ماه تینا🧚🏻‍♀️

35K posts

ماه تینا🧚🏻‍♀️ banner
ماه تینا🧚🏻‍♀️

ماه تینا🧚🏻‍♀️

@itssmoon10

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من...

طهران Katılım Ağustos 2020
2.4K Takip Edilen3.4K Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
ماه تینا🧚🏻‍♀️
تنها از قلبِ خویش آمرزش می‌جویم قلبی که فرسودمش، بسیار و بی‌‌جهت...
فارسی
4
2
95
5.9K
ماه تینا🧚🏻‍♀️
وای واسه فامیل اصلا نباید کاری کنی یه واحد تو شمال رزرو کردم واسشون دهن مهن منو سرویس کردن😭
فارسی
3
0
33
506
maryam myu
maryam myu@maryammyu·
@itssmoon10 @KavianGuard حتی پستایی که درباره پرید و بهداشت خانماس همه کامنتا مال مرداس
فارسی
1
0
2
25
ماه تینا🧚🏻‍♀️
واقعا کی به مردا گفته که نظردادنشون راجع به خانما مهمه و ما حتما گوش جان میسپاریم؟ چرا موهاتونو چتری میزنین اصلا بهتون نمیاد چرا برنز میکنین سفید که جذاب تره چرا ناخن میکارین ناخن طبیعی که بهتره چرا موهاتونو کوتاه میکنین بلند قشنگتره شماهاچرا دهنتونو نمیبندین این که خیلی جذاب تره
فارسی
11
19
496
4.9K
ماه تینا🧚🏻‍♀️
یه دوره از مکتبخونه خریدم کصوشرر خالص قشنگ پولمو ریختم دور
فارسی
1
0
8
198
sydney
sydney@mobin176·
@itssmoon10 واسه فامیل کار کردن اشتباهه خوب بشه میگه خودم کردم راضی نباشه میگه فلانی گند زد
فارسی
1
0
0
26
paria
paria@Mygreenparadise·
میرم پیاده روی بعدش سه اسکوپ بستنی میخورم🤓
فارسی
3
0
67
512
ماه تینا🧚🏻‍♀️
باید به اوایل رابطه تافت بزنی که همونجوری بمونه. چون با گذر زمان دیگه تر میخوره توش و جذابیتی برای هم ندارین
فارسی
9
1
87
2.4K
sydney
sydney@mobin176·
@itssmoon10 تو هوای +۵۰ هم چایی حذف نمیشه😂
فارسی
1
0
0
22
ماه تینا🧚🏻‍♀️
@iRedHo0d @willson3330 @shahabimos کاریدی مثلا همین دستیاری تایه سنی میتونی توش مشغول باشی.آگهیاروکه نکاه کنی۳۰به بالانمیخوان. ینی عملافرسوده شدی واسه این کار. توبترکونی بعدچندسال بشی مسئول خریدیاسوپروایزر ونم بستگی به مجموعه داره که بهت اعتماد کنن و پروبال بدن یا نه.۱۰سال از زندگیتو قمار کنی که کار یدی انجام بدم؟
فارسی
0
0
0
35
𓄂𓆃
𓄂𓆃@iRedHo0d·
@itssmoon10 @willson3330 @shahabimos من دستیاری رو کاری ندارم و تجربه هم نکردم. گرافیک و طراحی سایت رو دارم میگم. حتی حسابداری هم دیگه حرف آنچنانی‌ای نداره برای گفتن. کار یدی باز بهتره.
فارسی
1
0
0
31
شعهاب
شعهاب@shahabimos·
#بازارکار اگه تو رنج سنی ۱۸-۳۰ هستید دانشگاه نرفتید یا شغل متناسب با رشتتون نیست دستیاری دندونپزشکی یه شغل سهل الوصول هست که همیشه متقاضی داره و اگه هوش کافی و سرعت عمل خوب داشته باشید هیچ زمان بیکار نمیمونید با یه دوره سه ماهه جهاد دانشگاهی تئوریش کامل یاد میگیرید
فارسی
28
19
773
55.5K
ماه تینا🧚🏻‍♀️
@iRedHo0d @willson3330 @shahabimos من نظر خودمو گفتم و به کسی هم تحمیل نکردم صرفا تجربم رو از دستیاری گفتم و حرف منم وحی منزل نیست. گفتم بجای دستیاری که عمر و جوونیشو میکیره بره سراغ کاری که پیشرفت داشته باشه همین
فارسی
1
0
0
33
kyle
kyle@judgeyouwith·
@itssmoon10 نگا هم کارمند و هم بیزنس قربانی اند کارمند باید بره مهارت جدید کسب کنه که بتونه پول بیشتری دربیاره راه دیگه ایم نیست
فارسی
1
0
0
23
ماه تینا🧚🏻‍♀️
آگهی کاریابیارو که نگاه میکنم تاسف میخورم. بین ۳تا۶سال سابقه کاری بعد حقوق بین ۲۰تا ۲۵ ملت کسکشی داریم
فارسی
5
0
185
6.4K