
@durbirazya şakir’in de gönlü var belli ki yoksa işaret bırakmazdı şrmgodmdkdkd
Türkçe
it girl
243 posts

@icedbrownsugaar
her şeyin hayırlısı, hayırlısının iyisi kolayı


@durbirazya İşiniz yok heee


Burdan bacılarıma bir soru yöneltmek istiyorum sizin saçınızın tek teline dahi bakmamız haramiken küçüklük fotoğraflarınızı paylaşmanızda ve bunu bizim görmemizde bir sakınca var mıdır yok mudur



Çünkü bekarlık hep bir arayış hali. Evini arama, eşini arama, amacını arama. O kadar aramak ki durup sakince bir şeye odaklanamıyorsun. İbadet olsun, iş olsun hep kafan dağınık. Büyüyebilmek için köklenmek gerekiyor.

hic gelmeyecek ozur mesajina prova yapmak



dünya saadeti❣️