ارغوانو
3K posts


گروه رو که تشکیل دادم
نیاز دارم با چند نفر از افرادی که علاقه دارن شرکت کنن یه صحبتی داشته باشم
Vanilla@fb127vanilla
یک گروه کتابخوانی و ادبیات توش بودم. روزها درباره کتاب حرف میزدیم، شب از ساعت یازده به بعد درباره هر چیزی گفت و گو میکردیم، از موسیقی و فلسفه و جامعه و زندگی و غیره. از اون جمع خیلی چیزها یاد گرفته بودم هنوز دنبال همچین چیزیم…
فارسی






