Sabitlenmiş Tweet
milli nefret
392 posts

milli nefret retweetledi
milli nefret retweetledi

@aycapooca4 şu yorumları okumaktan feci sıkıldım mezun olucam bu sene napıyım bırakıyım mı bölümü
Türkçe

Tıp okey ama hukuk şu an yerlerde muhtemelen 5 sene sonra yerin altında olacak ondan dolayı yazmayın canlarım. İdealistçe kurduğunuz hayaller fakültenin ikinci yılında çöp kutusunun dibinde duruyor. Mezun oldunuz bir unvanınız yok. Yok oğlu yok. Aklınız varsa okumayın
oktay@tsipanovic
tıp hukuk vs değilse bölüm değil de üni kovalamak daha mantıklı. iyi bir üni çevrene biraz aklı başında adam toplarsan erkenden kafayı düzeltir kendinizi yola sokarsınız. iyi bir ünide iyi bir bölüm kazanmak hala daha düz bir uşağın başına gelebilecek en iyi şey.
Türkçe

yav napıyonuz siz amk ya ahahhaahhshshahahahahaha
Boşuna Tıklama@bosunatiklama
İstanbul'da YKS'ye geç kalan adaylar demir parmaklıklara tırmandı. "Oğlum kız atladıysa sen de atlarsın haydi."
Türkçe




