
Sami
7.6K posts

Sami
@himolarppaaja
Oulu. Palloseura. Saattaa sisältää pieniä määriä sarkasmia.
Katılım Ağustos 2018
397 Takip Edilen76 Takipçiler

@LaaksosenTeppo @mtvkatsomo Viime yönä oltiin jo erittäin lähellä, että ois koko kierroksen nähnyt. Ehkä joku päivä vielä :D
Suomi

Tänään taas mainio #MMFutis ilta/yö @mtvkatsomo ja itsekin pääsen jo aamuyöllä ääneen.
Selostajat järjestyksessä Kottonen, Virkkunen+Hetemaj, Karhu+Rantala, Laaksonen.
Studiossa klo 19.00-1.30 Pasanen, Litmanen, Pohjanpalo.
Kaksi ensimmäistä matsia näkyvät myös MTV3-kanavalla.

Suomi

@mattimolari En kerta kaikkiaan käsitä miten tuossa asemassa asettaa itsensä tuollaiseen tilanteeseen.
Vai onko tämä jotain 6D shakkia ja ajattelee tämän kaiken kääntyvän hänen eduksi?
Suomi

@mattimolari Satuin siirtymään maikkarin uutisten aikaan suoraan tiedotustilaisuuteen. Niin oltiin hakemassa omia rajoja ja hienoa kokemusta ja........ Ihan ku mä olisin kuullut ton valmiiks pureskellun heiton about kaikkien suusta kuka siellä on ollut?
Suomi

@tomiihalainen @eetu_ellonen Joo. Olisit ajanut vaan sen auton yli niin se auto ois joutunut sairaalaan. Oppiipahan olemaan!
Suomi

@eetu_ellonen Se kertoo erityisesti autoilijan asenteesta. Miksi ajaa pyörätien jatkeen päälle, vaikka helposti on nähtävissä, että ympyrään ei pääse ja väistettävä pyöräilijä lähestyy. Tuollainen autoilijan minä minä -asenne aiheuttaa vaaraa ja onnettomuuksia!
Suomi

@KKyppo @himolarppaaja Tuli vesijuoksusta mieleen se ku silloin kerran otettiin ne vesijuoksukaljat. Oi niitä aikoja
Suomi

Työkkäri tiputti mun hakuvelvollisuuden nyt nollaan koska pyysin aikaa keskittyä kuntoutumiseen vesijuoksemalla.
Muutenkin hyvään saumaan tulee tämä kun toimin ohjaajana lasten heppaharrasteluissa ja teen vapaaehtoistyötä kotoutumisen parissa.
#kesä #kiireet
Kari@KKyppo
Sain harkinnanvaraista toimeentulotukea 6300e meidän uima-altaan huoltoon, työ menee kotitalousvähennykseen joten tuesta jää itsellekkin Sossu ymmärsi että vesijuoksu parantaa edellytyksiäni selvitä arjesta ja julkinen halli ei käy koska kärsin epäsosiaalisuudesta #kiitollinen
Suomi

@Jussi_Andelin @akaratammi Perhana. Mun piti tänään ostaa perunoita mutta minä ostinkin jauheNlihaa.
Missä ne mun perunat on?
Suomi

@akaratammi Tämä on hyvä oivallus Rikulta
"Jos halutaan vahva vasemmistolainen hallitus, kannattaa äänestää vasemmistoliittoa”
Suomi

Perjantain kunniaksi myös hyviäkin uutisia!
ku.fi/artikkeli/5446…
Suomi

@pihanurmi Nyt odotetaan kuinka vasemmisto tulee meluamaan tästä niin, että oven karmitkin irtoaa.
Tai sitten ei.
Suomi

Monissa maissa lasten kurittaminen fyysisesti on sallittua, jopa toivottavaa.
Moniosaajat toivat sen mukanaan Suomeen.
"Ulkomaalaistaustaisiin lapsiin kohdistuu yli kaksinkertainen riski joutua perheväkivallan uhriksi suomalaistaustaisiin verrattuna."
yle.fi/a/74-20230478
Suomi

@himolarppaaja @Jrvinen_J @pannilak Kenen piikkiin tuon pistät. Olisiko joku Jussi Vantaalta väärentämänsä viestin hyväksi havainnut. Moni meni ansaan, eli hyvä oli vedätys.
g.co/gemini/share/3…
Suomi

@mattimolari Yläkoulussa oppilas tekis puolessa tunnissa tollasen.
Kuitenkin näissä on hintalappu jotain alkaen 1500€/kpl. Tilataan 5000 kappaletta ja todellisuudessa 95% näistä lojuu josain varaston perällä.
Suomi

@Jrvinen_J @pannilak Tinderistä tuttu "Viini & Matkustelu" teemainen reissu
muiden piikkiin.
Suomi

@pannilak Tarkoittaa käytännössä mitä? Mitä hyötyä tästä on Suomelle?
Suomi

@ArttuHamalainen Mä häpeän. Pitäiskö näitä alkaa järjestää jossain oikeissa kaupungeissa (Kuopio, Jkl)?
Suomi

@mattimolari @realsickle En tiedä miksi, mutta mä lähdin sillä taktiikalla sinne, että en seuraa ketään. Aikamoinen sillisalaatti on tuo fiidi. Varmaan sen takia siellä(kään) ei jaksa käydä kuin joskus ja jouluna.
Suomi

@realsickle @mattimolari Kaupasta varastaminenkin on yllättävän monien mielestä siellä ihan jees. Sitten kun kysytään, että miksi et laita satasta varkaan kouraan, niin se on vaan pahan hallituksen vika koska ennenhän köyhyyttäkään ei olla nähty.
Suomi

@realsickle @mattimolari Mun mielestä siellä on hauska seurailla sitä vasemman laidan näkökantaa ja ns. valideja heittoja oikeiston "öyhöttämisestä" vaikka ihan sitä samaa tehdään itse.
Suomi

@Jrvinen_J Siellä vedettiin Finlandia. Suomen mainehaitta otti taas aikamoisen kolauksen väitettyään Sveitsiä Suomen omaisuudeksi. Ehdotan: illan A-studion aihe perutaan mutta Tuppurainen saa jäädä sinne raivoamaan.
Suomi

@Haisuboyz Aina tuomarit sitä ja tuomarit tätä. Voisko porukka lopettaa ton vitun vinkumisen joskus? Mitään lajista ei tiedetä niin sitten pitää aina vinkua tuomareista.
Suomi

@PaukkunenHalla @SaarniTuomo Turussa yleensä jäädään siihen puolitiehen jumiin. Mutta päättäjien kaverit saa hyvät diilit ja lopullinen hinta on tuttuun tapaan kertaa kolme alkuperäisestä.
Suomi

@SaarniTuomo Ahaa. No hyvin suunniteltu on puoliksi tehty...
Suomi

@gothammer Ihan sama kuka siellä hallituksessa häärää niin päin vittua menee kaikki. Sitten siellä verhojen takana koitetaan ennen vaaleja saada itselle mahdollisimman pehmeä laskeutuminen ja ei mikään suojatyöpaikkakaan olisi pahitteeksi jos vaalien jälkeen jää pummi käteen.
Suomi



Sieltähän se menetetty maine tuli 😅
x.com/kallejulkunen/…
Kaarlo Julkunen@kallejulkunen
Suomella oli erinomainen kappale ja esiintyjät viisuissa, mutta viimeisen kolmen vuoden aikana, maamme maineen on tämä hallitus niin matalalle painanut, että pisteitä, voittoa ei haluta suomalaisille antaa. Lisäksi Israelin osallistumisen takia, monet jättää äänestämättä.
Suomi

Muistatteko kun Lordi pilasi Suomen maineen?
Suomi on maailman ainoa maa, jossa puhutaan ja ollaan huolissaan näin paljon maan maineesta.
Veikkaan, että ihmiset, jotka ovat huolissaan ”maan maineesta” ovat samoja, jotka ovat huolissaan myös henkkoht maineestaan ja kuvittelevat, että joku miettii heitä ja arvioi heidän mainettaan kokoajan. He myös kuvittelevat, että heidän näkemyksensä Suomesta on oikea ja kaikki siitä poikkeava on häpeäksi meille.
”Mitä ne meistä ajattelee?” - No kuule, ei ne edes ajattele meitä. Kukaan ei juurikaan ajattele meitä, sinua tai minua.

Suomi




