milli nefret

392 posts

milli nefret banner
milli nefret

milli nefret

@hislerryok

https://t.co/aYrTQBXGrC

Katılım Temmuz 2024
30 Takip Edilen343 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
milli nefret
milli nefret@hislerryok·
ZXX
1
0
19
3.3K
milli nefret
milli nefret@hislerryok·
akşam biraz uyuyup gece çalışırım dedim uyuyakalmışım amk beş saat sonra sınav var ben bir malım
Türkçe
0
0
2
52
milli nefret
milli nefret@hislerryok·
mezun olunca bursada kalma fikrimi tekrar gözden geçirmeye karar verdim
Türkçe
0
0
8
119
milli nefret
milli nefret@hislerryok·
arıyosun yatmak için iki gece bense kaçmak için her gece
Türkçe
0
0
7
129
mert
mert@mmerts17·
telefona cevap ver en azından ölmedigini söyle📞📞📞📞
Türkçe
1
0
3
122
milli nefret
milli nefret@hislerryok·
bütün çabalarımı bir hiç uğruna yakmak üzereyim
Türkçe
1
0
9
140
milli nefret
milli nefret@hislerryok·
anne ben mezun olamıcam galiba ozur dilerim
Türkçe
2
0
9
229
milli nefret
milli nefret@hislerryok·
kokun yatağımın başucunda
Türkçe
0
0
6
129
milli nefret
milli nefret@hislerryok·
psikolojim hiç iyi değil
Türkçe
0
0
8
179
milli nefret retweetledi
sevval ç
sevval ç@agrilisazlarr·
abi ben zihinsel acidan dezavantajli birey miyim niye bag kurdugum insanlari asamiyorum
Türkçe
22
234
2.1K
443.3K
milli nefret
milli nefret@hislerryok·
aşık değilim ama aşk acısı çekiyorum kafayı üşüttüm iyice
Türkçe
0
0
8
270
milli nefret
milli nefret@hislerryok·
ya dayan ya da yan
Indonesia
1
0
6
200
milli nefret retweetledi
cebeci 🇹🇷
cebeci 🇹🇷@ceebeeci·
eğer ki sen kuruyosan yakalanırım tuzaklara
Türkçe
0
1
28
453
milli nefret
milli nefret@hislerryok·
@aycapooca4 şu yorumları okumaktan feci sıkıldım mezun olucam bu sene napıyım bırakıyım mı bölümü
Türkçe
1
0
1
381
Ayça
Ayça@aycapooca4·
Tıp okey ama hukuk şu an yerlerde muhtemelen 5 sene sonra yerin altında olacak ondan dolayı yazmayın canlarım. İdealistçe kurduğunuz hayaller fakültenin ikinci yılında çöp kutusunun dibinde duruyor. Mezun oldunuz bir unvanınız yok. Yok oğlu yok. Aklınız varsa okumayın
oktay@tsipanovic

tıp hukuk vs değilse bölüm değil de üni kovalamak daha mantıklı. iyi bir üni çevrene biraz aklı başında adam toplarsan erkenden kafayı düzeltir kendinizi yola sokarsınız. iyi bir ünide iyi bir bölüm kazanmak hala daha düz bir uşağın başına gelebilecek en iyi şey.

Türkçe
20
14
531
66.8K
milli nefret
milli nefret@hislerryok·
senle yakıştığımız tek yer yataklar
Türkçe
1
0
9
261
milli nefret
milli nefret@hislerryok·
insanların herhangi bir konuda sahip olduğun bilgiye itibar etmesinin yaşattığı orgazm
Türkçe
0
0
9
201
milli nefret
milli nefret@hislerryok·
birinin beni toplaması lazım valla çok dağıldım
Türkçe
0
0
10
130