineet eka Suomen pelissä nyt Ruotsin pelissä. 🤦 #leijonat #mmkisat #jääkiekko
Suomi
1
0
1
454
Sami
Sami@himolarppaaja·
@PaukkunenHalla @SaarniTuomo Turussa yleensä jäädään siihen puolitiehen jumiin. Mutta päättäjien kaverit saa hyvät diilit ja lopullinen hinta on tuttuun tapaan kertaa kolme alkuperäisestä.
Suomi
0
0
0
3
Tuomo.Saarni 🇺🇦🇫🇮
Tuomo.Saarni 🇺🇦🇫🇮@SaarniTuomo·
Tässä vaiheessa kun Turun ratikkaa ei ole vielä edes päätetty niin voin ilokseni kertoa turkulaisille että rahaa siihen on kuitenkin upotettu jo miljoonia. Arvio on 17 miljoonaa. Se on noin 300 sairaanhoitajan vuosikustannus jotta saadaan jokin käsitys rahan suuruudesta.
Suomi
20
19
426
12.4K
Sami
Sami@himolarppaaja·
@gothammer Ihan sama kuka siellä hallituksessa häärää niin päin vittua menee kaikki. Sitten siellä verhojen takana koitetaan ennen vaaleja saada itselle mahdollisimman pehmeä laskeutuminen ja ei mikään suojatyöpaikkakaan olisi pahitteeksi jos vaalien jälkeen jää pummi käteen.
Suomi
0
0
2
11
Antti Järvinen
Antti Järvinen@gothammer·
Miksi tämä menee näin, hallituskokoonpanosta riippumatta?
Tanja Aidanjuuri@aidanjuuritanja

Kurkistus keskituloisen työssäkäyvän suomalaisen arkeen: Herätys 5.45. Kahvi tippumaan, lapset ylös, koulu- ja päiväkotireppu hukassa ja auton bensavalo taas päällä. Sähkölasku erääntyy huomenna, asuntolainan korko nousi taas ja jääkaapissa on tarjousjauhelihaa, koska “normaali” ruoka on muuttunut luksustuotteeksi. Kaksi työssäkäyvää aikuista, eikä silti tiedä paljonko kuun lopussa jää tilille ja jääkö mitään. Siinä lyhykäisyydessä suomalaisen keskiluokan suuri menestystarina. Päivä menee töissä kellon kanssa kilpaa. Verot vedetään palkasta ennen kuin rahat edes näkyvät omalla tilillä, mutta vastineeksi jonot kasvavat, tiet rapistuvat ja turvallisuus heikkenee ja vieraskieliset muuttavat naapuriin. Illalla lasten harrastusmaksut, vakuutukset, puhelinlaskut ja kauppakuitti muistuttavat, ettei tavallinen ahkeruus enää riitä siihen elämään, jonka piti olla suomalaisen työn palkinto. Ja silti tavallinen suomalainen tekee kaiken oikein. Käy töissä, kasvattaa lapsensa, maksaa laskunsa ja yrittää säästää vähän pahan päivän varalle. Vastineeksi hän saa kuulla olevansa etuoikeutettu, vaikka todellisuudessa moni elää yhden rikkoutuneen auton tai sairastumisen päässä taloudellisesta kriisistä. Moderni Suomi on kummallinen paikka: keskiluokka pitää tätä maata pystyssä samalla kun sitä verotetaan, syyllistetään ja kuritetaan yhä kovemmin. Ihan kuin vastuunkanto olisi suuri rikos. Juuri nämä ihmiset ovat yhteiskuntamme tukipilareita, silti heitä halutaan jatkuvasti rangaista ja kiristää erilaisilla ideologisilla päähänpistoilla.

Suomi
1
0
8
307
Sami
Sami@himolarppaaja·
@SaarniTuomo Minua ei haittaa maamme maine. Tänään menen vapaaehtoisesti helvettiin palamaan.
Sami tweet media
Suomi
0
0
0
33
Tuomo.Saarni 🇺🇦🇫🇮
Tuomo.Saarni 🇺🇦🇫🇮@SaarniTuomo·
Muistatteko kun Lordi pilasi Suomen maineen? Suomi on maailman ainoa maa, jossa puhutaan ja ollaan huolissaan näin paljon maan maineesta. Veikkaan, että ihmiset, jotka ovat huolissaan ”maan maineesta” ovat samoja, jotka ovat huolissaan myös henkkoht maineestaan ja kuvittelevat, että joku miettii heitä ja arvioi heidän mainettaan kokoajan. He myös kuvittelevat, että heidän näkemyksensä Suomesta on oikea ja kaikki siitä poikkeava on häpeäksi meille. ”Mitä ne meistä ajattelee?” - No kuule, ei ne edes ajattele meitä. Kukaan ei juurikaan ajattele meitä, sinua tai minua.
Tuomo.Saarni 🇺🇦🇫🇮 tweet media
Suomi
51
32
830
24.9K