من نمیخوام بگم خیلی موقعیت اجتماعی و جایگاه خفنی دارم ولی باز هم باورم نمیشه تو این موقعیت اجتماعی، دارم به رو آوردن به دیتینگ اپ فکر میکنم :) واقعا مسخره است
قبول کن ک اون آدم فقط یه رهگذر بود و هیچوقت قرار نبود باهات همخونه بشه قربونت برم ، اون الان با اون یکی حالش خوبه و داره حرفای قشنگی ک ب تو میزد ب اون میزنه ، رها کن زندگی همینه ، رها کن خدا سرنوشت بندشو بَد نمینویسه ، شبِ توام صبح میشه قربون اون قلب زخمیت برم❤️🫂