Volkan daha üç gün önce ligde vermedik mi eline bu neyin havası biz şampiyonluğa giderken takıl sen süt kupasında biz edersonla dalga tanrı bize Günay’ı verdi #GSvGB
@ibokaradas Hocam niye aşağılamış olayım bana kolay geldi ve x'te herkes zor olduğunu yazmış bundan daha kolayı da olamaz zaten, bu aşağılamak olmuyor diğer insanlar gibi fikrimi belirtiyorum
@ibokaradas Hocam lise düzeyi bana çok kolay geldi kendim için söylüyorum bunu. Bence siz de çok dert etmeyin hayatınıza devam edin kendi sonucunuzla ilgilenin
Sınavdan yeni çıktım. EKPSS genel olarak iyi geçti diyebilirim. Matematik kısmı beklediğimden zorlayıcıydı, biraz terletti açıkçası. Ama Türkçe oldukça akıcı ve anlaşılırdı, o bölüm içimi rahatlattı. Genel kültür de dengeliydi, çalışanın yapabileceği bir seviyedeydi. Şimdi