یکتا

1.1K posts

یکتا banner
یکتا

یکتا

@itsyektaaa

Icon since 2008

طهران Katılım Temmuz 2024
127 Takip Edilen128 Takipçiler
یکتا
یکتا@itsyektaaa·
درس نخونم استرس میگیرم درس میخونم بازم مثل سگ استرس میگیرم در هر صورت این چرخه استرس ما پایان یافتنی نیست
فارسی
0
0
0
1
یکتا
یکتا@itsyektaaa·
چنان قلبم فشرده شد با چیزی که الان دیدم فکر کنم تا مدت ها همین جوری چروک و جمع بمونه
فارسی
0
0
0
21
یکتا
یکتا@itsyektaaa·
ماهم با فلسفه پاره شدیم
یکتا tweet media
فارسی
0
0
5
82
یکتا
یکتا@itsyektaaa·
@amin23ab بلاخره یکی فهمید اینو🙏🏼
فارسی
1
0
0
472
Amin
Amin@amin23ab·
چقد خایمالی زندایا رو میکنید بابا واقعا خوشگل نیست. مثل این تو هر کوچه‌ی بندرعباس ۳ تا ریخته
فارسی
35
13
609
20.2K
یکتا
یکتا@itsyektaaa·
جمعه همتون داره با ددر دودور میگذره من با فلسفه واقعا ازتون نمیگذرم💔
فارسی
0
0
0
31
یکتا
یکتا@itsyektaaa·
@2457_fgk خیلی مورد داره خیلی💔
فارسی
1
0
0
499
یکتا
یکتا@itsyektaaa·
اولین باره که یه پسر استوریت رو ریپلای کرده یا داره باهات حرف میزنه؟
فارسی
0
0
60
1.1K
یکتا
یکتا@itsyektaaa·
چرا انقد با پسرای بور بدید💔کصکشای بدجنس
فارسی
0
1
1
28
کومولوس نارنجی
@itsyektaaa حالا دقیقا نیم ساعت پیش من داشتم قانعشون میکردم که خاموش نکنید توروخدا :)
فارسی
1
0
0
16
یکتا
یکتا@itsyektaaa·
این خانواده رو چجوری باید قانع کنم که شب تا صبح کولر رو خاموش کنن بابا این ساعت خیلی سرده من پتو اوردم بندازم رو خودم اه😭😭
فارسی
1
0
1
37
یکتا
یکتا@itsyektaaa·
ناراحتم که همه کنکور ارشد دارن یکی نیست با ما امتحان نهایی یا کنکوری ساده داشته باشه💔
فارسی
0
0
0
74
یکتا
یکتا@itsyektaaa·
آخه چقدر روز دختر داریم جدی
یکتا tweet media
فارسی
0
0
2
93
یکتا
یکتا@itsyektaaa·
چرا هیچ پسری تو تیک تاک نرمال نیست😭کونیای دابسمش بگیر
فارسی
0
0
0
36
Mr.president
Mr.president@presidentAli13·
حسرت رفتن به کنسرت کدوم خواننده رو داری؟
فارسی
476
0
341
32.8K
یکتا retweetledi
کومولوس نارنجی
کسی هست یا میشناسید که آمار و spss بلد باشه برای پایان نامه که بتونم بهش اعتماد کنم و فایلامو بفرستم براش چک کنه؟ قیمتشم منصفانه باشه😭 (میشه #ریتوییت کنید؟)
فارسی
1
2
5
141
یکتا
یکتا@itsyektaaa·
بچه ها این پسر واقعا بامزه ترین نمک ترین در عین حال خوشگل ترین پسر بور ایرانه خداس واقعا😭
یکتا tweet media
فارسی
0
0
1
42
یکتا
یکتا@itsyektaaa·
واقعا تا وقتی که پسر کوچیک تر از ادم هست چرا بزرگ تر احمقا😭؟
فارسی
0
1
1
16
MiMiMi🪭
MiMiMi🪭@normahta·
تا وقتی جود بلینگام هست چرا رونالدو و مسی خب
فارسی
10
0
19
2.6K
یکتا retweetledi
Fibonacci
Fibonacci@danyydrinkwater·
خب عکستم که تو ریچ کیدز آف تهران گذاشتن، برنامت برای ادامه زندگیت چیه؟
فارسی
3
1
129
5K
میو
میو@Meowwwwimhere·
وای توجه کردین این ادمایی که به ماشروم و انرژی و چاکراه و اینا اعتقاد دارن چقد عجیبن
فارسی
70
3
390
18.4K