Hasan Arda Kaşıkçı, Kaan Ayhan’ın “Galibiyete pek sevinemedik.” Açıklamasını ve Cüneyt Özdemir’in sevincini tiye aldı:
“Bak Kaan Ayhan, sana bir şey söyleyeyim mi? Ben 10 gündür falan turnuva izliyorum. 100 küsur gol oldu, senin kadar sevineni hiç olmadı. Bırak galibiyete sevinememeyi, son dakika golü izledim, Yirenkyi Gana'da.. Hayatının golünü attı. Senin yarın kadar sevinmiş midir o çocuk, emin değilim biliyor musun?
Ben hâlâ Kaan Ayhan'ın ‘sevinemedik’ açıklamasının gecenin en iyi açıklaması olduğunu düşünüyorum.
Kaan Ayhan'ın gol sevincine ‘çok kötü’ derken Cüneyt Özdemir'inkiyle denk geldim hakemden. Kaan Ayhan çok sakin sevinmiş ona bakılırsa. Felaket bir video.”
@siyahsancakx Şu yılanları gördüğünüzde hemen saldırıya geçmeyin ya hayvancağız zorla tehlike olarak kendinizi algılatmasanız size bulaşmayacak yoluna gidecek ama herkes videosunu çekerek onla bunla dürterek rahatsız ettiği için saldırmak zorunda kalıyor doğası gereği
Arda Güler: "Maçtan önce moralimin bozuk olduğuna dair bir şeyler söylemişiniz sanırım. Tüm eleştiriler doğru. Ne söyleseler haklılar. Çünkü ben iyi oynamadım. Hiçbirimiz ilk 2 maçta iyi oynamadık. Drama yapamayız. Kötü oynadık ve elendik. İnşallah bundan sonra telafi ederiz." (TRT Spor)
🔙 Islam Makhachev, çocuklarını nasıl yetiştireceği hakkında:
“Çocuklarıma babamın bana davrandığı gibi davranacağım. Günümüzde psikologlar çocuklara bağırmamak gerektiğini söylüyorlar. Onlara ufak da olsa vurulmaması gerektiğini ve bunun onların ruhsal sağlığına zarar verdiğini söylüyorlar.
Khabib ve ben ruhsal olarak hasarlı mıyız? İkimizin babası da çok katıydı. Tam tersi sağlamız.”
Messi'nin finale gittiği yollar
2014;
Bosna
İran
Nijerya
İsviçre
Belçika
Hollanda
🤣🤣🤣
2022;
Arabistan 🤣
Meksika
Polonya
Avustralya (son 16 btw)
Hollanda
Hırvatistan
🤣🤣🤣
Allah aşkına 2006dan beri bir oynadıkları takımlara falan baksanıza amk fjskdkwkdk
Orospu evladı dizayncı piçler sizi Ronaldo'nun gruplar full Almanya, İspanya, Hırvatistan falan filan amk fkwkxkwkd en kötü takım Uruguay grubunda şu turnuvaya kadar.