
@OpSniper_11 اشتريته قبل الإغلاق ب 1,3 دولار و خسران 20% هل ممكن يرتفع مع الافتتاح انا اتوقع ايه وش رايك انت؟
العربية
m7💵
8 posts




السهم وصل 22.91 ومهلتد 😰💸💸💸 خلاص أوقف تحديث عنه عشان مااشوف الخاص عالم متعلقه 👍 أدعو لي في هذا المغرب❤️






Market is super choppy with these small cap movers right now. Literally everything is going and fading with no clear catalyst and all on algorithms. Everything is moving so quick and dumping quick so there's really nothing I can post here for you to act on slowly. Still alerting in the room, caught a nice trade on $PAVS from $2.8 to $6.40 for over 100% but nothing slow for you here as of now or rather, nothing concrete.

🟢🟢 وييييييين هذا سهم السعادة لليوم 😳 ضرب 7.87$ جنووووون نسبة ارتفاع 360% 🚀🚀🚀🚀 الف مبرووووك للي دخل فيه $PAVS تابعنا وفعل التنبيهات لايفوتك 🛎💸