امروز خبر خودکشی یکی از دوستهامو شنیدم و الان توی ICU بستریه. وقتی شرایط زندگیشو فهمیدم موندم براش دعا کنم که به هوش بیاد یا دعا کنم که دیگه هیچوقت به اون جهنمی که توش بود برنگرده.
دلم میخواست آدمی باشم که دیگه حداقل به این چیزا اهمیت نده، ولی متاسفانه من الان به خاطر اینکه خانوادم بدون من رفتن مهمونی و کسی سراغ منو نگرفته ناراحتم.