Hooshang

15.4K posts

Hooshang banner
Hooshang

Hooshang

@hoosh_ang

Katılım Aralık 2019
438 Takip Edilen260 Takipçiler
Hooshang retweetledi
موکاخانِم
موکاخانِم@mokakhanem·
اگه ساکن تهران هستید و قصد دارید نذری بدید لطفا پک کنید ببرید بیمارستان امام خمینی و مرکز طبی اطفال به همراه مریضا بدین که اکثرا شهرستانی هستن که غذای گرم ندیدن چند روزه قوت غالبشون نون و ماسته😭 اکثرا گوشه خیابون نشستن و وضع بدی رو می‌بینیداونجا
فارسی
141
1.3K
13.3K
238.2K
Hooshang
Hooshang@hoosh_ang·
از شروط لازم جلسات brainstorming وجود 🧠 است
العربية
1
0
1
60
Hooshang
Hooshang@hoosh_ang·
@rookwood_92 بهش بگیم مجموعه هری پاتر رو رولینگ نوشته نه هری پاتر؟
فارسی
0
0
1
31
Hooshang
Hooshang@hoosh_ang·
واقعا تو این سیستم نظام پزشکی چکار دارن میکنن! خیلی عجیبه یه سیستمی که قراره جان آدم‌ها رو نجات بده انقدر غیر انسانی داره با اعضای خودش رفتار می‌کنه
فارسی
1
0
2
120
Hooshang
Hooshang@hoosh_ang·
@marketexpertir اگر اصرار به دانلود قانونی ندارید libgen رو چک کردید؟
فارسی
0
0
0
57
M.Hasoumian
M.Hasoumian@marketexpertir·
راهی سراغ دارید برای خرید ایبوک از آمازون؟!
فارسی
9
2
22
1.8K
Hooshang
Hooshang@hoosh_ang·
جدا می‌ترسم از روزی که ورق این حکومت برگرده و ملت چه انتقامی از هم بگیرن! لعنت به چرخه خشونتی که داری گردش می‌کنی آقا
فارسی
1
0
1
69
sarah
sarah@jessica_parkway·
خب تا اینجا شد؛ ماینر: زیر سن قانونی گرومر: کسی که با فرد زیر سن قانونی وارد رابطه می‌شه. بومر: کسانی که تو باغ نیستن و مثل خودم تا دیروز دو تا اصطلاح بالا رو نشنیده بودن!
فارسی
168
92
6.7K
136.3K
Hooshang
Hooshang@hoosh_ang·
چقدر بیرون غذا خوردن پروسه گرونی شده. عملا جرات نمی‌کنی حال غذا پختن نداشته باشی. یه زمانی با اضافه کار کردن می‌شد بی‌حسابش کرد ولی دیگه نمیشه
فارسی
0
0
2
52
Hooshang
Hooshang@hoosh_ang·
@rana_schams مساله همزمانی استعفا و هانته که در‌مورد شما مشکل هانته الان 😔
فارسی
0
0
0
7
Hooshang
Hooshang@hoosh_ang·
@celebbne خیلی با تحلیلت موافق نیستم ولی جا داره اشاره کنم که سواد کارشناس هنری این صحنه خوب بود. دقیقا کار ماهی بد بود و نکته‌های استاد درست بود و با اون اسماجی که با دست کرد تعادل بصری صفحه‌اش درست شد. نمره اضافی که برای امضا داد رو خیلی متوجهش نشدم ولی
فارسی
0
0
4
699
Hooshang
Hooshang@hoosh_ang·
چرا رفیقای ما اون وقت که باید از شرکتشون استعفا نمی‌دن تا بتونیم هانتشون کنیم
فارسی
0
0
2
454
Hooshang
Hooshang@hoosh_ang·
@salavatianghali @minamehrnoush1 از دولت سایه رسیدیم به یه سری حسنی که تنها روی سه پایه نشسته‌اند تو سایه نه قلقلی نه فلفلی نه مرغ زرد کاکلی هم هیشکی باهاشون رفیق نیست
فارسی
0
0
1
26
مینا مهرنوش
مینا مهرنوش@minamehrnoush1·
آقای ظریف! آقای طیب نیا! آقای جهرمی! دولت آقای روحانی! ما اجازه نمیدهیم که دوباره برای ایران، نکبت و سرنگونی به رقم بزنید… هیهات من ظریف هیهات من جهرمی هیهات من طیب‌نیا دیگر اجازه نمیدهیم که دوباره کسب و کارهای مارا خرد کنید و بگویید شما نمی‌توانید! ما نشان دادیم که می‌توانیم.
فارسی
1.4K
79
477
192.8K
Hooshang
Hooshang@hoosh_ang·
@minamehrnoush1 این همون داوره کپی شارک تنکه؟! خخخخخ
فارسی
0
0
0
16
mimreta
mimreta@1mimreta·
به‌عنوان یک طرفدار جدی پیتزاهای سبک ناپولیتن، از بین جاهایی که حداقل ۳ تا آیتمشون رو امتحان کردم، رتبه‌بندیم در حال حاضر به این شکله: ۱. اُبِسو شِف ۲. هارمونی ۳. تالیانا ۴. لیتل‌ایتالی ۵. مینی‌ناپل جای کجا خالیه؟ :)
فارسی
16
0
64
6.3K
Hooshang
Hooshang@hoosh_ang·
از این جو گیری بعضیا تهوع میگیرم وای مبلای پزشکیان تو دهه هفتاد که زنش مرده مونده! پزشکیان پدر ملت ماست! پزشکیان چای لیوانی می‌خوره! پزشکیان فیسش کلینت ایستوودیه! اه اه اه
فارسی
0
0
1
61
Hooshang
Hooshang@hoosh_ang·
@salavatianghali @ayyarom به نظر پروژه‌ایه برای قومیتی نشون دادن نتیجه انتخابات برای بهره‌برداری‌های بعدی
فارسی
0
0
2
209
قربانعلی صلواتیان
قربانعلی صلواتیان@salavatianghali·
@ayyarom نقشه دروغ نشر ندهید خوزستان در دور دوم بالاترین رای را به آقای پزشکیان داد و ...
فارسی
49
14
817
9.7K
عـــیّار
عـــیّار@ayyarom·
زیاد به مردم گیر ندید، مردم غالبا درست رأی دادن! علت باخت روشنه؛ این رأی قومی تاوان سنگینی داره..
عـــیّار tweet media
فارسی
1.6K
477
3.7K
301.6K
Hooshang
Hooshang@hoosh_ang·
ببین یه سوسک با روز‌ من چه کرد!
GIF
فارسی
0
0
0
31
Hooshang
Hooshang@hoosh_ang·
@Parpanchi گویا ایرانی ترک زبان از نظر شما به جز قومیت معیار و انگیزه و نگرش دیگه‌ای برای انتخاب نداره
فارسی
0
0
2
308
Mehdi Parpanchi
Mehdi Parpanchi@Parpanchi·
اگر آرای چهار استان عمدتا ترک‌نشین یعنی آ شرقی، آ غربی، اردبیل و زنجان را از مجموع آرای کشور کم کنیم، نتیجه انتخابات به صورت زیر در خواهد آمد: جلیلی: ۱۲/۷۶۰/۱۱۲ رای پزشکیان: ۱۲/۷۴۵/۹۸۹ رای به بیان دیگر، اگر آرای این چهار استان نبود، جلیلی به ریاست‌جمهوری ایران انتخاب می‌شد. اختلاف آرای جلیلی و پزشکیان در چهار استان عمدتا ترک‌نشین کشور معادل ۲/۸۶۰/۳۴۷ رای و در کل کشور معادل ۲/۸۴۶/۲۲۴ رای است. پزشکیان با بلوک رای اصلاح‌طلبان به ریاست‌جمهوری ایران نرسید و عمده‌ترین عامل پیروزی او، آرای قومیتی بود. البته واضح است که توان کمپین اصلاح‌طلبان را نمی‌تواند و نباید نادیده گرفت و اگر این حمایت نبود، احتمالا پزشکیان نمی‌توانست در مقابل جلیلی، قد علم کند. اما نتیجه انتخابات، گواه روشنی است بر این که اصلاح‌طلبان منهای استان‌های ترک‌نشین، رایی معادل رای اصول‌‌گرایان داشته اند (۱۲ میلیون در مقابل ۱۲ میلیون). به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان و در راس آنان، محمد خاتمی، مرجعیت خود را برای بخش عظیمی از ایرانیان از دست داده‌اند. مهم‌ترین گواه این ادعا، پیروزی جلیلی در استان‌ یزد است که محل تولد خاتمی است!
فارسی
1.1K
145
1.7K
597.5K